PDA

Volledige versie bekijken : Testing, testing, 1,2,3

Dick
%Europe/Berlin %541 %2005, 13:59
Het is dan toch gelukt, dankzij de hulp van dit forum.

Iemand die iets vindt van, commentaar heeft op, een fout heeft gevonden in, suggesties heeft voor, en/of ideëen heeft over deze site? Ik verneem het graag!

http://members.chello.nl/heered/dixmusix/index.html

A-Flash
%Europe/Berlin %567 %2005, 14:36
Ik kan geen fouten vinden vind het wel een leuke site

refresh
%Europe/Berlin %625 %2005, 16:00
miss de achtergrond kleur veranderen gewoon wit bv. Denk dat wat minder kinderlijk zal staan!

Verder vind ik het wel een leuke site!

En als je toetsen omhoog bewegen als je een link heb gekozen miss een kleine witruimte onderaan tussen je toetsen?

Zo dus :

http://members.lycos.nl/spieker62/witruimte.jpg

ath92
%Europe/Berlin %655 %2005, 16:43
mischien een idee dat de muziek doorloopt als je naar een ander onderdeel gaat; verder vind ik het nou niet echt bijzonder; die header is een beetje te lomp; maar verder geen echte minpunten meer.....

Dick
%Europe/Berlin %656 %2005, 16:46
Bedankt voor je reacties. Als ik de achtergrond wit maak, valt hij in sommige gevallen samen met het wit van sommige onderdelen, wat het kader effect een beetje teniet doet, als je begrijpt wat ik bedoel. Het was de bedoeling om een cartoon-achtige, quasi vrolijke sfeer te geven, maar je hebt ergens wel gelijk. Ik zal eens wat anders proberen als oranje. gegroet.

Dick
%Europe/Berlin %673 %2005, 17:09
Hutman: dat muziekje is te saai om steeds te horen, het was bedoelt als herkenningspunt voor het hoofdmenu, bovendien heeft 1 onderdeel zelf muziek. Het leek me juist wel geinig om telkens een ander muziekje te laten horen als je terugkomt in het hoofdmenu. Maar de actionscript daarvoor heb ik nog noet gevonden. Je hebt gelijk als je zegt dat het wat lomp is, maar het is mijn eerste flashsite en hoop in de loop der tijd wat meer flash beschaving op te doen. Ook nog geen goed lettertype gevonden voor het logo. Suggesties daaromtrent zijn overigens ook bijzonder welkom. Groet.

Flashingback
%Europe/Berlin %675 %2005, 17:12
Ik zie dat je de witte toetsen hebt bedekt met een witvlak en om eerlijk te zijn vind ikd at niet zo mooi als ik jou was zou ik dat weglaten. Het is mischien ook leuk als je de knoppen zou laten bewegen als je er over gaat.

Dick
%Europe/Berlin %680 %2005, 17:19
Eerlijk gezegd snap ik niet wat je bedoelt met 'de witte toetsen bedekt met een wit vlak', sorry.

refresh
%Europe/Berlin %779 %2005, 19:43
hehe ik vond het wel leuk om eens te proberen met bewegende toetsen: Sorrie voor het beetje reclame eromheen http://members.lycos.nl/spieker62/toetsen.html

Zit een kleine bug in waar de toetsen elkaar overlappen ( aan de zijkanten ) werkt rollout niet, maar ik vond het wel leuk dat je toetsen helemaal door de war staan als je der een paar keer overheen ging!

Dick
%Europe/Berlin %800 %2005, 20:12
Ja leuk.;) Voor mezelf vondt ik het een beetje te ver gaan om een complete piano in elkaar te zetten, maar wie weet komt het er nog van.

refresh
%Europe/Berlin %805 %2005, 20:19
Ja leuk.;) Voor mezelf vondt ik het een beetje te ver gaan om een complete piano in elkaar te zetten, maar wie weet komt het er nog van.
ben er een 10 minuten mee bezig geweest http://images.fok.nl/s/nopompom.gif

Dick
%Europe/Berlin %828 %2005, 20:52
Dan zal ik daar zeker een paar uur mee kwijt zijn. :) Maar zoals ik zei, wie weet... In ieder geval een goed idee, zeker iets om te onthouden.

erikvanhouten
%Europe/Berlin %698 %2005, 17:46
Op een een of andere manier erg "dichtbij"' maak alles iets kleiner of zet je swf file op een andere html achtergrond.

Dick
%Europe/Berlin %780 %2005, 19:43
Ja, het kan allemaal wel wat subtieler. Ik zal zien wat ik voor je kan doen ;)

erikvanhouten
%Europe/Berlin %955 %2005, 23:55
Momenteel op een andere locatie/beeldscherm aan het kijken, maar zo te zien heb je je site aangepast.. beter!

Groet

Dick
%Europe/Berlin %964 %2005, 00:08
Dank je. Ik ben er nog niet 100% tevreden mee (en nog niet af), maar het komt eraan. Onder andere nog een betere intro en nog wat andere geintjes. Flash is bijna net zo leuk als muziek maken. ;)

groet, dix

erikvanhouten
%Europe/Berlin %580 %2005, 14:56
Dat is het zeker, bijna net zo leuk als muziek maken, je wordt er alleen scheel van; wat een tijd gaat er inzitten zeg. als ik moet kiezen wordt het toch muziek.

Kijk ook ff op mijn bandsite: www.lucyinthecastle.nl

Dick
%Europe/Berlin %715 %2005, 18:10
Ja, muziek vindt ik ook leuker en je kan er meer emoties in kwijt, maar, als je het hebt over scheelkijken, af en toe kan ik ook wel een paar verse oren gebruiken. Leuke site die van jou, zitten dingen in waar ik ook nog wat van kan leren. (Ik miste Lucyinthesky in jullie repertoire, maar dat zal wel een andere Lucy zijn. ;)