PDA

Volledige versie bekijken : check of SWF is ingeladen

kroepoek
%Europe/Berlin %512 %2006, 12:18
<Hallo mensen>,

Ik wil een swf inladen dat doe ik doormiddel van loadmovie() daarna wil ik een plaatje plaatsen op een movieclip in de ingeladen SWF. maar als ik dat meteen na loadmovie() van het SWF'je doe dan pak die em nog niet. nu wil ik dus dat je eerst kijkt of het SWF volledig ingeladen is en daarna het JPG erin laad. Heeft iemand hier een simpel scripje voor?

Alvast bedankt

</tot ziens>

Laiverd
%Europe/Berlin %517 %2006, 12:24
Even zoeken (hier of elders) op Flash preloader. Op het hele web zwerven tienduizenden voorbeelden rond.

John

Roenes
%Europe/Berlin %517 %2006, 12:24
Het meest makkelijke is om dan gebruik te maken van de MovieClipLoader class ipv loadMovie. Voor de uitleg over de werking van MCL moet je even in de help van flash kijken :)

//Edit
Laiverd wij moeten echt stoppen met in dezelfde minuut reageren ;):P

Laiverd
%Europe/Berlin %518 %2006, 12:27
Okay; ik ga nu weer even aan het werk. Komende uren heb je van mij geen last meer, dus grijp je kans. :D

kroepoek
%Europe/Berlin %586 %2006, 14:04
loadMovie("componenten/jpg.swf", "_root.panelhold"+_root.huidig+".screen");

loadMovie("plaatjes/"+_root["naam2"+_root.huidig], "_root.panelhold"+_root.huidig+".screen.plaats");

deze code wil ik uitvoeren maar het tweede stuk code werkt wel alleen niet in deze setting omdat hij bij de tweede regel jpg.swf nog niet heeft ingeladen ik wil het liefst dit zo houden en niet moviecliploader gebruiken.

Cowerd
%Europe/Berlin %597 %2006, 14:19
Heb je roenes post gelezen?:)
MovieClipLoader class:)

dan kan je acties uit voeren bij het starten, laden, het stoppen en een fout bij een ingeladen swf regelen