PDA

Volledige versie bekijken : [ Version ] Nieuwe posts

Jordy
%Europe/Berlin %506 %2005, 13:08
Ik heb een klein probleempje met het aangeven van in welk forum er nieuwe posts zijn gepost sinds mijn laatste bezoek. Vaak staat dit icoontje http://flashfocus.nl/forum/images/statusicon/forum_new.gif er, terwijl ik alle post uit dat forum/topic al gelezen heb. Er zijn ook geen berichten ge-edit.

:confused:

Dauntless
%Europe/Berlin %509 %2005, 13:13
Ik heb een klein probleempje met het aangeven van in welk forum er nieuwe posts zijn gepost sinds mijn laatste bezoek. Vaak staat dit icoontje http://flashfocus.nl/forum/images/statusicon/forum_new.gif er, terwijl ik alle post uit dat forum/topic al gelezen heb. Er zijn ook geen berichten ge-edit.

:confused:
'k Denk dat hij kijkt naar wanneer je ingelogd bent en dan naar de posts die daarna gemaakt zijn...

Jordy
%Europe/Berlin %543 %2005, 14:03
nee, ook niet :S

BorrelWORST
%Europe/Berlin %898 %2005, 22:33
Hmz, zijn er nog meer mensen die dit ervaren / hier iets over kunnen zeggen?

Jordy
%Europe/Berlin %902 %2005, 22:39
Ik had dit ook bij het oude forum, alleen als ik toen de site afsloot, en de volgende keer weer er op kwam, was alles gelezen.

Anders moet ik me maar aanpassen ;) t is geen ramp

rickpastoor
%Europe/Berlin %950 %2005, 23:48
Bij het oude forum had ik er idd ook last van, en nu ook wel, maar ik heb er nog niet echt op gelet..

Roenes
%Europe/Berlin %975 %2005, 00:24
Volgens mij hou je dit probleem altijd op forums ongeacht het type forum. Ik heb er iig altijd al "last" van gehad op IEDER forum waar ik ooit geweest ben :)

Jordy
%Europe/Berlin %631 %2005, 16:09
op PHPBB forums heb ik het niet :S en Invision Board ook niet

ninetynine
%Europe/Berlin %640 %2005, 16:22
Ik heb dit ook :s , vind ik ook ombetant
Bij het oude forum had ik dit dan weer niet :)

Is allemaal ingewikkeld :)

Jorim
%Europe/Berlin %922 %2005, 23:08
Volgens mij hou je dit probleem altijd op forums ongeacht het type forum. Ik heb er iig altijd al "last" van gehad op IEDER forum waar ik ooit geweest ben :)Dat is mijn indruk ook. vBulletin zegt dat het in versie 3.5 (een beta, die wij dus niet gebruiken) allemaal is opgelost! Helaas moet je er dus maar mee leren leven :p