Volledige versie bekijken : Forum "integreren" in website
expera
%Europe/Berlin %742 %2005, 18:48
Beste forumleden,
Hoe kan ik het beste een forum "integreren" in dezelfde kleuren en styles in een website, net als flashfocus hier gedaan heeft. Want als ik een forum installeer, staan ten eerste mijn menu er niet boven en ten tweede is de layout, style en kleuren natuurlijk "apart" van de website. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel, dus figuurlijk gezien een puzzelstuk (is het forum) dat in het gehele puzzel (is de website) past en dan lijkt het net een complete puzzel die een geheel is.
Jordy
%Europe/Berlin %750 %2005, 19:01
zelf maken of een bijpassend template downloaden van de site van de maker van het forum:)
expera
%Europe/Berlin %766 %2005, 19:23
Hoe hebben ze het dan gedaan hier op flashfocus? (was toch voorheen flashfreaks?)
wimpers
%Europe/Berlin %889 %2005, 22:21
Welk forum heb je .. normaal kunje dit in je Admin aanpassen
mech7
%Europe/Berlin %949 %2005, 23:47
Al kijk je nou onderin de pagina dan zie je een linkje ;)
Powered by vBadvanced CMPS v1.0.1
Hoe hebben ze het dan gedaan hier op flashfocus? (was toch voorheen flashfreaks?)
expera
%Europe/Berlin %655 %2005, 16:43
VBulletin en vBadvanced is werkelijk PRACHTIG, en ik kan het zeer goed gebruiken, maar het is helaas ook zeer prijzig en zeker niet gratis. Ik heb nu een illegale versie van het vBulletin forum op mijn website staan, en daar hou ik niet van, van illegale praktijken! Maar ik ben heel hard op zoek naar een oplossing waarbij ik vBulletin en vBadvanced gratis mag gebruiken, een onderonsje ofzo, want andere forums als phpBB en Yabb vind ik niks aan, ik ben erg veeleisend!
expera
%Europe/Berlin %660 %2005, 16:51
Ik snap er allemaal niet veel van, ik kan me gewoon niet voorstellen hoe ze dat op diverse websites zo perfect maken, ik wil gewoon bijna maar weer gelijk mijn hosting+domein weggooien want voor mij blijkt het niet haalbaar! enne, die websites gemaakt met prof. photoshop en css styles zijn ook werkelijk PRACHTIG! Ik zoek nog div. (tutorials voor) scripts bijv. eentje waarmee ik foto's in thumbnails via php kan inladen en dan weergeven op zo'n prof. website. Ik heb maar erg klein budget, dus een prof. webdesigner zal er niet inzitten, diegene die het vrijwillig wil doen, krijg natuurlijk een copyright met zijn naam + link ergens op de website (onderaan ofzo)
Het is waarschijnlijk een droom die voor mij niet werkelijk te maken blijkt! (en ik was 2 weken geleden nog een poging aan het doen om mijn pc te verkopen en het internet op te zeggen omdat ik het zat was! er zijn namelijk andere belangrijke dingen in ieders leven naast internet)
mech7
%Europe/Berlin %692 %2005, 17:37
:confused: vbb themes kan je ook met css en photoshop maken.. :eek:
anywho.. der zijn zo veel gratis alternatieven, welke features heb jij dan echt per se nodig in vb die niet in andere forum software te halen valt. Er zijn genoeg cms waar je forum in kan voegen.
expera
%Europe/Berlin %438 %2005, 11:31
Noem eens een hele goede gratis CMS, ik heb daar namelijk geen ervaringen mee...
Flashingback
%Europe/Berlin %443 %2005, 11:38
http://www.mamboserver.com/
Gerrit55
%Europe/Berlin %390 %2005, 10:22
http://www.opensourcecms.com/index.php
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.