Volledige versie bekijken : Bewerken
walleye
%Europe/Berlin %899 %2005, 22:35
Hallo flashfocusmembers,
Ik heb een file maar ik weet niet hoe ik die kan bewerken. Zouden jullie er eens naar willen kijken en als je het weet(vast wel) mij het zo duidelijk mogelijk te vertellen? Ik zou antwoord
heeeel erg op prijs stellen!
In afwachting van uw antwoord,
Walleye :D
Jordy
%Europe/Berlin %905 %2005, 22:44
wat wil je bewerken ?
Open de library (control + L )
walleye
%Europe/Berlin %911 %2005, 22:52
Ja dat heb ik gedaan, maar de balk met de tekst zie ik wel, maar niet de woorden die in de balk staan die ik moet veranderen. Weird.. Bekijk het maar eens.. :rolleyes:
Jordy
%Europe/Berlin %914 %2005, 22:56
open de mc "q7" vanuit de library. Je ziet 3 layers. Bij layer 1 staat een kruisje, klik die weg en je kunt je gang gaan.
walleye
%Europe/Berlin %812 %2005, 20:30
open de mc "q7" vanuit de library. Je ziet 3 layers. Bij layer 1 staat een kruisje, klik die weg en je kunt je gang gaan.
Dan nog wil het me niet lukken :confused: Word er echt gek van. Zou jij het voor me kunnen doen. De volgende woorden moeten erop komen dan:
Home Nieuws Gastenboek Forum Topscorers Fotoboek Suggesties Contact
Zou het echt super vinden. Ik kom er echt niet uit! Word gewoon kats gek hier!! :eek: :eek: :eek:
Jordy
%Europe/Berlin %890 %2005, 22:22
haha nee ik doe t niet voor je, volg de stappen uit mn post en het zal werken :)
Flashgirl
%Europe/Berlin %975 %2005, 00:25
FlashFocus is bedoeld om je te helpen bij bepaalde problemen waar je tegenaan loopt in Flash, niet om jouw werk door anderen te laten doen. Dit onderwerp krijgt daarom een slotje.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.