Volledige versie bekijken : Pizza Sessie "Flash analyse"
chrisdg
%Europe/Berlin %933 %2005, 23:24
Wij organiseren de tweede week van september een Pizza Sessie :p met het onderwerp "Flash analyse". Locatie zal ons kantoor in Lisse zijn. Tijdens de sessie zal o.m. ingegaan worden op hoe Flash sites te analyseren zijn.
Wij inventariseren onderwerpen om te bespeken; heeft iemand suggesties?
BDisOKE
%Europe/Berlin %962 %2005, 00:05
Ik snap hem nog steeds niet...
Jullie ontwikkelen zelf geen flash stat programma zij je.
Want dat bestond al heel lang?
Toch lijkt het alsof jullie dat wel doen of...?
Dan kunnen flash sites toch prima geanalyseerd worden met dat programma wat jullie gebruiken? :D
Missen wij iets?
chrisdg
%Europe/Berlin %971 %2005, 00:18
Dus..
Wij gebruiken bij de analyse van Flash omgeving het product WebTrends. Dit is een analyse pakket dat zo'n 15 jaar op de markt is. Indien je het product in wilt zetten in Flash-omgevingen dien je de zgn Tags op een speciale wijze te implementeren..
Je kunt WebTrends zien als standaard product dat out-of-the-box een standaard html-logfile perfect kunt analyseren. Wil je iets extra, dan heb je een aangepaste installatie nodig. Met dat laatste houden wij ons bezig, en dit doen wij bij grote organisaties (zie onze referenties op www.netstone.nl/overons.html).
Ook de interpretatie van rapporten "wat kun je ermee" is voor veel organisaties lastig. Wij doen regelmatig op basis van onze analyse site-optimalisatie en zoek machine optimalisatie ;)
BDisOKE
%Europe/Berlin %983 %2005, 00:36
Ja ik zag die pagina ja.
Schrok ook gelijk nogal van de prijs... 2400,- minimaal per jaar?
Ik zag ook dat jullie distributeur en reseller zijn in Nederland.
Je verhalen hier komen nog al verkoperig over op mij, ookal zijn ze misschien goed bedoeld. :)
chrisdg
%Europe/Berlin %991 %2005, 00:48
Beste BDisOKE,
Indien ik wat wil verkopen ben ik, mijn inziens, op dit soort forums niet echt aan het goede adres.. Ik wil informatie..
Mijn collega's verkopen WebTrends en het klopt dat wij de vertegenwoordiger van WebTrends in Nederland zijn. Die prijzen kloppen ook, lijkt mij niet echt duur..
Hier ging het mij echter alleen om input voor een sessie die wij organiseren. Indien je vind dat ik ik moet stoppen met posten zeg je het maar, je bent tenslotte Zone Manager ;) Dan surf ik weer verder..
Mitch
%Europe/Berlin %017 %2005, 01:24
Leuk dat je zo enthousiast over webtrends bent, maar misschien dat dit topic meer thuis hoort in de koffielounge? Deze topic is er vooral om vragen te stellen:
Flash Gerelateerde software
Vragen over het gebruik van Swish, Live Motion, Flix, Screenweaver, Plasma, Director, Moho enz.
chrisdg
%Europe/Berlin %023 %2005, 01:34
Beste Mitch,
Om positief te blijven; bedankt voor de duidelijkheid..
Mitch
%Europe/Berlin %079 %2005, 02:54
Beste Chris,
Ik probeer altijd mijn best te doen om andere te helpen :) Gelukkig dat ik zo duidelijk kon zijn.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.