|
|||||||
| Algemene Vragen Vragen die je in geen enkel ander forum van Flashfocus kunt stellen, stel je hier. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
Member
![]() Geregistreerd: Mar 2006
Leeftijd: 25
Flash 8 Professional
|
flash mp3 player [free]
Hey ik zoek een online flash mp3 player.. zou iemand mij hier aan kunnen helpen? Ik zoek een mp3 speler net als die van imagevue.. die mp3 kan afspelen in goeie kwaliteit en via een map alle mp3 zelf afspeelt welk mp3 je er ook in plaatst.. ( maar het hoef niet.. maar zou wel fijn zijn ).. weet iemand goeie free mp3 player? Het hoeft echt geen uitgebreidde te zijn.. gewoon een kleine.. die ik aan de zijkant of onderkant van me site kan plaatsen..
thnx! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lost member
![]() Geregistreerd: Jul 2005
Leeftijd: 24
Flash CS3
|
Re: flash mp3 player [free]
Of maak 'm zelf misschien? Valt genoeg over te lezen op het internet.
En das allemaal "free"! Yay! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
![]() Geregistreerd: Mar 2006
Leeftijd: 25
Flash 8 Professional
|
dat zou kunnen ja.. maar ben niet zo handig in flash.. misschien weet er iemand hier een free / mooie programma en die wilt delen.. dat schilt ook weer tijd..
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Insane member
![]() ![]() |
zucht, vriendendiensten zijn verboden hier.
maar je kan wel even hier naar kijken mischien: Actionscript Tutorials -> sound Hoop wel dat je de moeite neemt dan om er zelfs iets bijzonders mee te doen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
FlashFocus Respected Member
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geregistreerd: Jun 2005
Leeftijd: 24
Flash CS4 - Flash Builder 4 Weblogartikelen: 3
|
kun je genoeg downloaden op het internet.
zelf een mp3 speler maken als je niets van flash kent is niet echt koekje bakken.. daar gaat wat meer werk in. dus kzou zeggen: ofwel veel AS2 leren in de komende dagen, ofwel een post in het werk aangeboden forum zetten (met de bijkomende prijs dan) of anders google je maar eens rond...
|
|
|
#6 | |
|
Member
![]() Geregistreerd: Nov 2007
Leeftijd: 35
Flash CS3
|
Ik heb DE oplossing voor je! Dit is trouwens een hele mooie oplossing.
Je kan namelijk wat jij wilt (met MP3 werken) maar ook met films. De films moet je voor deze player wel eerst met Flash Video Encoder converteren naar Flash video files. Ga naar: http://www.jeroenwijering.com/?item=JW_MP3_Player Directe downloadlink: http://www.jeroenwijering.com/upload/jw_mp3_player.zip Hoi Rick Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
|
|

Lineaire weergave