PDA

Volledige versie bekijken : Hoe zet ik flash op mn site ?

Nicsan
%Europe/Berlin %505 %2006, 12:08
Hallo !

Ik heb nogmaals een vraagje : hoe kan ik nu eigenlijk mijn flash banner online zetten met de html code of uploaden op de FTP server ? heb al vanalles geprobeer maar niets is gelukt !

Help mij plz !!

Met de meeste hoogachting ,
Nicsan

Thierry
%Europe/Berlin %514 %2006, 12:20
Niet zo moeilijk. Als je weet wat HTML is dan weet je vast ook wel wat tags zijn. Zoek eens op de embed-tag. ;)

theFlashWizard
%Europe/Berlin %580 %2006, 13:55
niet lullig bedoeld, maar lees hier is wat van:
Actionscript Tutorials -> basic flash (http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=6338#basic flash)

Nicsan
%Europe/Berlin %709 %2006, 17:02
Jah Okay Bedankt voor de tip !

Maar kunnen jullie niet gewoon kort het antwoord geven ipv zo een link te geven :( ?

theFlashWizard
%Europe/Berlin %742 %2006, 17:49
ik denk dat het allemaal uitgelegt staat in die tutz en ik denk dat als je die tutz niet leest we van dit soort vragen blijven krijgen..
dus.. lees die tutz, is veel leerzamer voor je

Nicsan
%Europe/Berlin %543 %2006, 13:03
ik denk dat het allemaal uitgelegt staat in die tutz en ik denk dat als je die tutz niet leest we van dit soort vragen blijven krijgen..
dus.. lees die tutz, is veel leerzamer voor je

Ok ! Maar in welke tutz staat dat uitgelegd er staan er zo veel :( !

Pleazz help mij !

Laiverd
%Europe/Berlin %577 %2006, 13:51
Het publiceren van je fla voor het web staat sowieso in de handleiding beschreven (Publishing) en wijst zich eigenlijk vanzelf als je naar file > publish settings gaat. Uiteindelijk heb je een html en een swf die beide naar een webserver moeten.

Voor het uploaden naar een webserver heb je naast webspace, loginnaam en wachtwoord, een ftp programma nodig, waar je voornoemde gegevens invoert. De handleiding van je hostingprovider zou info moeten geven omtrent de directory waar je je bestanden in moet zetten en over de naam van de eerste pagina (meestal index.html o.i.d.).

Bij ieder ftp programma (en meestal bij iedere hosting provider) is wel info te vinden over hoe je bestanden moet uploaden.

John