PDA

Volledige versie bekijken : (403) Forbidden You don't have permission to access / on this server.

Bovadi
%Europe/Berlin %596 %2006, 14:19
Ik weet niet of ik hier goed zit met deze vraag.

Maar ik probeer al een tijdje een website online te zetten.
Ik heb alles in een WWW map staan. Ik heb netjes een index.html die gewoon werkt.
Ik heb de .swf opgeload met BINARY en de html bestanden met ASCII. Ik heb zelfs geprobeerd
met .htacces bestanden. Maar niks helpt.

Ik weet niet van welke FTP ik gebruik maak, het is een site control programma van Hostway.
Mijn os: Windows xp Proff

Weet iemand het antwoord..?

Alvast Bedankt!

TheZwier
%Europe/Berlin %613 %2006, 14:43
Wat is nou precies het probleem?

En geef de url eens?

TheDutch
%Europe/Berlin %615 %2006, 14:45
Ik heb het gevoel dat jouw hosting provider wat dingen verkeerd heeft staan qua rechten :).

Bovadi
%Europe/Berlin %646 %2006, 15:31
Probleem (http://www.masscompany.nl/)

Het probleem is dat die tekst heeldetijd verschijnt in het beeld, inplaats van de dingen die horen te verschijnen. Zoals de index.html en de .swf.

TheDutch
%Europe/Berlin %686 %2006, 16:28
Ik krijg een 404 omdat er geen index.html is en ik kan ook geen andere files krijgen wanneer ik dingen probeer als index.html, index.swf of index.htm. Even fixen dus. Maar nogmaals, vraag ook je hosting provider even of alles wel goed is ingesteld :).

Bovadi
%Europe/Berlin %695 %2006, 16:41
Ja maar ik heb dus wel een index.html. En het gekke is dat alles goed liep. tot ik het hele zaakje eraf haalde. Dus toen ik het hele zaakje weer erop had gezet. Begon de ongein..

Johnny106
%Europe/Berlin %716 %2006, 17:12
Ik denk een Chmod verhaal probeer je map waar je bestand in staat op RWX RWX RWX (777) op te zetten en dan je bestand als dat ander niet lukt (staat ie wel wagenwijd open maar)
Dat betekend dat je alle lees en schrijfrechten op die map zet hij staat nu op 403