Volledige versie bekijken : *.mxml file uploaden ???
Master SWF
%Europe/Berlin %841 %2005, 20:12
Heey,
Ik heb nu een flex app gemaakt, maar nu is mijn vraag hoe upload ik die. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, op google gezocht, maar niks lukt!!!
Ik krijg alleen de code te zien in mijn browser
Weet iemand misschien wat ik moet doen om een *.mxml file draaiende te krijgen op internet en wat heb ik hier voor nodig????
Alvast hartelijk bedankt ;) ;) ,
MASTER SWF
TheDutch
%Europe/Berlin %849 %2005, 20:23
Je hebt daar een Flex Server voor nodig. Die moet geinstalleerd zijn op de server waar je de MXML naar upload anders krijg je inderdaad de code te zien. Je kunt ook eventueel de gegenereerde SWF uit de cache van je browser halen en die uploaden, maar dat gaat wel in tegen de TOU(Terms Of Use) van Macromedia :).
Master SWF
%Europe/Berlin %627 %2005, 15:04
Hoe instaleer ik de flex server op mijn web adres???, ik neem niet aan dat mijn web hosting bedrijf een flex server op houn server hebben staan.
TheDutch
%Europe/Berlin %629 %2005, 15:06
Die kan jij niet installeren, dat kan alleen het hostingbedrijf doen. Echter ben ik bang voor je dat ze dit niet gaan doen aangezien dat alleen al 14.000 euro zou kosten per licentie en er (nog) geen Flex shared-hosting bedrijven mogen bestaan, dit vanwege het licentie model van Flex :).
Een optie voor jou is om Flex 2 alpha te downloaden en daarmee de applicatie ombouwen. Die versie heeft namelijk geen server nodig en daarvan mag je de SWF gewoon uploaden.
Master SWF
%Europe/Berlin %666 %2005, 15:59
TheDutch,
Bedankt voor de hulp, dan ga ik maar flex 2.0 alpha downloaden.
Master swf
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.