PDA

Volledige versie bekijken : Website testen

Bart
%Europe/Berlin %851 %2005, 21:26
Ik heb mijn website bijna af...

Moet nog aan de navigatie, contact formulier en er moet nog wat inhoud in de portfolio map.

Maar wat vinden jullie er tot nu toe van???

bartengels.nl (http://www.bartengels.nl)

refresh
%Europe/Berlin %867 %2005, 21:49
Ziet er leuk uit! , loopt lekker vlot.

Vind die skills alleen beetje raar gedaan. Erg onduidelijk.
En ik vind het font van het menu vrij moeilijk te lezen.

Enné waar staat Fok.nl bij de links?? :P

Verder ziet het er goed uit vind ik.

g3cko!
%Europe/Berlin %875 %2005, 22:00
ziet er cool uit..
zit alleen een klein bugje in je musicplayer..
als je op een bepaalde gedeelte komt dan
looped hij steeds.. :)

krush
%Europe/Berlin %924 %2005, 23:11
kwa layout en flash beweging vind ik hem goed... alleen de pixelrand aan die krulletjes zijn slordig waarom maak je ze niet in vector? ook het menu font is wat aan de slechte kant om te lezen je skills zou ik anders aanduiden want nu is het inderdaad beetje onduidelijk
verder wel leuk;)

ps: de muziekbug heb ik niet kunnen opmerken, geluid staat af :D

ow en wat doe flashfile in je links :( :( :confused:

Pimm
%Europe/Berlin %996 %2005, 00:54
Heel erg goed. Alleen het is nu zo dat als het rollover effect bij het menu nog niet af is als je er met je muis vanaf gaat hij toch het rollout effect begint alsof het rollover effect al klaar was. Dat zijn typisch dingen waar ik me aan stoor. Misschien kun je zelf bedenken hoe je dat kunt oplossen, maar ik kan je er ook wel mee helpen.

Oh en b.t.w.Stage.showMenu = false;

flashfreak
%Europe/Berlin %036 %2005, 01:52
Ik denk dat ik ook nog een bug heb, bij de mouse-over van home krijgt de Link button allures, mss mijn ogen...

BlackAdder
%Europe/Berlin %555 %2005, 14:19
Ik vind de ronde vormen op de achtergrond een beetje vloeken met de erg strakke vormen van de rest van het geheel. Verder werkt alles lekker vlot.

Mitch
%Europe/Berlin %604 %2005, 15:30
Top ziet er goed uit, alleen tekst in de buttons van menu links kunnen veel strakker. Net als de randen op de back ground. Denk dat je die randen of kromme lijnen beter in vector neer kunt zetten ziet het er in ieder geval beter uit. Verder top, muziek werkt ook + op je site.

WernerL
%Europe/Berlin %605 %2005, 15:31
Ik vind het een zeer nette site. Kan er niks over zeggen. ;)
Gewoon mooi gedaan, ga vooral zo door. :)