|
|||||||
| FlashFocus Showcase Hier vind je de meest originele, slickste en creatiefste projecten die door onze leden zijn gemaakt! |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
Member
![]() |
Sevenedge v2 - Edgeworld
Onze nieuwe website is klaar, www.sevenedge.be
De website is een visualisatie van de "Sevenedge Edgeworld" waarbij het grafisch design hoog in de vaandel staat. Reis met de mascotte Edgeman doorheen de website en ontdek zo de facetten van ons bureau. De webstek is volledig in Flash Actionscript 3.0 gemaakt en gebruikt ook Papervision3D. Wat ook uitzonderlijk is, is dat de site zich steeds volledig aanpast aan alle resoluties. Op die manier is het geheel altijd mooi schermvullend voor de gebruiker. Ontdek ook de interactieve elementen in de site! Wat denken jullie van ons project? ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
#3 |
|
Freaking Member
![]() Geregistreerd: Aug 2006
Leeftijd: 18
Flex builder 3 and FCS3
|
Re: Sevenedge v2 - Edgeworld
Perfecto.
Goed werk word beloond . In de Showcase er mee! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Freaking Member
![]() Geregistreerd: Jun 2005
Leeftijd: 27
Flash CS3 & Flex Builder 3
|
van de week al gezien, stond ook op ultrashock.
ik vind hem nog steeds enorm goed, al doet hij me denken aan Neostream Interactive |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Total lost member
![]() Geregistreerd: Aug 2005
Leeftijd: 28
Flash CS3 Weblogartikelen: 2
|
Mooie vormgeving, invulling en vette animaties.
SHOWCASE! Leuk, die shooting spaceshuttle bij contact! Hoe hebben jullie dat 'mannetje' ontworpen ?? ------------------------------------------------------------------ "Do not hire a man who does your work for money, but him who does it for love of it." |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
![]() Geregistreerd: Feb 2008
Flash CS3
|
Ik zeg showcase, mooi gedaan!!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
FlashFocus Technical Manager
![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: Jun 2005
Leeftijd: 21
Flex Builder3, Flash CS4
|
Toen ik naar contact ging crashte FF.
***** flashplayer werkt niet meer in konqueror anders gebruikte ik dat wel.. maja, vette site iig. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Member
![]() Geregistreerd: Apr 2008
just graphics
|
Citaat:
Mooie site, vindt het soms een beetje te druk. Maar het is echt een zeer mooi werkje geworden vindt vooral de toepassing van papervision 3d goed verwerkt. Greetz |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
![]() ![]() ![]() Geregistreerd: Jun 2005
Leeftijd: 17
[FCS4
|
Citaat:
|
|
|
|
#10 | |
|
Member
![]() Geregistreerd: Feb 2008
Flash CS3
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wicked Member
![]() Geregistreerd: Jul 2005
Leeftijd: 24
Flash MX 2004
|
Dit is misschien wel de mooiste website die ik ooit ben tegengekomen. Mede door de perfecte gebruiksvriendelijkheid in combinatie met een oogstrelend uiterlijk, echt helemaal top. Alles werkt uitstekend en hier en daar zit er een mooi subtiel spelletje cq geinig element in verborgen.
Echt helemaal top dit!! Kan er uren naar kijken |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Total freaking member
![]() |
Wat ik vooral erg goed vind aan deze site is de laadtijd. Soortgelijke sites als deze hebben vaak een erg lange laadtijd maar deze gaat lekker snel! Ook de gebruiksvriendelijkheid is erg goed wat soms ook een probleem kan zijn met soort gelijke sites.
SHOWCASE! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Freaking Member
![]() |
wow.... showcase!
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Freaking Member
![]() |
Ik vind het eigenlijk niet zo geweldig...
Bij het loading scherm mist het mannetje zijn vingers als het loading bordje "ontploft" De hoofdpagina is nogal druk, en de aandacht gaat vooral naar het poppetje en de vele felle kleuren onderin, en niet naar de content. De schaduw/lichtval van het poppetje op de hoofdpagina lijkt niet te kloppen met de grond waarop hij zit. (vooral de onderkant van zijn voeten) Bij "Services" is dit helemaal erg. De animaties en achtergronden en zo zien er wel mooi uit hoor (y) |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Wicked Member
![]() Geregistreerd: Nov 2005
Leeftijd: 22
Flashdevelop + fp10
|
kom eens met argumenten idd, ik vind het overmatige gebruik van bitmaps en video juist een beetje storend werken.
en waar vind ik al die papervision toepassingen dan? |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Member
![]() |
Citaat:
Maw, we hebben enkel PV3D gebruikt om de totaalevaring to versterken, niet als primaire eyecatcher. Het gebruik van video en bitmaps is vooral om te tonen aan onze potentiële klanten waar onze sterkte ligt.
|
|
|
|
#17 | ||
|
Total lost member
![]() Geregistreerd: Aug 2005
Leeftijd: 28
Flash CS3 Weblogartikelen: 2
|
Citaat:
Citaat:
Met maar weinig woorden zeggen dat je iets mooi vindt kan toch ook ? In dit geval vind ik het duidelijk genoeg, en heb ik niet meer woorden nodig om duidelijk te maken wat ik ervan vind... Laat iedereen in hun waarde met hun reactie, en houdt het aub. on-topic !! On-topic: Hoe hebben jullie dat mannetje gemaakt/geanimeerd ?? ------------------------------------------------------------------ "Do not hire a man who does your work for money, but him who does it for love of it." |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
FlashFocus Vicevoorzitter
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: May 2005
FCS3 - FB3 - FDT Weblogartikelen: 2
![]()
|
Ik krijg soms een error bij het switchen van pagina:
Citaat:
Voor de rest: ERG mooie site !!
|
|
|
|
#19 | |
|
Member
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
#20 | |
|
Member
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
#21 |
|
![]()
|
WIN 9,0,115,0 (Debug player)
Is wel niet DE recentste geloof ik, maar met de recentste kan ik in FB 3.5 geen filmpjes in FP afspelen .
|
|
|
#22 | |
|
Member
![]() |
Citaat:
|
|
|
|
#23 |
|
![]() ![]() ![]() Geregistreerd: Jun 2005
Leeftijd: 17
[FCS4
|
Ik denk dat Dauntless met FB3.5 Firefox Beta 3.5 bedoelt. Ben het trouwens eens met wat tijmen_4real zegt.
|
|
|
#24 |
|
Lost member
![]() Geregistreerd: Jun 2005
Leeftijd: 25
FCS4
|
Geweldig! Vooral vindt ik de character goed uitgewerkt.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
![]()
|
Citaat:
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
|
|

Lineaire weergave