PDA

Volledige versie bekijken : een complete website bouwen met flash mx 2004

alimangal
%Europe/Berlin %973 %2006, 23:21
Beste mensen,

Ik ben de laatste tijd geïnteresseerd in flash mx provisioneel 2004. en wil ik graag een complete website bouwen met flash mx 2004.
Vorige maand heb ik een basiscursus flash mx 2004 aangeschaft, en afgelezen en geoefend.
Maar dat was niet voldoende om een website te bouwen,
( Dit boek http://owas.proxis.be/gate/jabba.sg.stgti?p_link=A012959&p_mi=BK9039522146 )

Nu wil ik een andere boek aanschaffen, dat ik met dat een complete website kan bouwen.
Kennen jullie een goede boek? Wil ik graag horen.

Ik wacht op jullie reactie
Alvast bedank

Pointer
%Europe/Berlin %982 %2006, 23:35
Naar mijn ervaring, met boeken over het algemeen is dat veel van de informatie boeken informatie leveren in deeltjes.

Alle deeltjes samen kunnen gemixed worden tot een geheel.
Controle krijgen hierover, vraagt oefening en tijd.
Om een weg te vinden hierin ben je dus vrijwel basis kennis nodig, wat je zojuist hebt doorlopen met dat boek, en nu de basis verder moet in duiken.

Verder kun je denken aan wanneer je mbv flash een site wilt afleveren je vaak ook grafisch uit de voeten kunt komen, en hiermee bedoel ik niet alleen Flash. Ook hier geld een basic en een wat uitgebeidere learning mode in.

Een step2step guide voor het maken van een flash website is voor een boek niet haalbaar denk ik, aangezien iedereen diezelfde soort site dan afleverd ;)
Ze zullen er vast wel zijn hoor, denk ik.
Anyway, als je zoekt in dit forum op boeken zul je vast wel wat titels van boeken tegenkomen, kunnen echte aanraders wezen.

Greetz://

Neuro
%Europe/Berlin %625 %2006, 15:01
ik ben toevallig ook begonnen met dat boek :D .
en in princiepe staat alles er in om een (bescheide) website te bouwen
maar, zoals pointer zegt, is het nu de kunst om de verschillende delen te combineren op een creatieve manier
veel succes :)