PDA

Volledige versie bekijken : Handtekening, hoe???

Evalola
%Europe/Berlin %898 %2005, 22:33
Oke,
blijkbaar loop ik errug achter, maar het wil niet echt tot me dagen hoe je een handtekening in elkaar flanst. (vrouwen en techniek/techniet ;) )
Hoe doe je dat met image toevoegen enzow?
Wat een gave handtekeningen hebben jullie, wil ik ooooook! :I

Ok,
alvast bedankt

kus van Evalola

www.cafepress.com/evalola

TheDutch
%Europe/Berlin %899 %2005, 22:35
[ sig=1]flash.swf[ /sig] = klein
[ sig=2]flash.swf[ /sig] = middel
[ sig=3]flash.swf[ /sig] = groot

[ img]image.jpg[ /img]

Evalola
%Europe/Berlin %919 %2005, 23:04
hartelijk dankje

kH_
%Europe/Berlin %940 %2005, 23:33
Uhm, aangezien je zo'n grappige avatar met oogjes hebt en je een signature wilde hebben heb ik even een SWF filmpje voor je gemaakt, waarbij de oogjes de muis volgen (klassiek effectje).
Misschien dat je het leuk vindt. En nee, dit is geen geslijm zo van...kijk es wat ik kan. Ik vind het gewoon leuk om van alles te maken (als ik er zin in heb iig).
Owja, als je er met de muis overheen gaat, dan volgen je ogen het vliegje, dat in de plaats van de muiscursor zichtbaar is :)

Klik op volgende link:

http://n.domaindlx.com/kaHu/signature.html

Evalola
%Europe/Berlin %511 %2005, 13:16
Hahaha, echt super grappig! Thanx!!

Ik heb dat plaatje al een tijdje, maar grappig hoe je er leven in geblazen hebt!

Ik probeerde m erop te zetten, maar met de scripts die ik als hulp heb gekregen wilde t niet lukken.
Weet jij hoe ik m er op moet zetten?
dan zet ik nu nog even de vorige er op.

Liefs
Evalola

Mitch
%Europe/Berlin %519 %2005, 13:27
Dit topic hoort eigenlijk niet thuis in dit forum :)

kH_
%Europe/Berlin %533 %2005, 13:47
Ok, sorry Mitch...hier de laatste post dan:

Wijzig je handtekening in je profiel naar het volgende:

http://n.domaindlx.com/kaHu/signature.swf
Maareh, natuurlijk kun je dat SWF bestandje beter op een andere site zetten, zodat hij altijd beschikbaar is (het kan best dat ik em zomaar ineens weggooi en dan is je handtekening weg :)).

Hmmz....ik zie trouwens dat het een bestaand plaatje is (op die cafepress.com site zie ik dat). Dan is het copyright schennis om het plaatje aan te passen. Sorry, maar ik heb em dan ook van mijn site verwijderd. Als je een andere met bewegende oogjes wil hebben, maak dan maar even zo een plaatje met oogjes en stuur me die maar op, dan maak ik er wel de Flash animatie voor.