PDA

Volledige versie bekijken : Windows blokkeert flash offline.

geertjan_83
%Europe/Berlin %364 %2005, 09:45
van flashplein naar flashfreaks naar flashfocus naar flashfiles en weer terug naar flashfocus... anyway, opnieuw aangemeld en weer een vraag. komt ie:

Beste mensen, ik ben bezig met een interactieve cd-rom. Dit word dus een offline product. De cd-rom bestaat uit een aantal html bestanden met flash-elementen. Deze flash elementen worden echter geblokkerd door windows XP zodra je de html bestanden (offline) opstart. Is hier een oplossing voor?

ninetynine
%Europe/Berlin %377 %2005, 10:03
Ik ben dit ook al tegen gekomen als ik mij site wou testen lokaal , er komt zo'n
geel kader (bestand onveilig => downloaden of niet ??)

Ik denk niet dat je dit kan verhelpen , aangezien
dat ligt aan de beveiligingsinstellingen van de computer van de gebruiker

Pimm
%Europe/Berlin %383 %2005, 10:11
Nou, ik weet niet hoe de opbouw is van je CD maar misschien kun je alles in Flash doen en 'm exporteren als EXE en die autorunnen, dat blokkeert volgens mij zélfs WindowsXP SP2 niet... (ondanks dat een EXE véél onveiliger is dan een SWF)

flashfreak
%Europe/Berlin %539 %2005, 13:56
ja, het beste is em als swf exporteren en dan in Flash Player 7 er een projector (.exe) van te maken.
daarna een .dll op de CD-rom zetten met de autorun functie

Laiverd
%Europe/Berlin %747 %2005, 18:55
Tools > Internet Options > advanced > security > eerste twee aanvinken. In een nederlandstalige IE heet e.e.a. dus iets anders.

John

flashfreak
%Europe/Berlin %765 %2005, 19:21
ja, oké, maar ga je dat ook zeggen tegen de mensen die de cd-rom willen gebruiken?

Pimm
%Europe/Berlin %846 %2005, 21:19
ja, het beste is em als swf exporteren en dan in Flash Player 7 er een projector (.exe) van te maken.
daarna een .dll op de CD-rom zetten met de autorun functieEen DLL? Ik dacht aan een normaal autorun.inf bestandje...

geertjan_83
%Europe/Berlin %307 %2005, 08:23
hmm, volgens mij lukt het alleen maar door je instellingen te wijzigen van je computer.

flashfreak
%Europe/Berlin %405 %2005, 10:44
is het niet .ini lol. Ja, kan ook, maar als je wat kan programeren kan je de .dll algouw wat sneller en minder registry items laten gebruiken.
Ik zal anders de code opzouken voor zo'n autorun.ini

flashfreak
%Europe/Berlin %407 %2005, 10:46
nee hoor, dat kan je ook doen, maar steeds aan je klanten/gebruikers vragen hun instellingen te veranderen is geen goede reclame. Ik ben zeker dat een .ini bestandje werkt, gebruik het zelfs meermaals op school voor presentaties in Flash, makes life a lot easier