PDA

Volledige versie bekijken : Vrijwillige hulp gezocht om website te maken

expera
%Europe/Berlin %655 %2005, 16:44
Hallo allemaal, ik doe erg mijn best om een eigen website te maken. Ik zie heel erg veel mooie sites op het web, maar het verzinnen van iets unieks, en het realiseren is voor mij een grote handicap! En ik weet niet waar ik bijv. een goede WYSIWYG webdesign software en hoe ik een gratis forum kan "integeren"in mijn website... En hoe ik met een (en wat er een is) goede CMS kan werken. Ik weet een klein beetje html en ben vernuft goed in computers en internet, maar ik kom er gewoon niet uit. Ik heb net een goede webhost en domeinnaam bij www.e-dentify.nl voor 22 e/jaar incl. aangeschaft, maar ik wordt er wel een beetje verdrietig van als ik een hele "basic html" website op de webruimte moet zetten, ik wil een website met een forum, blog boek, gastenboek, profiel pagina, links pagina en een fotoalbum, maar ik heb geen zin als ik daarvoor gratis software moet gebruiken. ik heb liever een website "uit een stuk" snap je wat ik bedoel, dus dat alles "geíntegreerd" in een style is. En wat php scriptjes voor bijv. het fotoalbum lijkt me erg leuk!

Larsvu
%Europe/Berlin %676 %2005, 17:14
Je zit bij het verkeerde forum. Ga eens kijken bij www.vrijwillegersgezocht/websitevoorniets/inclusiefforum.htm
Mischien heb je daar meer geluk.

expera
%Europe/Berlin %683 %2005, 17:24
Link doet het niet, typefoutje ofzo... (ik heb de gehele link gekopieëerd en geplakt)
Die site ken ik nog niet! Klinkt veelbelovend, bedankt!

PeaceFrog
%Europe/Berlin %684 %2005, 17:25
Flash Animatie en design :confused:

Mss is een php portal wat voor je, bv php-nuke (www.phpnuke.org) alles in één, goede beschrijving van hoe op te zetten en vrij uitgebreid (dacht ik)

succes iig

Die site ken ik nog niet! Klinkt veelbelovend, bedankt

:p

peace

expera
%Europe/Berlin %728 %2005, 18:29
Wat is php-nuke eigenlijk? ik heb er wel eens van gehoord, maar... ??

Flashgirl
%Europe/Berlin %729 %2005, 18:30
Beste Expera,

Ten eerste staat er in de regels dat het verboden is om op FlashFocus te vragen om anderen gratis dingen voor je te laten maken. FlashFocus is er om zélf dingen te leren, niet om dingen door anderen te laten doen. Wil je een complete website door iemand laten maken, benader dan gewoon een goed webdesignbureau. Binnen no time heb je dan de site die je wilt.

Wil je het zelf leren, probeer dan je 'project' op te delen in losse kleine probleempjes, en post niet al je vragen over uiteenlopende onderwerpen in één topic, want op die manier krijg je nooit een antwoord. Over jouw vragen zijn hele dikke boeken geschreven, dus ik zou niet verwachten dat iemand op een forumpje een complete handleiding voor je gaat typen.

Mijn tip: Begin bij het begin. Ga je eerst verdiepen in html. Over een paar maanden heb je dat onder de knie, en kun je starten met het leren PHP. Rome is ook niet in één dag gebouwd, en de meeste mensen die op dit forum zitten hebben hun kennis ook vergaard door jarenlange oefening. Heel veel succes!

expera
%Europe/Berlin %734 %2005, 18:37
Dat het verboden is om te vragen of iemand anders iets gratis voor mij wil doen, wist ik niet, mijn excuses hiervoor!

Peace aan iedereen, en er komt een slotje op neem ik aan?

Larsvu
%Europe/Berlin %736 %2005, 18:40
Kennis kost geld, mensen kunnen ervoor kiezen om die kennis te delen met mensen, gratis of tegen betaling. De kennis die jij aanspreekt, expera, hebben mensen met veel pijn en moeite vergaard, hiervoor vragen ze dan meestal ook geld en geven deze niet weg voor niets.
Dus ik zou, als ik jou was meer moeite doen door tutorials door te nemen, of op zoek gaan naar wat geld voor een bureau die websites maakt.

thinkgd
%Europe/Berlin %871 %2005, 21:55
of een amateur met kennis over wat jij wilt en misschien goedkoper uitzijn.
Ik ben er voor om het zelf te leren dan kun je alles zelf ook makkelijk onderhouden.
Begin met een html website ik denk dat dat makkerlijker is dan een flashwebsite en het kost tijd, heel veel tijd.

succes er mee. groeten dick

g3cko!
%Europe/Berlin %879 %2005, 22:06
volgens mij is www.e-dentify.nl helemaal geen goede host?
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1587

je bent toch geen reclame aan het maken he ;)

thinkgd
%Europe/Berlin %880 %2005, 22:07
dat is al gezecht en hij werd er gek van dus lijkt me niet verstandig om het daar over te hebben.

flashfreak
%Europe/Berlin %399 %2005, 10:34
Inderdeaad, trouwens, het is toch niet omdat marktonderzoek de host afbreekt dat die echt slecht is??
Als hij er tevreden over is, let it be!

PeaceFrog
%Europe/Berlin %644 %2005, 16:28
Nuke is een php-portal; net als bv e107. Min of meer een blokkendoos waar je elementen kan selecteren die je in je pagina wilt hebben; zou zeggen kijk op hun site?

Beste lijkt me om t zelf te doen overigens? Blijft toch een stuk origineler, dichter bij het design wat je wilt en iig initiatiefrijker. Maar zoals gezegd: tijdrovend :)

succes :)

peace

expera
%Europe/Berlin %802 %2005, 20:15
Geeft niks over die host, ik ben niet boos meer, ik heb niets anders dan goede ervaring over e-dentify. Dat ik hier vertelde over e-dentify (en dat ik een link plaatste) was omdat ik entousiast over die host was en mijn goede ervaringen wilde delen met andere mensen. Maar het lijkt mij dat ik beter maar niet meer over deze host gaan hebben, vanwege de zeer slechte feedback (kennelijk...)

En mensen, luister nou niet naar 1 poster op die webhosters site, luister eens naar de meningen van meer andere mensen! Voor het zelfde geld is die poster die zegt dat e-dentify door 3 pubers wordt gerunt zelf niet tevreden, en zijn vele anderen dat wel, of toch niet?

Ik denk dat ik die webhosters site eens aan de tand gaat voelen en die post eens gaat lezen.

Is die webhosters site wel te vertrouwen?

thinkgd
%Europe/Berlin %807 %2005, 20:23
Maar het lijkt mij dat ik beter maar niet meer over deze host gaan hebben, vanwege de zeer slechte feedback (kennelijk...)

zeg jij maar je spendeert er wel weer een hele post aan??? genoeg over die host weer
ONTOPIC:

expera
%Europe/Berlin %813 %2005, 20:31
Ok weer ontopic (ik poste een antwoord over die host omdat iemand ander er weer over begon, kijk maar eens naar mijn eerste post in dit topic, ik begon er niet over hoor! Ik wilde er eigenlijk niet meer over praten, ik ben er niet boos meer om, het is gewoon over nu, niet meer erover praten, ik ben tevreden, punt.)

Sorry, ik geef toe, ik vertoon slecht gedrag de laatste tijd op flasfocus, ik zal me vanaf nu proberen netjes te gedragen... :)

Ontopic: Het enige wat ik de laatste tijd probeer te vragen in die verschillende topics, is hoe ik een site "uit een stuk" maak, dus alles in dezelfde layout, ik bedoel: hoe alles "aan elkaar gelijmt" kan worden? De vraag is, hoe doe ik dit zo simpel mogelijk? Ik weet niet of jullie snappen wat ik bedoel? Ik kan inderdaad niet het juiste woord verzinnen.

En wees een beetje aardig voor elkaar, hé ;)

thinkgd
%Europe/Berlin %815 %2005, 20:34
waar gaat het over over flash of over HTML??
we zitten hier op flashfocus dus neem aan flash. Omdat het daar over gaat snap ik niet wat je bedoeld.

expera
%Europe/Berlin %817 %2005, 20:37
Het gaat eigenlijk over het verzinnen van een design voor een website en dat realiseren, en dan zorgen dat alles "in elkaar gelijmt" wordt in dat design.

Ik heb moeite met iets verzinnen, het realiseren en het "in elkaar lijmen"

Daarom vraag ik om hulp...

expera
%Europe/Berlin %821 %2005, 20:42
Ik wil graag iets verzinnen om in flash te gaan maken, dus om het te realiseren, maar als ik iets verzonnen heb, ziet het beeld voor me er prachtig uit, maar als ik het dan maak, is het waardeloos, ik heb dus niet het vermogen om iets te realiseren, daarom zoekte ik gratis hulp, maar dat mocht dus niet, dus weet ik het ook niet meer. En ik ben zelf bang dat gratis templates door teveel mensen al zijn gebruikt, dus niet meer uniek zijn. En ik heb zekers geen geld om een webdesign bureau in te huren! (laag budget)

flashfreak
%Europe/Berlin %843 %2005, 21:15
probeer wat templates te verkrijgen, kijk naar wat website en bewerk die zaken tot iets van jezelf, zo heb je met die templates al een basis om op voort te bouwen.

thinkgd
%Europe/Berlin %856 %2005, 21:33
ik heb met hem gesproken op msn maar hij wil veel teveel in een keer. ik heb gezegt dat hij onderaan moet beginnen maar dat weigert hij dus ik heb de hoop opgegeven.

groeten dick

flashfreak
%Europe/Berlin %861 %2005, 21:39
tja, hoogmoed komt voor de val zeker, maar ja, dan moet hij het natuurlijk ook niet posten als ie niet reallistisch is...

thinkgd
%Europe/Berlin %862 %2005, 21:41
ik kan er nix aan doen ik steek er geen tijd meer in.

groeten dick

meester
%Europe/Berlin %869 %2005, 21:52
grappig dit allemaal, het STINKT hier, haha

SimsPlanet2
%Europe/Berlin %923 %2005, 23:10
Nu jullie toch over E-dentify babbelen. Ik zit er eind September 1 jaar en tot nu toe heb ik al best wat problemen gehad. Nu de laatste 4 maand valt het nog wel mee, behalve 1 dag van de server verhuizing zonder waarschuwing (ineens site down) en verder enkele storingen paar weken geleden.

Goede webhosting is het nog niet, bij lange na niet :rolleyes:

refresh
%Europe/Berlin %925 %2005, 23:13
Ik zat even te kijken. Voor de mensen die er niet uitkomen en een rustig begin willen met Flash en een goede uitleg: Neem een abonnement op videolessen bij Lynda.com!

http://www.Lynda.com

Dit is een fantastische cursus:
Learning Macromedia Flash MX 2004

Op de site kun je gratis een aantal lessen bekijken, maar voor slechts 25 dollar per maand (een schijntje!) mag je van de gehele movielibrary gebruik maken.

Ik heb zelf deel 2 van deze cursus gevolgd. Ik moet zeggen af en toe een beetje saai is, maar je onthoudt het wel, en ik heb er best veel aan gehad !

De uitleg is in het Engels, maar zeer makkelijk te begrijpen.
Er zijn ook nog cursussen Intermediate, master, ActionScript 2 en ActionScript advanced.

refresh
%Europe/Berlin %926 %2005, 23:14
Mocht toch wel hier he ? Ben niet zoeen faq lezer :I

Ow mag dus niet :I Even men post aangepast :P

Flashgirl edit: Nee, dit mag inderdaad absoluut niet, dus ik heb je post helemaal aangepast. Ik ben zelf member bij Lynda.com, en vind het een fantastische website.

Er gaat een slotje op dit onderwerp.