Sharp
%Europe/Berlin %691 %2006, 16:36
Ik weet inmiddels dat het mogelijk is om een stukje van een webcam op te nemen en dit op te slaan. Ik ben op zoek naar iemand die dit voor mij kan programmeren.
Het is de bedoeling dat mijn bezoekers een stukje met hun webcam kunnen opnemen van een bepaald aantal seconden. Dit moet worden opgeslagen op de server.
Vervolgens moeten andere gebruikers dit kunnen bekijken, maar alleen als ze zijn ingelogd.
Als het kan wil ik daarna nog zelf een 'screenshot' willen bepalen om te gebruiken als thumbnail voor de video.
Het script moet zometeen gaan samenwerken met mijn huidige PHP script (ook voor de login controle), dus enig overleg is wel nodig.
Wie kan dit voor mij maken?
Ik dacht zelf aan een vergoeding van ongeveer 100 euro inclusief BTW.
p.s. ik ben ook opzoek naar een hoster voor dit scipt.
Het is de bedoeling dat mijn bezoekers een stukje met hun webcam kunnen opnemen van een bepaald aantal seconden. Dit moet worden opgeslagen op de server.
Vervolgens moeten andere gebruikers dit kunnen bekijken, maar alleen als ze zijn ingelogd.
Als het kan wil ik daarna nog zelf een 'screenshot' willen bepalen om te gebruiken als thumbnail voor de video.
Het script moet zometeen gaan samenwerken met mijn huidige PHP script (ook voor de login controle), dus enig overleg is wel nodig.
Wie kan dit voor mij maken?
Ik dacht zelf aan een vergoeding van ongeveer 100 euro inclusief BTW.
p.s. ik ben ook opzoek naar een hoster voor dit scipt.