PDA

Volledige versie bekijken : pc crasht tijdens gebruik flash

joepiler
%Europe/Berlin %579 %2006, 13:55
hallo ik heb een vraagje:

ik gebruik flash mx 2004. Ik heb al 3 keer ondervonden dat tijdens intensief gebruik van dit programma de pc vastloopt. naast flash heb ik msn, winamp, en wat webpagina's openstaan. mijn pc moet het in principe kunnen handelen: amd 64+ 3200, 1 gig geheugen.

weet iemand misschien wat de oorzaak zou kunnen zijn? ligt het aan flash?

groetjes joep

Roenes
%Europe/Berlin %624 %2006, 14:59
Het lijkt erop dat je geheugen volloopt :| Misschien eens proberen flash opnieuw te installeren? Misschien dat er iets fout zit :)

Jordy
%Europe/Berlin %825 %2006, 19:48
zoek op google naar "memtest86" en zet dat effe op n diskette, en dan daarvan af opstarten. Kijken of ie fouten vindt.

mech7
%Europe/Berlin %855 %2006, 20:31
met mx2004 had ik dat ook.. maar er was toen een update en toen was het verholpen :)

joepiler
%Europe/Berlin %861 %2006, 20:41
hmmmm raar dat het aan het geheugen kan liggen. ik dacht dat 1024 wel genoeg was voor flash..

iig bedankt voor de tips. ik zal kijken of ik een update kan vinden van flash mx 2004. IK zal ook memtest eens uitproberen. mocht ik iets nieuws uitvinden omtrent dit probleem dan zal ik het even posten

groetjes

joep

Jordy
%Europe/Berlin %865 %2006, 20:46
ok laat 1 ding duidelijk zijn, 1gb is meer dan voldoende voor zoiets, ga eerst kijken of er iets defect is.

(kom op, nu geen discussie of 1gb niet te weinig is ;) want sommige van jullie zijn te verwent kwa hardware ;) :P).

Terror-web
%Europe/Berlin %050 %2006, 01:12
hmmm, idd een vreemd probleem. Normaal gesproken zou ik zeggen, alles er af en dan huppa xp er op nieuw op!

Idd, een beetje kort door de bocht maar het kan soms helpen ..

joepiler
%Europe/Berlin %124 %2006, 02:59
ik denk dat ik erachter ben gekomen wat het probleem is/was. Ik denk dat ik teveel dingen naast elkaar open had staan waardoor de cpu te warm werd.

Jordy
%Europe/Berlin %392 %2006, 09:25
nou dat zal het niet zijn hoor,

- hoe warm wordt ie ?
- zit de koeler er goed en vast op?
- wat voor processor is het?
- zit er wel koelpasta tussen?

mech7
%Europe/Berlin %797 %2006, 19:09
Dat betekent niet dat je teveel dingen opent had staan, maar dat je slechte koeling hebt :)

daan.hzndnk
%Europe/Berlin %646 %2007, 16:30
Ik heb steeds hetzelfde.. ben ik lekker bezig, bijna klaar, klik ik op 'n willekeurig knopje, knippert het randje van het scherm een halve seconde, en dan geeft windows een hele zielige boodschap dat flash moet worden afgesloten. Weg werk van een uur hard tekenen en sketchen.. zo zat er meerdere malen bijna een hamer in mijn monitor.. (tja, waar laat je anders die woede?) maargoed, ik ga flash maar eens updaten!!

Tenshu
%Europe/Berlin %650 %2007, 16:37
Daan, deze topic is bejaard.
Waarom dan nog posten!?

daan.hzndnk
%Europe/Berlin %742 %2007, 18:49
windows is gewoon maf.. daarom..

Tenshu
%Europe/Berlin %999 %2007, 00:59
Dan is er geen reden om in een ude topic te plaatsen.

Lees de regels eens.

Slotje..

josko
%Europe/Berlin %005 %2007, 01:07
windows is gewoon maf.. daarom..
Fout. Windows is niet maf, maar enkele programma's op windows.

Windows geeft aan dat er een fout is in het programma.
Misschien is het een installatie fout waardoor er een buffer overflow optreed? weet jij, of ik, veel? :)

Overigens heeft tenshu verder gelijk.

Ik heb steeds hetzelfde.. ben ik lekker bezig, bijna klaar, klik ik op 'n willekeurig knopje, knippert het randje van het scherm een halve seconde, en dan geeft windows een hele zielige boodschap dat flash moet worden afgesloten. Weg werk van een uur hard tekenen en sketchen.. zo zat er meerdere malen bijna een hamer in mijn monitor.. (tja, waar laat je anders die woede?) maargoed, ik ga flash maar eens updaten!
Zeer weinig informatie over de omstandigheden. Behalve dat het randje knippert, wat kan wijzen op een overflow ofzo...

Iig, succes :)