PDA

Volledige versie bekijken : flash.ocx error?

derFlasher
%Europe/Berlin %804 %2005, 20:17
Goedenavond allen!

Ik heb een flash-spel gebouwd, waarin een antal videos verwerkt zijn en nu krijg ik soms een flash.ocx error en vervolgens worden al mijn IE windows afgesloten en vraagt ie of ik een error report wil senden....het vage is dat het maar zeer sporadisch gebeurd en dat ik niet echt heb kunnen herleiden wat het precies veroorzaakt. Ik ben beieuwd of iemand hier ervaringen mee heeft zodat ik deze error kan uitbannen!

bedankt alvast,

derFlasher

Jordy
%Europe/Berlin %809 %2005, 20:24
eerste hit bij google:
Klikkûhh (http://www.cybertechhelp.com/forums/archive/index.php/t-30827.html)

Verkeerde forum btw :) had beter in koffie lounge kunnen zetten :cool:

Dauntless
%Europe/Berlin %818 %2005, 20:38
Verkeerde forum btw :) had beter in koffie lounge kunnen zetten :cool:
Euhm, toch niet :p. Eerder audio en video ;)

Jordy
%Europe/Berlin %959 %2005, 00:02
Met dit soort vragen mis je toch wel het "algemene vragen" forum.

Roenes
%Europe/Berlin %034 %2005, 01:49
Met dit soort vragen mis je toch wel het "algemene vragen" forum.Neej hoor, ik ga met dauntless mee voor audio/video. Alleen ik ken em niet verplaatsen want ik heb nog geen rechten op het forum :D

En ontopic: sorry maar ik kan je hier niet verder mee helpen. Ik heb helemaal geen ervaring met video in flash. Wellicht iemand anders :)

Dauntless
%Europe/Berlin %349 %2005, 09:23
Neej hoor, ik ga met dauntless mee voor audio/video. Alleen ik ken em niet verplaatsen want ik heb nog geen rechten op het forum :D

En ontopic: sorry maar ik kan je hier niet verder mee helpen. Ik heb helemaal geen ervaring met video in flash. Wellicht iemand anders :)
'k Heb hem naar Audio en Video verplaatst.

derFlasher
%Europe/Berlin %585 %2005, 15:02
Mooi!,,
mijn vraag zit op de goede plek :)

vervelende feit blijft dat ik nog steeds af en toe deze flash.ocx error krijg....het vreemde is dat ik die nog nooit gehad heb, maar nu ik met video & audio werk komt ie heeeeeel soms even langs!

iemand hier misschien ervaring met dit probleem?

derFlasher
%Europe/Berlin %385 %2005, 10:14
iemand misschien nog een idee........?

Jordy
%Europe/Berlin %415 %2005, 10:58
firefox gebruiken ? :)

benni_jolink
%Europe/Berlin %943 %2005, 22:38
ik heb het nu ook , sinds ik de flash 8 player heb. als ik www.twee20.com een tijdje (10 minuten) aan laat staan, crasht de browser ineens. heeeel vaag.