PDA

Volledige versie bekijken : tekst gaat na publishen fout

expera
%Europe/Berlin %582 %2005, 14:59
Hallo, ik heb een gratis intro van het internet gehaald, en hij werkt in flash goed, maar zodra ik hem gaat publishen, verdwijnen de teksten niet meer, maar ze hopen op (alpha werkt niet goed)

Mitch
%Europe/Berlin %585 %2005, 15:03
Heb je hem ergens online staan?

expera
%Europe/Berlin %592 %2005, 15:13
Hier: http://members.chello.nl/j.terlouw6/flash/test
Je zult zien dat de tekst blijft hangen, maar niet verdwijnt (alpha)

Mitch
%Europe/Berlin %597 %2005, 15:20
Zal wel iets niet kloppen :D probeer anders is te kijken waaraan het kan liggen binnen de fla. Wat zijn de tekst instellingen enz, gooi der desnoods een mask overheen.

expera
%Europe/Berlin %602 %2005, 15:27
In flash mx 2004 in control -> rewind en dan control -> play dan gaat alles goed, dus er is volgens mij niets mis met de fla maar gaat het bij het publishen fout.

expera
%Europe/Berlin %603 %2005, 15:29
gave "rommel" heb jij trouwens! Jij ben volgens mij een prof tekenaar en vervolgens maak je er een professioneel cartoon plaatje van :) errug mooi!

Mitch
%Europe/Berlin %607 %2005, 15:34
Lijkt mij sterk dat er iets met publishen fout gaat :S Waarnschijnlijk zal het wel een of ander effect zijn en heb je van die tekst dynamic gemaakt, probeer daar is naar te kijken en maak er dan static van. Verder weet ik het ook niet met zo weinig informatie :p

* thnks voor compliment over mn rommel en ach het blijft gewoon rommel hé :D

expera
%Europe/Berlin %663 %2005, 16:55
Hoe kan het dan dat alles in flash mx 2004 goed gaat en bij het publishen ineens niet meer. ff wat meer info: ik heb de bestanden van zo'n free templates site afgehaald, en toen ik hem in flash opende, de tekst aanpaste aan mijn website, en weer opende zei flash mx 2004 dat het bestand in de nieuwe indeling wordt opgeslagen omdat het van een oudere versie van flash komt. ook zei flash mx 2004 bij het laden dat de fonts niet gevonden zijn, en antwoorde ik met "use default font" maar zelfs na het laden en opslaan doet de intro het goed in het programma flash mx 2004 zelf, maar alleen de gepublishde swf geeft die fouten met de tekst. Als je nog meer info nodig heb, hoor ik het wel. Ik ben zelf een leek wat betreft websites bouwen, ik heb net vorige week een hosting + domeinnaam (350MB space, 10Gb p/mnd traffic, php, mysql en heel uitgebreid voor 22 euro per jaar incl.) het is een goeie hosting en daarom wil ik graag een website bouwen, ik heb al van alles (half werkende) in elkaar geflanst maar er komt niets moois uit, dus ik zou heel erg graag hulp inroepen van een website designer of developer, wie biedt zich aan? (geen dure mensen aub!) Hebben jullie nog tips en ideeën (liefst websites met html, css, photoshop of psp images, en evt. php voor het autoresizen.) ik wil iets unieks maken, want die gratis templates zijn al op 100-en websites gemaakt, toch? En ik vraag mij wel af hoeveel mensen daadwerkelijk flash aan hebben staan, want door al die irri flash reclame zijn er steeds meer en meer popupblocker gekomen die ook flash blokkeren. Ik hoor het wel hoe ik een beetje creativiteit en fantasie kan opbouwen, want die heb ik niet!

Flashingback
%Europe/Berlin %665 %2005, 16:58
Ik weet niet zeker of het hier aanligt maar volgens mij moet je je fonts embedden.

Larsvu
%Europe/Berlin %803 %2005, 20:17
22 euro per jaar? Dat is wel erg goedkoop. Is het niet per maand? En als het per jaar is, hoe heten die knakkers die dat aanbieden dan?
Over je vraag: kijk eens naar de frames, of ze wel op tijd stoppen, al klinkt dat embedden van de fonts logischer :P

expera
%Europe/Berlin %556 %2005, 14:20
Het is toch echt 22 euro per jaar! (incl. domeinnaam, alleen hosting zonder domeinnaam is 1 of 2 euro per maand incl.) kijk anders eens op www.e-dentify.nl ze zijn snel, hebben P4 3Ghz servers en heel mooie en uitgebreide control panels en hebben goede support! (telefoon en e-mail)

Maar over dat embedden van die fonts, ik weet niet wat embedden van fonts betekent? Hoe doe ik dat?

expera
%Europe/Berlin %601 %2005, 15:26
Of is dat een stomme vraag?

Mitch
%Europe/Berlin %604 %2005, 15:31
Nee hoor, ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook nog niets wist (hoe het moet)

Volgens Dauntless:

"klik je txtvak aan, klik bij properties op 'character' , neem 'specific ranges' en vink de eerste 4 aan"

BlackAdder
%Europe/Berlin %952 %2005, 23:51
Het is toch echt 22 euro per jaar! (incl. domeinnaam, alleen hosting zonder domeinnaam is 1 of 2 euro per maand incl.) kijk anders eens op www.e-dentify.nl ze zijn snel, hebben P4 3Ghz servers en heel mooie en uitgebreide control panels en hebben goede support! (telefoon en e-mail)

Maar over dat embedden van die fonts, ik weet niet wat embedden van fonts betekent? Hoe doe ik dat?

En je hebt nog geen problemen met e-dentify?? E-dentify wordt gerund door een stel pubers, dit blijkt uit een willekeurige opinie over het bedrijf op webhosters.nl (http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1587);

Dit bedrijf kan beter kappen met zijn zaakjes

alles is slecht
probleem dit probleem dat
heb in jaar tijd nog geen maand gehad zonder problemen!

vraag om support krijg ik reactie

vrijdag avond jong
beetje laat
GET A LIFE

en dat van de eigenaar:S.

Ik hoop voor je dat het allemaal goed afloopt, maar dit bedrijf heeft al veel personen in de problemen geholpen. Pas voortaan op waar je gaat hosten en probeer eerst op het internet de eventuele addertjes onder het gras te vinden..

thinkgd
%Europe/Berlin %386 %2005, 10:17
zet anders even je fla online dat praat misschien makkelijker.
(of je er meer van leert weet ik niet ;-) )

groeten dick

Mitch
%Europe/Berlin %389 %2005, 10:21
Het is toch tegen hem gezecht hoe je je tekst embed.

"klik je txtvak aan, klik bij properties op 'character' , neem 'specific ranges' en vink de eerste 4 aan"

thinkgd
%Europe/Berlin %393 %2005, 10:26
Dat is waar, sorry heb niks gezecht.

expera
%Europe/Berlin %404 %2005, 10:42
Dat die hosting door een stel pubers wordt gerunt, geloof ik niet, het ziet er allemaal te officiëel en keurig uit. Ik heb tot nu nog geen problemen met e-dentify gehad. e-dentify is gewoon een officiëel bedrij, aangesloten bij stichting domein registratie nederland, hebben goede administratie, ik krijg keurig papieren binnen van hun, ze hebben kwaliteits servers (P4 3 ghz!!) en de admin control panel ziet er erg uitgebreid uit. Kortom, ik heb een hoop plezier van mijn hosting, dus hou op met mij lastig te vallen over die "pubers"!! Ik voelde mij wel erg aangevallen toen ik dat stuk las in een topic waar het niet thuis hoort!

Maar die fla incl. het publishen en het embedden van die fonts is al gelukt.

Enne, BlackAdder: Jij hebt precies de site die ik zoek en heel graag op mijn website wil hebben! Het is HEEL MOOI! Goedzo!

expera
%Europe/Berlin %405 %2005, 10:43
Wie is die "persoon" op webhosters.nl?? Volgens mij een liegbeest! (haha!)

expera
%Europe/Berlin %424 %2005, 11:11
Nou nou ik wordt de laatste tijd wel verrot gescholden over mn hosting, en bij vbulletin zeiken ze dat ik een "piraten" versie van hun heb, alle forums zijn toch gratis, deze toch ook, en het kan mij geen verrot schelen dat ik een illegale versie van hun heb. Nu heeft iedereen mij boos gemaakt, ik zit hier in de continu herrie achter mijn pc, al vanaf half 6 vanmorgen (prof. boor).

Ik ga in BEd duiken en ik heb ook GEEN ZIN meer om aan die stomme website te werken, LAAT MAAR HET LUKT ME TOCH NIET! Ik ben al weken bezig met iets te bedenken maar het realiseren lukt mij niet, in plaasts van dat iemand anders vrijwillig voor mij een website bouwt OMDAT IK DAT NIET KAN! WEER DIE PC hé!! En dat die hosting door jongeren wordt gerund kan me geen **** schelen! En hoepel op BlackAdder, maar ik vind je website (link in je signature) PRACHTIG, ik wou dat ik zoiets kon maken/krijgen.

<edit> BlackAdder heeft slechts 20 posts, dus hij is ook niet erg te vertrouwen, hij zal me wel voor de gek houden over (HOU TOCH EENS OP MET DAT GEBOOR!) die hosting! Ze denken ook altijd dat ik de makkelijkste doelwit ben!

Mitch
%Europe/Berlin %430 %2005, 11:19
Oke dit wordt erg nuteloos allemaal, slotje :D