Volledige versie bekijken : Digitaal magazine
sjorska
%Europe/Berlin %940 %2006, 22:34
Hallo daar, na veel hard werk zwoegen en zweten staat eindelijk het tweede digitale magazine voor Peper online. Wij (Born05) zijn al een lange periode bezig om de beleving op het web een nieuwe impuls te geven d.m.v. digitale magazines. Deze magazines vallen onder Cover05, dit de digitale leesmap waarin alle magazines in de toekomst te vinden zullen zijn. Je kan filmtrailers bekijken, muziek luisteren, lezen, spelletjes doen en nog veel meer. Meld je wel aan om van alle mogelijkheden gebruik te maken. Veel leesplezier en ik hoor graag wat jullie er van vinden.
Greetz S
De link
http://peper.cover05.nl
Mitch
%Europe/Berlin %949 %2006, 22:47
Echt heel erg goed werk! Thumbs up.
Zou je misschien meer het achterliggende idee uit willen leggen? Wat is het doel?
Veel reclame maken of bijv. dingen te verkopen via de site enz.
Ga je nu meer van die magezines in de toekomst maken?
Vertel eens wat over die digitale magezines, ziet er echt heel goed uit. Beetje plaatjes kijken enz. leuk :D
Neuro
%Europe/Berlin %986 %2006, 23:40
leuk inisiatief, het ziet er erg profesioneel uit en technisch zit het volgens mij ook goed in elkaar. goed gedaan :)
tobisan
%Europe/Berlin %090 %2006, 02:10
best een showcase geval dit :D ..vinnik
Rogier!
%Europe/Berlin %400 %2006, 09:36
Ik ook, vind um heeel goed gemaakt.
sjorska
%Europe/Berlin %590 %2006, 14:10
Bedankt voor de reacties. Er komen in ieder geval nog twee magazines, in de lente en in de zomer. Binnen de huidige editie wordt nieuws weekelijks geupdate, filmtrailers en cd releases om de twee weken. Maar naast Peper zijn we bezig om nog meer magazines uit te brengen. Deze magazines zullen in de toekomst allemaal op www.cover05.nl te vinden zijn. Dit wordt de digitale leesmap als het ware.
Het internet is een informatiegericht medium maar het kan ook anders. Ons doel is dat we gebruikers op een nieuwe en leuke manier benaderen op het web met leuke content en interessante interactieve mogelijkheden. Gebruikers moeten entertaind worden, een belevenis ervaren zo kunnen ze lekker wat lezen, plaatjes video bekijken, muziek luisteren of interacteren met de content.
In de magazines hebben wij zoals elk magazine ook ruimte voor advertenties. Deze kunnen op deze manier zich beter profileren en interessanter voor een gebruiker worden gemaakt. Ze kunnen mooier worden gemaakt d.m.v. video en ze zijn minder irritant als banners.
Ook spelen we graag in op de interesses van gebruikers. Dus als een gebruiker aangeeft dat hij een cd interessant vind bieden wij een link aan waar hij deze cd kan kopen of waar hij meer informatie kan vinden.
Tip: Meld je aan bij het magazine, dan kun je ook de video bekijken (filmtrailers), muziek luisteren (cd releases, winter muziek) en kun je stemmen en interessante items toevoegen.
Iedereen bedankt voor alle interesse
Gr S
Mitch
%Europe/Berlin %627 %2006, 15:03
Nice,
Met hoeveel mensen hebben jullie dit gemaakt en wat was jouw taak?
Zal het aanmelden ook altijd gratis blijven?
sjorska
%Europe/Berlin %868 %2006, 20:51
Het aanmelden zal gratis blijven. We hebben op dit moment met een team van 8 mensen hieraan gewerkt. Mijn werkzaamheden zijn concept & design en wat programmering van een aantal pagina's geweest.
MAKR
%Europe/Berlin %934 %2006, 22:25
menu onderin is wel nice gemaakt ;) doet me ergens aan denken!
FlashL
%Europe/Berlin %009 %2006, 00:13
ziet er erg goed uit igg :)
Flashkiddy
%Europe/Berlin %087 %2006, 02:06
Wow, echte klasse. Ook www.born05.nl is zeer strak uitgewerkt!
zillionz
%Europe/Berlin %473 %2006, 11:21
Echt VET!!!
Knap stukje vormgeving!
Stuf
%Europe/Berlin %665 %2006, 15:57
mooi gemaakt hoor..
1 puntje..
Ik zou het prettig vinden dat je ook een pagina verder zou kunnen d.m.v. de pijltjes toetsen.. mss is het een ideetje..
o1-jasper
%Europe/Berlin %697 %2006, 16:44
Sexxii hooor;)
jelmerdewilde
%Europe/Berlin %734 %2006, 17:37
nicce. een stuf, dit kan door links of rechts onder of boven in het hoekje van de pagina's te klikken ;)
$ilver
%Europe/Berlin %751 %2006, 18:02
Heerlijk design is het! Perfect afgewerkt!
Echt showcase waardig :)
xaio
%Europe/Berlin %466 %2006, 11:11
Ik vind het zeker wel netjes :D ziet er goed uit leuk al die artikels die te lezen zijn :D
Stuf
%Europe/Berlin %612 %2006, 14:41
nicce. een stuf, dit kan door links of rechts onder of boven in het hoekje van de pagina's te klikken ;)
dat had ik gezien.. mooi gemaakt ook..
maar toch zou ik het navigeren prettiger vinden wanneer ik het tijdens het lezen ook gewoon met de pijltjes toetsen zou kunnen werken..
Ik weet het .. tis vet muggenziften.. maar het was alleen maar een ideetje om het nog gebruiksvriendelijker te maken. :)
Niek_M
%Europe/Berlin %747 %2006, 17:55
Erg cool, nice design ook :)
Zeker een showcase !
sjorska
%Europe/Berlin %916 %2006, 21:59
Super, bedankt voor alle reacties vinden we echt erg leuk om te horen. De pijltjestoetsen gebruiken is al eerder in ons opgekomen als extra optie om te navigeren. Het blijft natuurlijk wel zo dat gebruikers gewend zijn om te blijven navigeren d.m.v. muiskliks aangezien dit de gebruikelijke manier is op het web. Het kan eventueel een interessante extra aanvulling zijn, leuk dat er word meegedacht. We gaan veder en willen dan ook jullie met veel meer van dit soort magazines verassen. We houden iedereen op de hoogte :)
Gr S
esparadrapo
%Europe/Berlin %701 %2006, 16:50
echt tof gedaan (y)
de beste
ben onder indruk
hamai
greetz
Roxx
%Europe/Berlin %858 %2006, 20:36
me is ook heel erg impressed!!!
dikke sjit!
ThaLyric
%Europe/Berlin %674 %2006, 16:11
Dope !!!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.