PDA

Volledige versie bekijken : FLV speelt ofline maar niet online!

Renzo01
%Europe/Berlin %858 %2005, 21:36
Mijn moevie met flv bestand speelt prima ofiine (gewone f12 browser preview), maar niet als ik de boel op 'n server plaats; dan krijg ik een wit venster.
Ik heb player 7, de flv zit in de juiste map; .... ik weet het niet meer !!!!!!!
completely frustrated !!
Weet er iemand raad? ((-:

Mitch
%Europe/Berlin %866 %2005, 21:48
flv bestand? Bedoel je misschien fla? Op het web moet je iniedergeval swf files zetten. Die maak je oa door control>test movie en dan staat er naast je fla swf. Of flv moet een bestand zijn die ik niet ken.

Heb kleine research gehoude het is dus een Flash Video File, dat wist ik niet. Ik ga er even naar kijken maar nu weet ik dat niet zo maar.

TheDutch
%Europe/Berlin %871 %2005, 21:54
Misschien helpt het als je wat code laat zien. Het kan heel goed zijn dat het niet streamt en dat het dus eerst gedownload moet worden online wat offline niet hoeft...dan zie je dus zonder preloader een wit scherm :).

Renzo01
%Europe/Berlin %934 %2005, 23:24
hmmm, ik krjg ook in ieder gevaal GEEN donload blakje of zo, zou dus kunnen , hij streamt niet nee.
code ? ik heb niet echt code gebruikt, ik gebruik de standaard media display component van Flash 2004 pro.Deze gewoon op t scherm gesleept, en in de component instector de naam vd FLV ingegeven; en deze staat in dezelfde map als de swf of fla. Automatic play staat aan.
de componen theb ik eennaam (instance ) gegeven.
Ben ik iets vergeten???

TheDutch
%Europe/Berlin %464 %2005, 12:09
Misschien kan je de FLA en FLV zippen en dan bijvoegen?

Ultim-o
%Europe/Berlin %475 %2005, 12:25
Kijk goed naar absolute en relatieve paden, zorg dat je infrastructuur online en offline hetzelfde zijn.

Renzo01
%Europe/Berlin %600 %2005, 15:24
Misschien kan je de FLA en FLV zippen en dan bijvoegen?
--> sorry, is wat groot om te mailen, doe ik liever niet (-:

greetz

Renzo01
%Europe/Berlin %601 %2005, 15:26
Het pad (path (-:) zit zeker goed - zou anders ook niet ofline spelen he ...!
Heb gelezen ergens dat de server de oorzaak kan zijn, iets qua mime instelling op de server zelf...

Renzo01
%Europe/Berlin %726 %2005, 18:26
Probleem opgelost : flv mime was niet geïnstalleerd op de windows server !!

bedankt alleen voor de hulp !!