|
|||||||
| Werk gezocht Voor mensen die een baan zoeken. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
Total wicked member
![]() |
Sites, animaties, illustraties, banners, menu's etc.
Beste geinterreseerde,
Voor alle sites, animaties, illustraties, banners en al het andere naast programmeren bent u bij mij aan het goede adres. Voor animeren heb ik een aparte afdeling en illustreren hoort hier ook bij. Laat ik me in het kort voorstellen. Ik ben Ruud de Jong, ben 19 jaar jong en zit al een aantal jaren in het design vakgebied. Kort gezegd mijn hart ligt bij designen. Als u interresse heeft bij een van mijn diensten dan kunt u mij mij mailen op het adres ruud117[@]hotmail[.]com """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""" Als u naar wat eerder werk van mij wil kijken kunt u terecht op www.ruuddesign.nl """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""" Voor mijn illustraties en animaties kunt u kijken op het adres www.watdef.nl ( site nu nog in aanbouw ) """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" """""""""""""""""""""""""" Misschien tot horens, Vriendelijke groet Ruud de Jong 06 54 37 51 91 Ruuddesign.nl ww.watdef.nl |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wicked Member
![]() Geregistreerd: Aug 2005
Leeftijd: 26
Flash CS3
|
Re: Sites, animaties, illustraties, banners, menu's etc.
Hey Ruud,
Je maakt best leuke dingen! Ook ben je altijd snel bij "werk aangeboden" Ben je eigelijk al officieel? Je lijkt me echt gedreven genoeg om zelf een bedrijf te beginnen! (a.u.b. geen jong dynamisch bedrijf Groetjes edit: sorry btw voor de OT om toch een beetje bij het topic te blijven; ik hou je in m`n achterhoofd als ik het eens zelf echt te druk heb. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Total wicked member
![]() |
Re: Sites, animaties, illustraties, banners, menu's etc.
Hej wesley,
Ja idd erg gedreven... Ik ben zelf nog geen bedrijf maar gewoon hardcore freelancer. Ben nu wel aan het samenwerken met een bedrijf waarbij ik mn opdrachten nu dus ook evt. met btw nr. kan rekenen. Dus dat is allemaal wel relaxed. De beste der tijden zeggen : " Hard werken, en dan kom je er wel " Dus dat ben ik aan het doen. En over een tijdje een eigen bedrijfje beginnen lijkt me wel relaxed. ... Ik heb veel plezier in werken maar ook veel plezier heb ik denk ik om eigen baas te zijn met medewerkers onder mijn hoede. Ik zal jou ook in mijn achterhoofd houden als ik vette photoshop en final effects diensten zoek. Vr. gr. Ruud |
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
|
|

Lineaire weergave