|
|||||||
| Flash ActionScript 1.0 & 2.0 Voor al je vragen omtrent de programmeer taal van Flash. Zowel AS 1.0 als 2.0 komen aan bod. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
Freaking Member
![]() Geregistreerd: Oct 2005
Leeftijd: 22
Flash 8 Professional
|
probleem met flash menu en frame
beste webmasters
ik gebruik de volgende code on (release) { getURL("paginas/test.htm", "home"); } in mijn flash menu en normaal zou de pagina dan moeten opennen in de iline frame op mijn pc opent de pagina in de iline frame en op andere pc's opent de pagina in een nieuwe frame wie weet raad met vriendelijke groeten
|
|
|
#2 |
|
Total wicked member
![]() Geregistreerd: Jun 2005
Leeftijd: 21
Flash 8 Professional
|
Re: probleem met flash menu en frame
werkt het wel als je ipv "home" gewoon home gebruikt? (klinkt raar, maar dat heb ik geloof ik al vaker meegemaakt dat het dan wel werkt)
|
|
|
#3 |
|
Total lost member
![]() ![]() Geregistreerd: Jun 2005
Leeftijd: 47
Flash 8 Professional
|
url??
|
|
|
#4 |
|
Freaking Member
Flash 8 Professional
|
als ik
on (release) { getURL("paginas/route.htm", home); } dan opent het ook un een nieuw venster ik heb nog geen vb online staan
|
|
|
#6 |
|
Freaking Member
Flash 8 Professional
|
ja maar ik werk met en iline frame die home noemt
aleen het menu is in flash
|
|
|
#7 | |
|
Member
![]() Geregistreerd: Sep 2005
Flash MX
|
Ik heb hetzelfde probleem. Ook als ik van "home" => home maak heeft het geen nut en opent het zich in een nieuw venster.
Ik heb iets gevonden wat misschien van nut kan zijn, maar aangezien ik nogal een noob ben met Flash weet ik niet hoe het precies werkt. Als ik de code laat zien kan iemand mij dan helpen? Iemand postte op een andere forum dat dit misschien kan helpen: Citaat:
En dan weet ik niet meer wat ik precies moet doen. Waar in mijn originele flash file moet ik de code van "stap 2" doen? En de code van "stap 3"... moet ik die onder de on (release){ code plaatsen? Zoals zo: Code:
on (release){
_level0.loadIFrame("pageToLoad.html", "targetIFrame");
}
|
|
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
|
|

Lineaire weergave