Volledige versie bekijken : uit de hand gelopen ideetje
rah
%Europe/Berlin %907 %2005, 22:47
Een paar maanden geleden had ik een plan voor een nieuwe site.
Ik ben nu halverwege, en de .swf schreeuwt om rekenkracht, een powerbook g4 800 mghz
is al niet meer voldoende om hem soepel af te kunnen draaien.
ik ben benieuwd naar opmerkingen en ik zouook graag willen weten wat voor systeem je hebt, hoe snel het tikt en wat jullie download snelheid zo'n beetje is
a. de bovenste rij plaatjes werkt, min of meer zoals de bedoeling is.
b. borders worden pas in een volgende fase gerepareerd.
de url dan http://www.renehazekamp.com/test/array_test.html
alvast bedankt
rah
Pointer
%Europe/Berlin %648 %2005, 16:33
Ik vindt hem zeer wreed.
Heb ook zojuist iets gezien aan de andere kant van oceaan.
Is ook nog in ontwikkeling.
Linkie (http://work.bodyvisual.com/owen/)
check gallery/.
ath92
%Europe/Berlin %681 %2005, 17:20
bij mij loopt ie smooth, en hij ziet er nog niet heel erg super uit, maar ik ga er maar vanuit dat dat nog voor een deel moet komen..... die teksten zijn zeer vet, de geluidjes mischien een beetje hard.....
PS ik gebruiK:
pentium 4 2.8 ghz
geforce 6600
1 gb werkgeheugen
A-Flash
%Europe/Berlin %723 %2005, 18:21
nog een ideetje: er even een preloader voor nu heb je een paar seconden niks en dan springt het in een keer ervoor
rah
%Europe/Berlin %735 %2005, 18:39
een (deze) doorsnee preloader werkt niet vanwege alle attachmovie filetje, daar moet iets slimmers voor verzonnen worden. maar dat komt nog
A-Flash
%Europe/Berlin %739 %2005, 18:45
Aha, maar voor de rest ziet de site er wel leuk uit. Bij mij duurde het even omdat mijn downloadsnelheid ongeveer 120kb/s is.
flashfreak
%Europe/Berlin %039 %2005, 01:56
ik vind dat op den duur die mouse-overs met die gigantische tekst nogal tegen steken, verder is het een prachtig idee. Ben benieuwd naar de complete afgewerkte versie.
kamikaze
%Europe/Berlin %915 %2005, 22:58
Volgens mij loopt hier alles gewoon vloeiend. Behalve de filmpjes hier en daar in de gallery.
Heb:
P3 700 Mhz
384 Mb geheugen
Vind het idee wel leuk. Snap alleen die vlakjes nog niet helemaal als je op een foto klikt.
Flashingback
%Europe/Berlin %737 %2005, 18:42
loopt allemaal vloeiend hier ziet er ook wel leuk uit
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.