PDA

Volledige versie bekijken : Houseparty website!

studio2904
%Europe/Berlin %827 %2006, 19:51
Hey hey,

Ik heb een site gemaakt voor een houseparty die wij organiseren met een aantal vrienden.

Laat maar weten wat jullie ervan vinden.

link:
www.royalforces.nl

brtlwrt
%Europe/Berlin %844 %2006, 20:16
Heel vet!

ndesigns
%Europe/Berlin %848 %2006, 20:22
zeer netjes zeer netjes.. er is wellicht niet zoveel animatie en niet zoveel beweging maar dat komt ook zeker goed over op deze website.. maar door die brushes enzo.. die je hebt toegepast heb je het zeker leuk gedaan:)

Siebenga
%Europe/Berlin %964 %2006, 23:08
Heel Heel Heeeel erg vet gemaakt man.

Alles mooi zelfde style niks steekt af gewoon helemaal geweldig!!!

Niks op aan te merken gewoon alles op deze site spreekt voor zich

Mitch
%Europe/Berlin %966 %2006, 23:11
Leuke graphics, maar de animatie is wat zwak :)

Die muziek is wel oud, begin tune ken ik nog van een oude scorpia cd :D is ook dik 2 jaar oud

Edit: Nostalgie :D

Siebenga
%Europe/Berlin %966 %2006, 23:12
Maakt de tune er niet minder om

Neuro
%Europe/Berlin %983 %2006, 23:36
Die muziek is wel oud, begin tune ken ik nog van een oude scorpia cd :D is ook dik 2 jaar oud
Edit: Nostalgie :D

die track is final analyzis van el punto final, bonzai records uit 1992. Stond ook op de allereerste thunderdome :D

waar is de tijd? :P
wat ben ik oud :(

on topic: leuke site :)

Stuf
%Europe/Berlin %996 %2006, 23:55
mooie site...
alleen jammer van dat externe fotoalbum.. op deze manier ben je wel zo uitgekeken..

Lemoneko
%Europe/Berlin %997 %2006, 23:56
Grafisch wel goed. Vind alleen dat de content te langzaam verschijnt, dat geeft de site een slome indruk.

Jelle
%Europe/Berlin %997 %2006, 23:56
die track is final analyzis van el punto final, bonzai records uit 1992. Stond ook op de allereerste thunderdome :D

Ik dacht dat die "Jones & Stephenson - The First Rebirth" heette ;)
Pure nostalgie

Ahja, over de site:
Grafisch mooi gedaan! De animaties zijn ook niet slecht, maar ze zijn wat "gewoontjes" wat hier wel op zn plaats is.
Thumbs up

Neuro
%Europe/Berlin %004 %2006, 00:06
Ik dacht dat die "Jones & Stephenson - The First Rebirth" heette ;)
Pure nostalgie

je hebt gelijk, ik zat er een nummer naast op men cd :#

mech7
%Europe/Berlin %027 %2006, 00:40
Inderdaad.. hoe iemand dat fout kan hebben Jones & Stepenson - The First rebirth...
De megaknaller op elke grote houseparty :D

Site ziet er ok uit :D

b-here
%Europe/Berlin %490 %2006, 11:46
Vette site! Grafisch erg mooi. Heb je dat plantpatroontje zelf getekend? Of een brush/ foto bewerkt?

studio2904
%Europe/Berlin %508 %2006, 12:11
Hoi bedankt voor de reacties,

Klopt, hij bouwt een beetje te sloom op daar zal ik nog wat aan veranderen.

-- aan b-here -- De plantpatroontjes komen uit een vector boek waar ik over beschik.

En inderdaad jongens het is van Jones & Stepenson - The First rebirth die je op de

achtergrond hoort. Op dit feest zullen alle oude krakers terug komen. Dus dat wordt weer

ouderwets hakkkuhhhhhh :)

Rogier!
%Europe/Berlin %723 %2006, 17:22
Wow! Echt goed hoor! Netjes!

Bigbuddha
%Europe/Berlin %624 %2006, 14:58
the memories ;) eevaaa ;)

Tenshu
%Europe/Berlin %731 %2006, 17:33
Mooie graphics, animatie vind ik een beetje slecht, maar is wel mooi.
Wat ik alleen niet mooi vind is de achtergrond.
Als ik jou was had ik die achtergrond bij de content een oppacity van 80% of 90% neergezet.

Maar buiten deze twee punten vind ik de website er mooi.

giel12
%Europe/Berlin %900 %2006, 21:36
Ik kan alleen maar bevestigen wat hiervoor werd gezegd!! Een echt vette site. Toch ontbreekt er wat vind ik... zowat de x-factor van een flashanimatie... En ik denk dat je dit kan waarmaken door nog iets meer aan je animatie te werken. Maar globaal gezien... puik werk!!

Northy
%Europe/Berlin %386 %2006, 09:16
Zo ziet er gelikt uit .. Knap werk om met die kleuren er toch nog een shizzle site van te maken.

opmerkingen
- de effecten op je buttons. Ik zou ze laten stoppen naar een sec. of 5-7 en dan een kleurtje geven. Wordt er wat onrustig van.
- de masking bij het inladen van een nieuwe pagina mag van mij wat sneller. Als je namelijk al een paar keer op je site bent geweest duurt dit naar mijn mening te lang.

Voor de rest vind ik de site erg gelikt en mooi. Nogmaals die kleuren erg vet .. Tenminste orgineel ipv de standaard grijswaarden met een kleurtje erbij..

Keep up the good work !!! :D :D

willem
%Europe/Berlin %529 %2006, 12:42
Mooi design, ik zou alleen de tussenanimaties wat vlotter laten verlopen. Zo komt het in zijn geheel wat flitsender over.

verder ok mèn!