PDA

Volledige versie bekijken : partner gezocht

danielle727
%Europe/Berlin %473 %2006, 11:21
Hallo,

Ik heb een aantal leuke webopdrachten binnengehaald voor mijn eigen bedrijf Salmonsister productions. Omdat ik hiernaast ook een fulltime baan heb als content beheerder/ marketing communicatie medewerker, ben ik nu opzoek naar een webdesigner/programmeur om samen mee aan projecten te werken en om projecten aan uit te besteden.

Ben je geinteresseerd? En beheers je Flash, HTML, PHP, Actionscript, MYSQL. Stuur dan een mailtje naar partnersalmonsister@yahoo.com en vertel wie je bent, wat je ervaringen zijn en stuur een linkje mee waar ik je werk op kan bewonderen.

Hartelijke groeten & wie weet tot ziens!
Danielle

Salmonsister productions

muvo24
%Europe/Berlin %834 %2006, 20:02
ik wil wel helpen maar ik beheers aleen html goed en flash een beetje :#

muvoz

Sasuke85
%Europe/Berlin %851 %2006, 20:25
Lijkt me leuk jammer dat ik gaan database skills heb alleen flash , after effects photoshop ,swift 3D 4.0 als je daar wat mee opschiet pm me maar

digitalnrg
%Europe/Berlin %862 %2006, 20:41
Ik kan je wel voorzien van het ontwerp. Ik weet alleen niet of je dat ook nodig hebt?

gbillustration
%Europe/Berlin %811 %2006, 19:29
Hoi Danielle,
Iemand die HTML, PHP, Actionscript, MYSQL goed beheerst, blinkt meestal niet uit in het designen en andersom. Misschien zou je moeten zoeken naar zowel een designer als een developer?
Mocht je nog iemand zoeken op gebied van free-lance Flash design en animatie....check mijn portfolio.
mvg.
Gerwin

maccable
%Europe/Berlin %444 %2006, 10:40
Ik ben iemand die dan toevallig wel kan designen en programmeren. Ik heb ook al een mail gestuurd echter nog geen bericht terug gekregen.

Rackstar
%Europe/Berlin %745 %2006, 17:53
Ik als PHP programmeur werk samen met een designer (Flash, actionscript etc.).
Ik heb je een mail gestuurd.

Laiverd
%Europe/Berlin %926 %2006, 22:13
Als googlen op Salmonsister niks oplevert, wat betekent dat dan ?? Just curious

John

danielle727
%Europe/Berlin %593 %2006, 14:14
wil jullie bedanken voor jullie positieve reacties!! Inmiddels heb ik iemand gevonden waar ik mee ga samenwerken.

ps Laiverd, inderdaad je treft niets op Google aan. Dat is ook een van de redenen dat ik juist opzoek was naar een partner. Door al die opdrachten kom ik er niet aan toe om mijn eigen website met portfolio te ontwikkelen. Een luxe probleem aldus :) Maar hou het gerust in de gaten: www.salmonsister.nl Binnenkort wel online!

Hartelijke groeten,

Danielle
Salmonsister productions