Volledige versie bekijken : Flash doet erg raar !
Renzo01
%Europe/Berlin %287 %2005, 07:54
Ik heb 'n nieuwe systeem geïnstalleerd en de nieuwe Flash 2004 pro erop gezet.
I gebruik OEM software - maar had het probl. ook al met de trial.
Telkens ik enkele minuten aan 'n file werk, sluit flash plots af.
Bij heropening van de file in Flash sluit Flash zich dan ook weer af.Het bestand is dus onbruikbaar geworden.
Ik zie in taskmanager dat er 'n bestand 'macromedia licening.exe' aktief is.
Is dit een liceniing probleem?
Heeft nog iemand dit meegemaakt, en wateraan te doen?
thank's !!
TheDutch
%Europe/Berlin %299 %2005, 08:11
Nog nooit meegemaakt, klinkt als een memory probleem in je Windows/Computer. De oorzaak lijkt me niet bij Macromedia Flash te liggen.
macromedia licensing.exe is het beveiligingsbestand dat controlleerd of jouw serial ook op een andere computer binnen je LAN gebruikt wordt. Zo ja, dan geeft ie dat aan en sluit hij Flash bij het openen. Je kunt proberen macromedia licensing.exe te killen en dan Flash te runnen kijken of dat je probleem oplost, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk :).
Renzo01
%Europe/Berlin %477 %2005, 12:27
Euh, bedankt, maar 'killen' lukt niet.
Komt telkens weer tevoorschijn, zelfs na een 'delete' ....
Ik ben enige gebruiker binnen t lan netwerk, dus raar....
----
macromedia licensing.exe is het beveiligingsbestand dat controlleerd of jouw serial ook op een andere computer binnen je LAN gebruikt wordt. Zo ja, dan geeft ie dat aan en sluit hij Flash bij het openen. Je kunt proberen macromedia licensing.exe te killen en dan Flash te runnen kijken of dat je probleem oplost, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk :).[/QUOTE]
g3cko!
%Europe/Berlin %496 %2005, 12:54
Misschien een mailtje sturen naar Macromedia zelf. :p
Of check even hun fora of mensen dit probleem
al eens eerder hebben gehad.
succes!
mech7
%Europe/Berlin %503 %2005, 13:05
Je kan bij services hem uitzetten dan komt ie niet meer terug ;)
Configuratiescherm -> Systeembeheer -> Services
Macromedia Licensing service -> Eigenschappen -> Opstarttype = Uitgeschakeld.. ;)
kamikaze
%Europe/Berlin %726 %2005, 18:25
Heb je toevallig SP2 op je XP staan? Ik heb gehoord dat er meer mensen zijn die problemen hadden met Flash. Bij hen lag het aan SP2 van windows.
TheDutch
%Europe/Berlin %732 %2005, 18:35
Lijkt me sterk dat het aan SP2 ligt, thuis heb ik SP2 en geen enkel probleem. Op mijn werk hebben we allemaal SP2 en ook geen probleem. Waarom crasht een applicatie...kan vanalles zijn, is vaak geen peil op te trekken.
Gewoon herinstall en je weet al iets meer.
Folkert
%Europe/Berlin %922 %2005, 23:08
je had eigenlijk eerst je oude even moeten vrijgeven (de licentie) zodat de nieuwe zich ploep kan registreren.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.