PDA

Volledige versie bekijken : Nut van Flash Detection Kit

Finesky
%Europe/Berlin %125 %2005, 03:01
Ik vroeg me af, wat is nou eigenlijk het nut van de Flash Detection Kit!?

(Als je een Flashmovie wilt bekijken die alleen ondersteund word met Flashplayer 8, en je hebt Flashplayer 7, kan je met de Flash Detection Kit Flashplayer 8 installeren, terwijl je in een movie zit die door Flashplayer 7 ondersteund word)

Maar in veel browsers moet je dan het scherm sluiten!

Dan zou het nog handiger zijn om meteen aan het begin een URL te geven naar Macromedia,
die opent dan in een nieuw scherm, en gaat je site/url niet verloren.

(Zonemanagers; Als dit in het verkeerde gedeelte is geplaatst, ga uw gang;))

septunas
%Europe/Berlin %161 %2005, 03:51
Het nut?
Niks is stommer dan iemand die z'n browser sluit en zegt 'da gaat niet'
verder weet ik dat je je browser niet moet sluiten met die kit (basic versie kan je ook bekomen via publis>settings>html

had ergens gelezen dat het een en ander wel es kan botsen als je de volledig downloadbare kit gebruikt : detection kit (http://www.macromedia.com/software/flashplayer/download/detection_kit/) maar zelf gebruik ik alleen de publish settings methode

Zou er ook meer over willen weten.
Mssn is er iemand die er meer ervaring in heeft?? :)

Finesky
%Europe/Berlin %576 %2005, 13:50
Niks is stommer dan iemand die z'n browser sluit en zegt 'da gaat niet'

Tuurlijk, dat staat vast!
MAAR; dan zou ik nog liever een JPG aan het begin laten zien, en zeggen; je hebt niet de juiste player.

Want ik heb er zelf een gemaakt met de Detectoin Kit, en in FireFox sluit hij wel degelijk!
En dan kan je weer zeggen, niets is zo stom als een browser die vanzelf sluit;).

De basic methode heb ik nog niet uitgeprobeerd, even uitproberen:).

Voor meer info, kijk hier: KliK! (http://www.flashextensions.com/categories/flaexpinst/index.php)

Terror-web
%Europe/Berlin %060 %2006, 01:26
Flashextensions.com is momenteel off-line ... Ik kijk later weer!

BDisOKE
%Europe/Berlin %600 %2006, 14:24
Het hele idee van die kit is toch juist dat het makkelijker word?!
Je krijgt toch zo'n klein venstertje daar zeg je ja of nee vervolgens installeerd die.
Sluit je browser en start hem opnieuw op op de juiste plaats/site. :)

Of mis ik iets? :D