PDA

Volledige versie bekijken : overgang 2 plaatsen in en uitzoomen

Quirine
%Europe/Berlin %638 %2006, 15:19
Hallo,
Wie kan mij helpen?
Ik ben een filmpje in fash aan het maken en zit met het volgende probleem. Ik wil een plaatje heeeeel ver inzoomen en dan weer uitzoomen. Om het beeld een beetje van goede kwaliteit te houden heb ik dat gedaan door eerst in photoshop 2 plaatjes te saven. 1 helemaal uitgezoomd en een ander plaatje al voor een deel imgezoomd. Met motiontween zoomd dat plaatje 1 in, tot een beplaad punt en dan neemt plaatje 2 het ovor en zoomd ook in.
Maar tussen deze 2 plaatjes blijft het beeld even stil staan bij plaatje 1 en ik wil eigenlijk dat dit geleidelijk gaat. Is daar een oplossing voor?
Ik heb beide plaatjes in een andere layer staan en bij het eindpunt van plaatje1 begint de motion tween van plaatje2.
Wat gaat er mis..?
groeten,
Quirine

damarez
%Europe/Berlin %651 %2006, 15:38
Als je plaatje 1 een zoom blur geeft in ps en dan een motiontween waar hij alpha van 100 naar 0 totdat hij op de grootte is van plaatje 2 is
moet het wel lukken

Quirine
%Europe/Berlin %678 %2006, 16:17
Bedankt voor de snelle reactie. Helaas, hij doet nog steeds niet wat ik wil..Bij het einde van de motion tween bij plaatje 1 blijft hij steeds even stil staan...snap er niets van....
ik heb een voorbeeld documentje bijgevoegd....
alvast bedankt

cakal_00
%Europe/Berlin %641 %2006, 15:23
:D yephee ik heb het voor elkaar gekregen ;)...
je moest bank-02a.jpg's laag in het begin een zwarte keyframe maken.
kijk maar eens.

VOORBEELD ;) (http://host-a.net/getfile.php?usern=cakal_00&file=Voorbeeld.rar)