Volledige versie bekijken : Geluid loopt achter
ruurdniepoth
%Europe/Berlin %690 %2005, 16:33
Beste mensen,
Ik heb een intro gemaakt waarin foto's voorbij komen gelijk op momenten in de muziek. Werkt opzich voor zover prima. Maar maak ik een html pagina met daarin de flash movie dan loopt de muziek ineens achter. Hoe kan ik er nou voor zorgen dat dit niet gebeurd? Het is nu alsof de framerate te laag word als ik hem in een html file zet.
Dan had ik nog een probleem, maar die zet ik wel bij actionscript.
Laiverd
%Europe/Berlin %699 %2005, 16:47
Als je animatie gelijk wilt laten lopen met geluid, dan geluid streaming in Flash zetten (op de tijdlijn) en dan handmatig synchen. Tijdlijn zo lang maken als nodig is om het complete geluid af te spelen. Zie ook de handleiding over streaming sound.
John
Fatty Owl
%Europe/Berlin %720 %2005, 17:17
naar het schijnt om het juiste resultaat te krijgen moet je het geluid ongeveer twee frames later (of vroeger) laten beginnen :).
ruurdniepoth
%Europe/Berlin %958 %2005, 23:00
Als je animatie gelijk wilt laten lopen met geluid, dan geluid streaming in Flash zetten (op de tijdlijn) en dan handmatig synchen. Tijdlijn zo lang maken als nodig is om het complete geluid af te spelen. Zie ook de handleiding over streaming sound.
John
Ja als ik ipv de start opdracht "streaming" gebruik dan klopt het filmpje precies!! Ja had misschien beter moeten zoeken in de helpfile maar had niet verwacht dat het daar aan lag. Geweldig dan kan ik toch weer verder. Bedankt :)
jbosgraaf
%Europe/Berlin %962 %2005, 23:06
is het niet zo dat je eerste je film/website moet laden met een preloader dat het dan wel werkt!?
ruurdniepoth
%Europe/Berlin %756 %2005, 18:08
Ja dat klopt ik moet eerst een deel of alle foto's laden met een preloader, de foto's staat alleen niet in de swf file dus nadat die geladen is zal ik ook de foto's nog moeten laden voordat de film begint te spelen. Hoe ik het best deze externe foto's kan inladen zonder ze direct zichtbaar te maken moet ik nog uitzoeken maar heb er nu even niet zoveel tijd voor heb wel op deze site een mooi artikel gevonden bij tutorials dus daar zal ik wel verder mee komen
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.