PDA

Volledige versie bekijken : Gratis paint progje :-)

mech7
%Europe/Berlin %698 %2005, 17:45
http://www.ambientdesign.com/artrage.html

Hij is erg leuk :D

Mitch
%Europe/Berlin %396 %2005, 10:31
Heb je er al wat mee gemaakt? Laat het dan is zien :D ik zelf heb dat programma nog nooit gezien.

Flashgirl
%Europe/Berlin %412 %2005, 10:53
Dat programma ziet er erg cool uit! Ik krijg vanavond een nieuwe computer, dus daar kan ik het meteen op gaan uitproberen. @ Mitch: Als je wilt weten wat je ermee kunt maken: Op de site staan inspirerende voorbeelden. Het lijkt een beetje op het programma Painter, van Corel.

Mitch
%Europe/Berlin %415 %2005, 10:57
Had vorige keer iets te snel gekeken maar nu heb ik die gallery ff bekeken. Echt vet, ik ga dat toch ook maar ff downloade :D

Renoiser
%Europe/Berlin %425 %2005, 11:13
Hey dis leuk man...
net painter alleen dan minder ingewikkeld
heeft alleen jammer genoeg geen layer ondersteuning (als het goed is)
interface werk super
leuk gevonden :D

mech7
%Europe/Berlin %429 %2005, 11:18
idd dat is beetje jammer geen layer ondersteuning en, color picker.. maarja dan zou het mischien ook niet meer gratis zijn :D

Het is wel cool dat het echt een beetje olieverf simuleert, dat je de kleuren kan vermengen.. en je kan ook wel plaatje tracen.

Hey dis leuk man...
net painter alleen dan minder ingewikkeld
heeft alleen jammer genoeg geen layer ondersteuning (als het goed is)
interface werk super
leuk gevonden :D

Renoiser
%Europe/Berlin %440 %2005, 11:33
ben er net ook achter gekomen dat hij ook niet de druk van me tablet registreerd
dus voor pen tekeningen enzo is die goed maar als je het professioneler wilt zou ik toch voor de betaalde painter gaan..
maar voor beginners e.d. is dit super :D

Flashgirl
%Europe/Berlin %442 %2005, 11:36
ben er net ook achter gekomen dat hij ook niet de druk van mijn tablet registreert

Ahh, dat is jammer! Maar het blijft een coole tool!

Jelle
%Europe/Berlin %198 %2005, 05:46
The best things are free!
Leuk progje :d

WernerL
%Europe/Berlin %473 %2005, 12:21
OEH! I like this.
Voldoet perfect aan mijn normen:
1. gratis \m/
2. easy to use. :P

//edit
Echt SUPER fijn werkt het nu ook weer niet. :P en vind interface niet mooi maar dat is eigen mening. :D

Fatty Owl
%Europe/Berlin %971 %2005, 00:18
ben er net ook achter gekomen dat hij ook niet de druk van me tablet registreerd
dus voor pen tekeningen enzo is die goed maar als je het professioneler wilt zou ik toch voor de betaalde painter gaan..
maar voor beginners e.d. is dit super :D
ik heb Artrage wacom edition, hij werkt wel met drukgevoeligheid. (zat installatiecd gratis bij mijn tablet).