PDA

Volledige versie bekijken : getUrl vraag

marima
%Europe/Berlin %405 %2005, 10:43
Hallo,

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Ik heb een fla met een spotlight gemaakt. De bedoeling is dat aan het einde je automatisch doorgelinkt wordt naar de rest van de website. En dit lukte me niet.
Ik heb 2 layers: 1 waar een foto opstaat als achtergrond en 1 waar de spotlight overheengaat, dit is een mask layer. Hier heb ik aan het eind een getURL gezet, maar die werkte niet.
Nu heb ik 5 frames voor het einde een stop gezet omdat anders de film steeds opnieuw begint en op de voorlaatste frame een play.
De link werkt nu wel, maar er wordt nu nog net even voor de rest van de website wordt geopend een stukje van het begin afgespeeld. Dit is niet de bedoeling.

Het is het eerste wat ik probeer te maken in Flash, ben er nog maar net mee begonnen. :rolleyes:

Dauntless
%Europe/Berlin %434 %2005, 11:26
Combineer het dan toch gewoon? ;)

getURL("mijnURL.html", "_self");
stop();

:)

marima
%Europe/Berlin %856 %2005, 21:33
Geweldig!! Nu werkt het perfect. Ik zal Flash ooit nog eens makkelijk gaan vinden, maar voorlopig heb ik nog een hoop te leren. :o

Mitch
%Europe/Berlin %859 %2005, 21:37
Geweldig!! Nu werkt het perfect. Ik zal Flash ooit nog eens makkelijk gaan vinden, maar voorlopig heb ik nog een hoop te leren. :o

Dat zal je nog gaan verbazen dan hoe uitgebreid het wel niet allemaal is :) maar leuk dat je zo enthousiast bent, alleen hoort deze vraag niet in "flash animatie en design".

marima
%Europe/Berlin %051 %2005, 02:14
Sorry, moet nog wennen op dit forum.

marima
%Europe/Berlin %853 %2005, 21:29
Een vervolgvrgaagje:

Is het mogelijk om een tweede masklayer toe te voegen? Waarbij die spotlight een andere kant uit beweegt. Ik heb het geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.

Dauntless
%Europe/Berlin %857 %2005, 21:34
Een vervolgvrgaagje:

Is het mogelijk om een tweede masklayer toe te voegen? Waarbij die spotlight een andere kant uit beweegt. Ik heb het geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.
Open een nieuwe topic in Flash animatie en design ;). Deze vraag hoort namelijk niet thuis in actionscript, en het is zowieso beter om een nieuw topic te openen bij een volgende vraag :). (Want eigenlijk gaat deze ook niet verder op je vorige vraag ;)).