PDA

Volledige versie bekijken : Flashsite

dennis3
%Europe/Berlin %818 %2005, 19:37
Hey,

Ik ben in augustus begonnen met deze site te maken.
Er staat geen info op maar het gaat om de Flash.
Wat vinden jullie ervan?
LINK: http://www.wyger.nl/usr/dennis3/

*Hopelijk goed want ik heb er lang aan gewerkt*

Dennis

http://www.wyger.nl/usr/dennis3/

FantasTies
%Europe/Berlin %829 %2005, 19:53
De kleuren en dat natuur vind ik niks!
Maar de rest de animaties enzo vind ik echt super!
De site is leuk om naar te kijken, de bewegende dingen zijn best origineel , en alles zit wel op de goeie plaats!
Maar de kleuren....

Ea.Z
%Europe/Berlin %848 %2005, 20:21
plaats zit idd goed...
maar teveel dezelfde kleuren, en de inleidende animatie lijkt me te lang...
probeer wat meer verschillende kleuren te gebruiken... teveel groen maakt het té groen.. je verstaat wel;) en wat dacht je om de site te centreren? is maar een idee he;)

verder best ok:)

digitalnrg
%Europe/Berlin %890 %2005, 21:22
lekker hoor, ik zou met die waterval zeker verder gaan!

FantasTies
%Europe/Berlin %896 %2005, 21:30
Was me nog niet eens opgevallen! maar inderdaad die waterval ziet er echt goed uit!

Lorrens
%Europe/Berlin %916 %2005, 21:59
Ik heb eens een artikel gelezen over kleuren (heeeel handig... heel veel kleuren roepen onbewust een bepaalde emotie op) en daar ging natuurlijk ook een stuk over groen.. bewezen was dat een beetje groen geassocieerd werd met vernieuwing, en iets fris. Teveel groen werd soms geassocieerd met gif en afgunst. En dat gevoel krijg ik hier ook een beetje... hoewel ik de animaties juist heeeeel vet vind. Probeer het eens met witte achtergrond ofzo, en een paar verschillende tinten. Verder zeg ik : het is te zien dat je daar veel werk aan hebt gehad, zo ziet het er ook uit! NETJES! :D

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %925 %2005, 22:12
dude! super nice! echt!

maar als ik lees wat de anderen zeggen wat betreft kleur enzo, hebben ze denk ik wel gleijk.. en ik vind de balk achter 'login' en 'menu' niet mooi .. :(

maar wel een super (lang) intro

Siebenga
%Europe/Berlin %560 %2005, 13:26
Sorry hoor maar volgensmij ben ik deze template al eens ergens anders tegen gekomen.

Weet niet of ik aan je moet twijfelen
Als hij wel van je is sorry

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %569 %2005, 13:39
Sorry hoor maar volgensmij ben ik deze template al eens ergens anders tegen gekomen.

Weet niet of ik aan je moet twijfelen
Als hij wel van je is sorry

nu je dat zegt, zou me eigenlijk niet verbazen .. tis wel wat template achtig hè ;)

FlashL
%Europe/Berlin %581 %2005, 13:57
dat middelste plaatje is beetje diepteloos. je ziet de boomstam vooran niet echt onderscheiden van de rest.Verder idd de kleuren en een te lange intro

Terror-web
%Europe/Berlin %556 %2005, 13:21
Ik was er eigenlijk vanuit gegaan, dat Dennis zijn eigen template wil maken. Hij zal dat zelf natuurlijk het beste kunnen uitleggen.

Mijn opmerking:
* Hitbox van links klopt volgens mij niet helemaal.
* Inderdaad kleuren, kijk anders even op colormatch.dk (altijd handig ;))
* Ik vindt em nogal druk, je hebt misschien wel alles aangegrepen voor een animatie
* Geen duidelijk logo of centraal punt, dan schep je meer duidelijkheid in je lay-out
* Flashwerk is echt leuk gedaan, 10 voor de waterval!

Doorgaan als het je eigen werk blijkt te zijn. Maar neem alle 'kritiek' hier wel mee, er zit echt wel wat in!

Veel succes

snelhome
%Europe/Berlin %637 %2005, 15:18
het laden duurt wat mij betreft te lang___!!

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %675 %2005, 16:12
het laden duurt wat mij betreft te lang___!!

dan snap ik niet wat voor inet verbinding je hebt, hier is ie in no-time klaar

pietervermeulen
%Europe/Berlin %680 %2005, 16:20
Ik vind het een mooie site ! Mooi design.

dennis3
%Europe/Berlin %551 %2005, 13:14
Dank u voor de vele reacties!
Het is idd eigenlijk bedoeld als template. Ik heb nog andere reacties gehad (persoonlijke mail) en die wou de site zelfs overnemen (het was voor een natuurproject of zoiets).

Nu wil ik wel verder werken aan de kleuren, verdere minpunten...
Als er iemand geintereseerd is voor de site. Stuur maar een bericht.