PDA

Volledige versie bekijken : Ik ben ook bezig geweest !

refresh
%Europe/Berlin %884 %2005, 22:13
Hey!,

{
Ik ben ook een beetje met een site bezig geweest.
Dit is dus eigenlijk nog men eerst flash project!
Op school had ik wel al shape en motion tweening geleerd maar verder niet veel.
}

(Het is nog niet veel alleen nog de header + de buttons met hun klick on animaties.)

/*Later wordt het een site waar ik men foto's op ga zetten!

http://www.refresh.sohosted.com/prev.html

Ik zou graag jullie commentaar en tips willen horen ! ;) */

;

refresh
%Europe/Berlin %935 %2005, 23:27
18 vieuws . Niemand met een mening? :(

spenky
%Europe/Berlin %949 %2005, 23:46
ja ziet er leuk uit. alleen ik zou bij die home niet de heletijd dat ding laten zwaaien, nogal hinderlijk... misschien kan er wat content onder plaatsen zodat je een beetje ziet hoe het ongeveer word.... als is het maar een plaatje :)

Pointer
%Europe/Berlin %957 %2005, 23:58
nice heather *

kH_
%Europe/Berlin %974 %2005, 00:22
Ik vind het leuk, alleen...ik zou de header (tis header, niet heather ;)) alleen iets kleiner maken, aangezien de animaties dan wat vloeiender verlopen. Normaal gesproken is het handig, om een Flash site te testen op een systeem met de minimale systeemeisen die jij stelt. Het is namelijk jammer, wanneer je leuke animaties hebt gemaakt en ze lopen niet vloeiend.

Verder snap ik niet goed wat het idee achter het driemaal zwaaien is, waarna het woord Home zichbaar is. Snelle respons van een site is belangrijk anders klikken mensen al snel weg!! Probeer dus lange animaties sneller te maken, zodat na een klik snel het resultaat zichtbaar wordt. Mensen vervelen zich snel hoor! ;)

Maar voor iemand waarbij dit het eerste Flash project is vind ik het zeker knap gedaan hoor :cool:

BDisOKE
%Europe/Berlin %982 %2005, 00:34
Ik vind de scanlines erin wel mooi.
Alleen het past allemaal niet zo bij elkaar.
De fonts bijvoorbeeld, misschien kan je er 2 kiezen die meer hetzelfde zijn.
En subtiele animatie in de header zelf kan ook leuk zijn. :)

refresh
%Europe/Berlin %988 %2005, 00:43
ik moet het lettertype nog veranderen van de menu tekst.
Ik kan het aantal fps wat hoger zetten loopt het allemaal wat vlotter ? .

Maar de bedoeling was dat de pagina na het klikken gelijk verscheen. Dus je bent niet echt verplicht ernaar te kijken.

En dat ze zo slecht loopt.ik denk dat het komt omdat die nog op 12 pfs stond ? Hij loopt wel wat houterig ja. :')

refresh
%Europe/Berlin %990 %2005, 00:46
Ik zal ook eens gaan bedenken wat ik in de header zelf kan laten animeren !

kH_
%Europe/Berlin %991 %2005, 00:48
Als je 60 fps aanhoudt zit je goed.

BDisOKE
%Europe/Berlin %992 %2005, 00:49
Ik zou eerder gaan voor 31 oid.
60 is erg snel dat zal de gemiddelde pc niet trekken en dan gaat de boel haperen...
Dat wil je ook niet. :)

JävierA
%Europe/Berlin %340 %2005, 09:10
31 ja, draait hij lekker goed... Deze framerate wordt volgens mij ook op TV gebruikt;)

kH_
%Europe/Berlin %535 %2005, 13:51
Als je pure AS animaties maakt is het zelfs mooier om de framerate op de snelheid van de computer in te stellen. Gewoon een interval instellen (op 100 ms ofzo) en dan telkens kijken hoeveel frames er zijn afgespeeld. Dat gebruik je dan als je werkelijke FPS. Werkt als een tierelier ;)

refresh
%Europe/Berlin %689 %2005, 17:32
Als je pure AS animaties maakt is het zelfs mooier om de framerate op de snelheid van de computer in te stellen. Gewoon een interval instellen (op 100 ms ofzo) en dan telkens kijken hoeveel frames er zijn afgespeeld. Dat gebruik je dan als je werkelijke FPS. Werkt als een tierelier ;)
Ben nog niet helemaal in actie script moet ik zeggen :rolleyes: ben het langzaam aan het leren :) maar heb deze layout tijdelijk overbord gegooid voor een beetje zomers uiterlijk. Maar die ben ik nog aan het illustreren ben niet zoeen illustrator held :p

refresh
%Europe/Berlin %590 %2005, 15:10
Bah loop een beetje helemaal vast met het zomer model. Kan geen toepaselijk omhulsel voor mijn inhoud verzinnen, en animaties op een vallende kokosnoot na zijn ook nogniet in me opgekomen. Iemand nog tips of ideeén ? Of een snelle fotoshop schets :(
Het Font voor de tekst van het menu was even snel voor inzicht erin te krijgen. Die word nog veranderd!
http://refresh.sohosted.com/inspiratieloos.jpg

Groetjes Bob

Mitch
%Europe/Berlin %670 %2005, 17:06
Palmboon heeft op zich een redelijke vorm, maar mag wel wat details en wat meer schaduw. Het is ook mooi om die schorst van die boom goed naar voren te laten komen. Heb ik toevallig laats ook een palmboom gemaakt www.mitchleeuwe.nl . Maar wat meer schaduw op bladeren zou ook wat mooier zijn en geeft dan ook wat meer diepte.

Succes, ik vind menu ook wel gaaf met die effecten, het is naar mijn mening allemaal net te langzaam.

ath92
%Europe/Berlin %408 %2005, 10:47
jah, die framerate moet een heel stuk omhoog, en verder, ik denk dat het met een beetje uitwerking best in orde komt hoor;)