Volledige versie bekijken : flash website wedstrijd 2
JR Design
%Europe/Berlin %949 %2005, 22:47
ik las vandaag het topic ''website wedstrijd'' en vond het erg jammer dat er geen duidelijkheid over kwam.
1 uur vond ik zelf te weinig en daarom heb ik besloten om zelf een wedstrijd uit te schrijven.
wat de bedoeling is:
MAAK EEN FLASH WEBSITE
van mij krijg je een .zip bestand en daar zit het volgende in:
de afbeeldingen
de content
je krijgt een week de tijd om een volledige flash website te maken.
er valt geen prijs mee te winnen maar het is voor de lol (zeg maar een beetje een leerproces:P)
wat je moet inleveren is een .zip bestand met:
de content
de afbeeldingen
de swf('s)
pagina's zoals: php, html, xml etc....
dus gewoon alles in een .zip bestand zetten zodat de website functioneerd.
DE JURY:
wat betreft de jury, ik heb een aantal mensen die samen met mij de website's jurreren nodig.
de mensen die dit willen doen moet niet partijdig zijn, je kunt je inschrijven op webmaster@theroyalmusic.nl
ook komt er een publiek jury, dit doormiddel van een poll of een online formulier waarin je kunt stemmen op mensen.
de winnende website zal ik op internet zetten en die kunnen mensen van flashfocus.nl bekijken.
als je website zo goed is dan bestaat er een kans dat de website wordt verkocht, als dit het geval is dan ontvangt de maker het geld dat er uiteindelijk voor betaald is.
HET ONDERWERP:
tot nu toe heb ik gekozen als onderwerp ''de sport golf'' maar,als er mensen zijn die eventueel nog andere onderwerpen hebben dan zou ik dat graag willen weten.
Vanavond of morgen meer informatie over de flash website wedstrijd o.a. over:
waar je het .zip bestand kan downloaden
wanneer de wedstrijd in gaat
het defenitieve onderwerp
snurrie
%Europe/Berlin %952 %2005, 22:52
yeah! dit lijkt er meer op! Ik doe mee :D
JR Design
%Europe/Berlin %958 %2005, 22:59
Wie weet nog een leuk onderwerp?
Flashingback
%Europe/Berlin %974 %2005, 23:22
Ehm leuk onderwerp kan niet moeilijk zijn... bier, frieten, flash, flashfocus, pinguins, eenden, olifanten, giraffen, de zoo,...
Tenshu
%Europe/Berlin %980 %2005, 23:31
dit lijkt er meer op :D ik doe mee ;)
Ea.Z
%Europe/Berlin %983 %2005, 23:35
yeah, that's what i'm talking about!!
dus een week tijd, heb ik dat goed voor?
waarom niet gewoon 'stel jezelf creatief voor' als onderwerp? ik denk dat iedereen zichzelf goed genoeg kent, om daar het meest creatieve rond te doen, (ook zullen we dan de meest uiteenlopende resultaten krijgen)
+ dat golf me niet intresseert en ik daardoor wrs een ramp van een site zou maken :p
owja, we krijgen afbeeldingen en content van jou..
ehm..
ander thema dan maar :p
(liefst geen golf..)
wat vind je van natuur?vrouwen?dolfijnen? (iets anders dan golf :p)
Niek_M
%Europe/Berlin %986 %2005, 23:40
Dit is nou gaaf, i'm in!! :)
ennu golf vindt ik wel gaaf als onderwerp !
JR Design
%Europe/Berlin %997 %2005, 23:55
ik heb het onderwerp aangepast.
het onderwerp gaat nu over het zelfverzonnen bedrijf Juwelier ''For You''.
is iedereen hier mee eens?
snurrie
%Europe/Berlin %997 %2005, 23:57
mee eens :)
JR Design
%Europe/Berlin %002 %2005, 00:02
bij deze dan de informatie als bijlage.
ik zoek nog wel 2 of 3 juryleden.
de wedstrijd gaat nu van start en eindigt volgende week zondag (4 december), je hebt een week en een paar uur de tijd om een flash website te maken.
op 4 december moeten alle ontwerpen voor 17.00 uur binnen zijn, ben je later dan moet ik je helaas teleurstellen.
graag zou ik wel op de hoogte willen gehouden worden door middel van screenprints via de e-mail.
ik zou zeggen, maak er wat creatiefs van, heb je nog vragen of zijn er onduidelijkheden dan hoor ik het wel.
ps. voor screenprints stuur die dan naar webmaster@theroyalmusic.nl
de programma's die jullie gebruiken mag van alles zijn, als het uiteindelijk maar gemaakt wordt met macromedia flash (versie doesn't mather).
dus wil je voor je layout Photoshop, illustrator etc... gebruiken ga je gang.
snurrie
%Europe/Berlin %004 %2005, 00:05
dat meen je niet!
deze week heb ik er geen tijd voor :S
JR Design
%Europe/Berlin %005 %2005, 00:07
dat meen je niet!
deze week heb ik er geen tijd voor :S
wie doen er allemaal mee, en wie is er al bezig :P
Flashingback
%Europe/Berlin %461 %2005, 11:04
Ehm JR Design ik vrees dat die webshop en die gastenboek misschien iets te hoog gegrepen is voor een aantal leden die ook heel graag zouden mee doen. Je zou dat mischien beter niet verplicht maken als het er wel in zit krijgen ze zoiezo dan 1 punt extra of zo.
JR Design
%Europe/Berlin %471 %2005, 11:19
Ehm JR Design ik vrees dat die webshop en die gastenboek misschien iets te hoog gegrepen is voor een aantal leden die ook heel graag zouden mee doen. Je zou dat mischien beter niet verplicht maken als het er wel in zit krijgen ze zoiezo dan 1 punt extra of zo.
Ok een webshop is misschien voor sommige mensen te hoog gegrepen dus dat hoeft niet percé, heb je het wel dan krijg je natuurlijk meer punten zoals ik al zei in mijn .zip bestand.
Wat betreft het gastenboek, een beetje goed zoek werk verichten en je vindt een flash gastenboek.
Wat ik ben vergeten om te vertellen is het volgende:
maak a.u.b. een website met geen enkele mysql gegevens erin met betrekking tot database's.
Als je namelijk de website bji mij inlevert dan host ik het op een server maar daar heb ik namelijk niet de mysql gegevens van omdat dit een hostserver van iemand anders is ;), waar ik soms wat dingen op mag hosten.
HOUD DAAR A.U.B. REKENING MEE
JR Design
%Europe/Berlin %490 %2005, 11:45
bij deze een rar bestand met een aantal systemen die je eventueel kunt gebruiken voor de website.
Webshop:
in het mapje webshop zit een php bestand, een txt bestand en een .fla bestand.
dit .fla bestand moet je nog bewerken.
het menu van de webshop ziet er als volgt uit; complete shows, geluid, licht.
dit moet je veranderen in; horloges, ringen, oorbellen.
en de content daarvan mag je zelf invullen.
heb je er vragen over dan hoor ik het wel.
met vriendelijke groet,
JR Design
ps. het kan zijn dat de scripts niet volledig foutloos zijn.
JR Design
%Europe/Berlin %516 %2005, 12:23
Wie oh wie kan er mij al een tipje van de sluier laten zien.
printscreens kun je sturen naar webmaster@theroyalmusic.nl
vragen over de bestanden in systeem.zip kun je op het forum stellen.
ik wacht met spanning af wat jullie hebben gemaakt.
de deadline is zondag`4 december om 17.00 uur, daarna sluit deze wedstijd.
FantasTies
%Europe/Berlin %743 %2005, 17:50
Dit lijkt er al meer op! :D ik doe niet mee (te druk) maar zal het wel in de gaten houden!
JR Design
%Europe/Berlin %756 %2005, 18:09
Dit lijkt er al meer op! :D ik doe niet mee (te druk) maar zal het wel in de gaten houden!
misschien een andere keer.
de volgende wedstrijd zal er binnen nu en 4 weken zijn, dus houd het in de gaten.
met vriendelijke groet,
JR Design
Niek_M
%Europe/Berlin %799 %2005, 19:11
hmm, dus de contest gaat niet meer door?
of heb ik het ff verkeerd :P
Koen!
%Europe/Berlin %806 %2005, 19:20
Ik denk dat je het verkeerd hebt en dat JR het al over een 2e contest heeft. ;)
JR Design
%Europe/Berlin %811 %2005, 19:28
Ik denk dat je het verkeerd hebt en dat JR het al over een 2e contest heeft. ;)
inderdaad ik heb het al over een 2e contest.
ik opende dit topic omdat iemand zei dat die een wedstrijd ging uitscrijven en na lang gediscussiërd te hebben is er niets van gekomen.
Dit vondt ik heel erg zonden en opende zelf een wedstrijd en omdat mensen het leuk vinden om er aan mee te doen ben ik van plan om binnen nu en 4 weken een 2e contest uit te schrijven
djm2d
%Europe/Berlin %828 %2005, 19:53
Sorry mensen dat mijn post een beedje in de mist is gelopen maarja volgende x beter :(
(ik ben niet zo supper in die dingen)
ik hoop dat jullie dit acsebteren
nogmaals sorry... [V][V]
Dark Angel
%Europe/Berlin %380 %2005, 09:08
Wie oh wie kan er mij al een tipje van de sluier laten zien....
kun je niet beter hier een screen plaatsen zodat iedereen het kan zien. lijkt mij leuk om te zien wat de vorderingen zijn.
JR Design
%Europe/Berlin %526 %2005, 12:38
kun je niet beter hier een screen plaatsen zodat iedereen het kan zien. lijkt mij leuk om te zien wat de vorderingen zijn.
omdat andere misschien een idee in hun ontwerp verwerken, vandaar.
tenzij jullie dat niet willen en je het gewoon hier op FF zet.
Zeg het maar mij maakt het niet uit.
JR Design
%Europe/Berlin %703 %2005, 16:53
Wie wil er samen met mij de jury zijn?
FantasTies
%Europe/Berlin %746 %2005, 17:54
ik wil opzich best mee jureren :D
felsie
%Europe/Berlin %773 %2005, 18:34
ik wil ook wel maar ik weet niet hoe ik het moet doen...gewoon een cyfer per website geven? of een top 3 maken?
fels
JR Design
%Europe/Berlin %827 %2005, 19:52
ik wil ook wel maar ik weet niet hoe ik het moet doen...gewoon een cyfer per website geven? of een top 3 maken?
fels
Voor de mensen die in de jurry willen zitten stuur mij een privé bericht op flashfocus of stuur even een bericht naar webmaster@theroyalmusic.nl
je krijgt van mij dan een bericht terug met daarin informatie over het beoordelen van de websites.
JR Design
%Europe/Berlin %903 %2005, 21:40
Nog 3 dagen en een aantal uur:
Ik hoop dat er mooie website's zullen komen.
de ingezonden website's komen op een website te staan die ik host.
op deze website, kun je de website bekijken en beoordelen door middel van een waarderingsformulier waar je een punt kan geven en opmerkingen.
daarna gaan we onze punten en de publieks punten bij elkaar op tellen.
hieruit komt een lijst die ik publiceer, zjin er 10 inzendingen dan wordt het een lijst van 10 naar 1.
de website van nummer 1 kun je zien op de website, ook wordt het hier en op de website goed bekend gemaakt wie de winnaar is.
nog veel succes,
JR Design.
ps: de volgende wedstrijd is over ongeveer een week.
jelmerdewilde
%Europe/Berlin %909 %2005, 21:49
is dat een serieuze winkel
? :O
ik doe btw niet mee... geen zin
Ea.Z
%Europe/Berlin %962 %2005, 23:06
miljaar.. heb nog mega werk te doen voor school, en dit weekend werk ik...
morgen een afspraakje... dus ik doe uiteindlijk [weeral eens] niet mee...:(
man man man... waar gaat dit leven naartoe?
geen tijd meer voor flash:(:(
Dopefish
%Europe/Berlin %741 %2005, 17:47
ik vind het maar saai, dnek ik
JR Design
%Europe/Berlin %780 %2005, 18:43
ik vind het maar saai, dnek ik
wat vindt je maar saai?
Niek_M
%Europe/Berlin %006 %2005, 00:09
What a bummer, ik krijg dit project niet voor de deadline af :(
JR Design
%Europe/Berlin %046 %2005, 01:06
What a bummer, ik krijg dit project niet voor de deadline af :(
hoeveel tijd heb je ongeveer nog nodig?, misschien kunnen we de deadline verzetten zodat iedereen iets meer tijd heeft.
JR Design
%Europe/Berlin %614 %2005, 14:44
NOG 3 UUR EN 16 MINUTEN
FantasTies
%Europe/Berlin %653 %2005, 15:41
Ik wil niet lullig doen,
Maar volgens mij doet er niemand mee:P
maar dat weet ik niet zeker
JR Design
%Europe/Berlin %847 %2005, 20:20
Beste mensen,
Helaas moet ik meede delen dat er niemand een inzending heeft gedaan voor deze wedstrijd.
Ik heb deze topic geopend omdat iemand anders ook een wedstrijd wilde uitschrijven maar er is nooit iets van gekomen.
Toen ik de reacties had gelezen las ik dat er veel respons voor was, dus dacht ik ''dan schrijf ik een wedstrijd uit''.
Dit heb ik gedaan en er waren een aantal mensen die wel mee wilde doen, helaas heb ik van deze mensen niet ontvangen.
Dit vindt ik heel erg jammer, misschien dat een week te kort is om een website te maken.
Daarom heb ik beslist om een nieuwe deadline vast te leggen, dit is volgende week zondag om 17.00 uur.
Ik hoop dat er uiteindelijk wel mensen zijn die iets inleveren voor 17.00 uur.
met teleurstellende [V] en vriendelijke ;) groeten,
JR Design
Ea.Z
%Europe/Berlin %063 %2005, 01:31
ff news voor je zetten..
binnen een week begin ik (en een deel andere wrs ook) met de examens.. dus deze week zal je er ook niet komen hoor... ik zou willen mee doen
maar zit met een aantal factoren waardoor ik tot na nieuwjaar geen tijd zal vinden hiervoor..
kzal nie lullig doen, en gewoon zeggen hoe het zit
*heb nog wa werk voor andere sites (die betaald zijn dus die krijgen voorrang)
*heb bakken aan schoolwerk
*examens knal voor de deur
*weekend werk
*het thema was niet echt in mijn smaak categorie
*heb nog een deel leven buiten pc ook en daar geniet ik ook wel van
dus momenteel zit het er nie direct in..
mss na de kerstvakantie als er een battle is..
ik keek wel uit naar de resultaten hier..
jammer.. :(
Dopefish
%Europe/Berlin %524 %2005, 12:35
Tsja. je kan niet zomaar even de tijd van iedereen opeisen en gelijk zonder overleg een eindtijd maken.. maargoed that's just my opinion
jelmerdewilde
%Europe/Berlin %829 %2005, 19:54
en ik vind het gewoon geen leuke battle :S :(
Tenshu
%Europe/Berlin %840 %2005, 20:09
Ik wilde mee doen maar ik heb er geen tijd voor. Pas volgende week... Maar dan is het voor deze battle te laat.
JR Design
%Europe/Berlin %849 %2005, 20:22
en ik vind het gewoon geen leuke battle :S :(
wat vindt jij dan wel een leuke battle
*het thema was niet echt in mijn smaak categorie(
wat vindt jij dan wel een leuk thema.
felsie
%Europe/Berlin %853 %2005, 20:29
ik heb een best wel grappig idee voor een ander contest. we nemen een pasfoto en iedereen moet hem opnieuw in zn eigen stijl tekenen (michien een stripfiguur styl, of manga, of een karikatuur) heel lang zal dat nou ook weer niet hoeven te duren(om te maken)
fels
JR Design
%Europe/Berlin %856 %2005, 20:32
ik heb een best wel grappig idee voor een ander contest. we nemen een pasfoto en iedereen moet hem opnieuw in zn eigen stijl tekenen (michien een stripfiguur styl, of manga, of een karikatuur) heel lang zal dat nou ook weer niet hoeven te duren(om te maken)
fels
dit is wel leuk maar het probleem is dat mensen maar weinig tijd hebben. (waaronder ik)
dus een contest wordt gewoon heel erg moeilijk, daarom denk ik dat we gezamelijk op een datum moeten komen wanneer iedereen tijd heeft en dat ik dan een wedstrijd uit schrijf over het onderwerp ''beeld jezelf creatief uit''.
En dit d.m.v. een website, flashwebsite of website en/of flashwebsite.
jelmerdewilde
%Europe/Berlin %860 %2005, 20:38
dat namaken van een pasfoto is idd wel leuk..
een website maken vink niet leuk omdat je het op -tig verschillende manieren kunt maken.. en er -tig uren tijd in zit om het leuk te maken... en dan kun je nog steeds wel -tig uren besteden om het nóg mooier te maken enzo...
ik vind het gewoon niet geschikt voor een wedstrijdje ;) tis wat anders als het voor thinkquest is, dan heb je vette prijzen :D
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.