PDA

Volledige versie bekijken : HaloPromo 2005

Voetsjoeba
%Europe/Berlin %528 %2005, 13:41
Dit is een site waar ik samen met mijn vaste partner MaxDefinition (http://www.maxdefinition.net) heb aan gewerkt voor een clubscene uit Londen genaamd Halo. Ik was verantwoordelijk voor het coderen van de hele site en backend - het design werd verzorgd door MaxDefinition.

http://www.halopromo.com

WernerL
%Europe/Berlin %530 %2005, 13:43
Helemaal niet slecht maar uuh ik heb een resolutie van 1024*768 en die popup past net in de hoogte op mijn scherm. :D
Mensen die 800*600 gebruiken zien dus maar de helft van je scherm ofzo... :P

Niek_M
%Europe/Berlin %532 %2005, 13:47
Man, ziet er echt vet uit :)
vooral die donkere look spreekt me aan.

brossiekoppie
%Europe/Berlin %536 %2005, 13:52
Nice nice! Het zwarte is inderdaad zeer mooi en toepasselijk voor clubs/... enz

Jorim
%Europe/Berlin %536 %2005, 13:52
Nu heb ik opzich een hekel aan fullscreen, maar bij deze site is het beslist niet verkeerd alleen mag je best even op de beginpagina zetten dat de site opent in een nieuw scherm (misschien resolutie ook even vermelden).

Er zat nog een klein bugje in (of het script of design is weet ik niet :p ). Als ik een pagina uit dat dragable blokje menu open en daarna een pagina uit het gewone menu wil zien (news ofzo) dan verschijnt die op de achtergrond. Als je het andersom doet dan wordt die pagina netjes naar onderen verschoven, maar bij de volgorde die ik noem gebeurt dat niet!

Fijne sfeer, lekker muziekje, fijne navigatie, het is wel een hele fijne site :D

Voetsjoeba
%Europe/Berlin %540 %2005, 13:57
Helemaal niet slecht maar uuh ik heb een resolutie van 1024*768 en die popup past net in de hoogte op mijn scherm. :D
Mensen die 800*600 gebruiken zien dus maar de helft van je scherm ofzo... :P

Inderdaad, maar de popup is niet mijn keuze noch die van MaxDefinition - de klant is koning, weetjewel. Op de splashpage staat er trouwens onder dat de minimum resolutie 1024x768 is. En welke middeleeuwer surft er nog met 800x600 ? ;)

Als ik een pagina uit dat dragable blokje menu open en daarna een pagina uit het gewone menu wil zien (news ofzo) dan verschijnt die op de achtergrond. Als je het andersom doet dan wordt die pagina netjes naar onderen verschoven, maar bij de volgorde die ik noem gebeurt dat niet!

Daar gaan we niet over zeuren, deal ? :p

Jorim
%Europe/Berlin %545 %2005, 14:04
Daar gaan we niet over zeuren, deal ? :p
Het is jou site ;) (ander layertje en hij staat er iig boven, of is dat niet zo simpel)

rida
%Europe/Berlin %579 %2005, 14:54
Very ****ing nice. Echt cool, fris en duidelijk. Als ie klaar is moet je em ff naar fwa sturen mss krijg je een award. succes dude

Voetsjoeba
%Europe/Berlin %601 %2005, 15:25
Very ****ing nice. Echt cool, fris en duidelijk. Als ie klaar is moet je em ff naar fwa sturen mss krijg je een award. succes dude

Thx :) Waren we van plan om em naar FWA te sturen ;)

Bassie
%Europe/Berlin %726 %2005, 18:26
Ziet er goed uit, maar aan de functionaliteit ontbreekt het nogal eens...
Het menu bijvoorbeeld: leuk gemaakt, maar ik had een aantal keer dat ik niet alle opties kon bekijken omdat het menu achter een item verstopt zat. :(
Menu moet wellicht altijd on top? En mag ik niet aan de kubus zelf draggen ipv dat bolletje? :)

En sommige items willen maar niet verdwijnen.. hoe krijg ik 'members' weg als ik niks invoer, etc.

Overigens zou ik invoervelden wat duidelijker aangeven (bij members).

Zit volgens mij erg goed in elkaar dit... zonde om die kleine dingetjes te laten liggen :D

Voetsjoeba
%Europe/Berlin %761 %2005, 19:17
Bassie - over veel van die dingen beslis ik niet, ik volg alleen maar bevelen op ;)

leihi2
%Europe/Berlin %791 %2005, 19:59
nice nice...

zeer mooi...

davyvh
%Europe/Berlin %972 %2005, 00:20
Zeer knap!

Leuke stijl en navigatie...
De vensters zijn ook zeer leuk.