|
|||||||
| FlashFocus Showcase Hier vind je de meest originele, slickste en creatiefste projecten die door onze leden zijn gemaakt! |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
Member
![]() |
Weblounge stelt vernieuwde website voor
![]() http://www.weblounge.be Beste klant, vriend, collega, bezoeker, Niet zonder enige trots stellen we u de nieuwe website van Weblounge voor. In de zomer van vorig jaar kreeg de lay-out een nieuw kleedje. En vandaag is het ultieme moment aangebroken: de lancering van onze gloednieuwe site. De nieuwe site is er eentje met nog meer extra’s. Zo laten we zien dat we meer doen dan enkel webdesign. In de voorbije 5 jaar leverden we ook heel wat grafisch werk. Huisstijlen, logo’s, flyers, folders, advertenties, … behoren even goed tot de creatieve output van Weblounge. Kunst, design, informatie en technologie vertalen we in prikkelende communicatieconcepten. Dat doen we altijd in dialoog met onze partners. Want, brainstormen geeft inspiratie. Elk project vraagt een frisse invalshoek en gedegen analyse om extra creatieve impulsen aan te spreken. Naast een lekkere Bordeaux kunnen we ook intens genieten van andere kunsten zoals fotografie, tekenen en schilderen. Daarom pakken we uit met een rubriek “artwork”. Zo krijgt u alvast een voorsmaakje. 2007 was een bijzonder productief en creatief jaar. Enkele van onze pareltjes liepen flink in de kijker op internationale awardsites. De crème de la crème A Butterfly Mind werd deze week nog ‘gefeatured’ op webcreme.com en kreeg in de lijst van de monthly American Design Award een hoge score. Bovendien werd AButterflyMind.com op tal van sites ‘site of the day’ en pronkt hij ondertussen in een paar designboeken. Andere mooie realisaties zijn Artenzo, Serge De Marre, CaraMuse, Deski, het pikante Tops-Agency, en nog vele andere… Nieuwsgierig? Neem gerust een kijkje. Uw tocht op onze website wordt ongetwijfeld een aangename uitstap. Verras ons met een berichtje in ons gastenboek en wie weet werken we in de toekomst nog (meer) samen. Voor de koffie, kom je gewoon even langs. Creatieve groeten, het Weblounge-team. www.weblounge.be |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wicked Member
![]() Geregistreerd: Feb 2007
Leeftijd: 18
Flash CS3
|
Re: Weblounge stelt vernieuwde website voor
Vet nog geeen bugs gevonden! Echt vette en cleane site! Keep it up
|
|
|
#3 |
|
Total freaking member
![]() |
Wauw, ziet er goed uit! Kleuren zijn goed gekozen, goede indeling, best rustig en clean, echt top!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Total wicked member
![]() Geregistreerd: May 2006
Leeftijd: 20
Flash CS4 Professional
|
Mooi! Ik was al eens een keer eerder op je oude website beland en dit is naar mijn mening een mooie verbetering. Mooie opmaak en kleurengebruik. Ben vooral fan van de doorzichtige blokjes over het hele linkerhelft van de website. Vond ik een leuk effect.
Welk lettertype gebruik je trouwens? Grt.Paul |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
![]() |
Hoi, bedankt voor alle leuke reacties.
Is altijd wel plezant om in de kijker gezet te worden met je eigen site. Een lounge-sfeer op het web is echt nu van toepassing met onze nieuwe site, terwijl het dat bij onze vorige infeite nooit was. Ik gebruik een font "protege" van fonts for flash. Uiteraard aan te kopen, maar ze hebben er nog mooie. Groetjes, Kristof van Weblounge |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Total freaking member
![]() Geregistreerd: Mar 2006
Leeftijd: 21
Flash CS3
|
Zeer mooie website, zoals gezegd ziet er clean uit!
Maarja zoals altijd let ik op alle details Bij grafisch en artwork gebruik je wel preloaders, maar bij webdesign moet je wachten tot het filmpje geladen is, daar zou je ook een preloader kunnen gebruiken. Maarja het zijn maar details, het zou je site alleen maar nog beter maken (volgens mij natuurlijk) dan het nu al is
|
|
|
#7 |
|
FlashFocus Voorzitter
![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: Jun 2005
Leeftijd: 25
[FlashDevelop] [CS4 Weblogartikelen: 6
|
Erg clean en verzorgt, een mooie duidelijke portfolio.
showcase?? ______________________________ Over mij: Blog | Artwork | Stock | AS3 classes |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Total lost member
![]() Geregistreerd: Aug 2005
Leeftijd: 28
Flash CS3 Weblogartikelen: 2
|
Foutje: Bij de start, als ik de taal verander, blijft een project (in dit geval CaraMuse) steeds Nederlands
Voor de rest erg mooi ! Showcase !! ------------------------------------------------------------------ "Do not hire a man who does your work for money, but him who does it for love of it." |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
FlashFocus Respected Member
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: Jun 2005
Leeftijd: 24
Flash CS4 - Flash Builder 4 Weblogartikelen: 3
|
Citaat:
Goed gewerkt!
|
|
|
|
#10 |
|
Total wicked member
![]() |
Mooie verzorgde site. Fijn ook dat de scroller op de Apple ook met het muiswieltje werkt
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
![]() Geregistreerd: Feb 2010
Flash CS3
|
Nice! Heel mooi minimalistisch werk! Ik heb al een paar keer jullie site bezocht op inspiratie te vinden
Keep up the good work! Tom |
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
|
|

Lineaire weergave