Volledige versie bekijken : import foto's + stopmotion
Brinky
%Europe/Berlin %611 %2005, 14:40
Hey allen,
Ik probeer een stopmotion filmpje te maken in flash. Nou wil ik alle foto's importeren in flash.. Maar hij gooit ze allemaal op 1 frame. Volgens mij is het ook mogelijk dat hij elke foto op een apart frame zet.
Weet iemand hoe dat werkt?
Volgens mij vraagt hij dan, nadat je op import heb geklikt, ofdat hij elke foto op 1 frame moet zetten. Bij mij is dit echter niet zo.
Alvast bedankt! :)
Harmke
%Europe/Berlin %630 %2005, 15:07
als ik t goed begrijp importeer je je foto's en worden ze dan in frame 1 gezet? Als je ze nou importeert naar de libary en dan zelf in de frames sleept... of bedoel je dat niet?
Stuf
%Europe/Berlin %672 %2005, 16:07
als je foto reeks uit een sequence bestaat kun je ze allemaal tegelijk importeren..
..het beste kun je dat in een movieclip doen.. zo hou je meer controle erover..
Dus in je movieclip: file -> import to stage... nu alleen het eerste bestand van je sequence aangeven...
Flash zal je dan vragen of hij de gehele sequence mag importeren..
Op deze manier zal elke foto op een eigen frame komen te staan.
Laiverd
%Europe/Berlin %959 %2005, 23:01
Dat laatste is waar maar werkt alleen als flash ook kan herkennen dat het om een sequence gaat. En dat hangt dan weer samen met naamgeving. Iets als: img01.bmp, img02.bmp zal door Flash herkend worden.
John
Brinky
%Europe/Berlin %237 %2005, 05:41
Dat laatste is waar maar werkt alleen als flash ook kan herkennen dat het om een sequence gaat. En dat hangt dan weer samen met naamgeving. Iets als: img01.bmp, img02.bmp zal door Flash herkend worden.
John
Klopt idd :)
Ik ben er zelf al achter hoe dat het werkt ;)
Dmv irfanview (http://www.irfanview.com/) is het mogelijk een sequence van je foto's te maken.
Je kunt in irfanview kiezen voor "Batch conversion (with image processing)/rename"
Daar kun je al je foto's renamen en zal hij daar ook een sequence van maken.
Als je nu die foto's die je in irfanview gebatched hebt kun je die in flash importeren en zal flash vragen ofdat ze allemaal apart 1 foto op 1 frame moeten komen te staan.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.