Volledige versie bekijken : (jonge) php kenner gezocht
paulm
%Europe/Berlin %574 %2005, 14:47
Hoi, ik zoek ivbm met grote drukte een jong persoon die veel kennis heeft van php en een leuk centje bij wilt verdienen. Het gaat over een project voor een koerier-bedrijf. Het is de bedoeling dat er met meerdere mensen aan 1 systeem gewerkt wordt. Goed commentaar is dus erg belangrijk. De vergoeding is in overleg, hierbij wordt gekeken naar kennis/ervaring. De opdracht moet eigenlijk zo snel mogelijk af zijn.
Reacties kunnen gestuurd worden naar paulm@paulm.nl
mvg paul
josko
%Europe/Berlin %443 %2005, 11:38
Hoi, ik zoek ivbm met grote drukte een jong persoon die veel kennis heeft van php en een leuk centje bij wilt verdienen. Het gaat over een project voor een koerier-bedrijf. Het is de bedoeling dat er met meerdere mensen aan 1 systeem gewerkt wordt. Goed commentaar is dus erg belangrijk. De vergoeding is in overleg, hierbij wordt gekeken naar kennis/ervaring. De opdracht moet eigenlijk zo snel mogelijk af zijn.
Reacties kunnen gestuurd worden naar paulm@paulm.nl
mvg paul
me mail is wa mis mee dus ik doe het zo. hoemoet het systeem precies werken?
WernerL
%Europe/Berlin %480 %2005, 12:31
Mischien handig om te vermelden hoehoog je php kennis moet zijn. :)
Moet je php kunnen gebruiken icm mysql? Of ben je al goed als je weet hoe een if/else statement werkt? :D
//edit
Ik lees het al, veel kennis. :)
Mischien dat ik vanavond een emailtje stuur, maar moet nog even kijken hoe het zit met mijn overige projecten.
paulm
%Europe/Berlin %508 %2005, 13:12
De opdracht is inmiddels vervuld en bijna afgerond. Bedankt voor jullie reacties.
mvg paul maas
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.