Volledige versie bekijken : png's in flash iets heel raar
creative86
%Europe/Berlin %802 %2005, 20:15
closed
Mitch
%Europe/Berlin %832 %2005, 20:59
Als het alleen om die tekst gaat kan je dat effect ook perfect in flash maken, dat doe je door gewoon een tekst te typen, selecteren, 2X control+B (break apart) en dan shape>soften fill edges.
En ik ken dat probleem ook met die png's, heel vervelend. Maar vaak ligt het er ook aan dat als het transparant is een pixel transparant omheen moet. En uiteraard alles op hele pixels afronden.
mech7
%Europe/Berlin %841 %2005, 21:11
en hogere frame rate wil ok welleen wat helpen
Mitch
%Europe/Berlin %849 %2005, 21:23
Voor dat bouncing effect? Hmm misschien, maar vraag me af of dit hapering is.
TheDutch
%Europe/Berlin %882 %2005, 22:11
Ik heb je SWF even geript, en het ziet er naar uit dat het aan je tween ligt. Je tween lijkt niet helemaal soepel te zijn gemaakt, vooral het laatste frame.
Ik heb dit gefixed en hier is de nieuwe FLA. Wil je het uploaden en kijken of het nu goed is? :)
Mitch
%Europe/Berlin %884 %2005, 22:13
Hehe ja zo kan het ook :D en wij maar gissen wat het zou kunnen zijn :)
TheDutch
%Europe/Berlin %885 %2005, 22:15
Hehe ja zo kan het ook :D en wij maar gissen wat het zou kunnen zijn :)
Precies, dat kost soms uren en dan blijkt het gewoon een tween in de FLA te zijn. Nou ik wacht meestal niet eens op de FLA, ik rip hem voor het "goede doel", dat is veel sneller ;).
Mitch
%Europe/Berlin %908 %2005, 22:47
Ik heb dat programma niet :) misschien toch is gaan downloaden.
TheDutch
%Europe/Berlin %925 %2005, 23:12
Heel veel mensen zijn erg tegen decompilers, maar voor dit doeleinde ben ik er helemaal voor :D.
creative86
%Europe/Berlin %952 %2005, 23:51
bedankt als ik op de studio zit dan zal ik de antwoorden eens uitvoerig bekijken...
heeft er trouwens iemand ook al een antwoord op het feit dat de text die ik in flash type
soms zo onzuiver is? je kan ook in het bovenstaande voorbeeld kijken naar het menu daar zie je duidelijk dat de text die ik voor het menuutje heb gebruikt vrij onzuiver is (toch in tegenstelling tot photoshop is dit gewoon omdat flash zo incompatibel is met text ??? soms ik wel wat klachten van klanten die de kwaliteit soms niet goed vinden, dan kan ik toch moeilijk steeds text importeren vanuit photoshop om die kwaliteit te hanteren....
Ciao
Jordy
%Europe/Berlin %954 %2005, 23:54
uitlijnen op hele pixels (dus ipv x=22.3 moetje de tekst op x=22 zetten)
Klik op die A in het properties scherm (alias tekst).
Gebruik pixelfonts
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.