PDA

Volledige versie bekijken : Foto's op beat tonen

the007
%Europe/Berlin %898 %2005, 21:34
Hallo

Ik moet voor een vereniging een intro maken en ik moet een 10-tal foto's tonen. Ze zouden
die graag op de beat laten veranderen. Ik weet niet goed hoe ik dat moet doen.
Heeft iemand daar al ervaring mee en tips voor mij?

bedankt!
Pieter

w00
%Europe/Berlin %986 %2005, 23:40
Volgens mij is dit gewoon een kwestie van timing. Je zit in je timeline vanzelf wel waar ongeveer de pieken zitten enzo. Beetje kloten en je komt er wel.

En dik gedrukte letters is best wel onnodig en irritant :)

the007
%Europe/Berlin %728 %2005, 17:28
ik kan de pieken niet goed zien omdat het nogal actieve muziek is (he's a pirate van pirate's of the carribean)

denzione
%Europe/Berlin %767 %2005, 18:25
Dat word erg moeilijk aangezien tijd niet gerelateerd is aan flash.
flash neemt een framerate die als uitgangspunt genomen word, dit hoeft niet altijd te kloppen. Dit verschil kun je bijv al zien met een flashmovie op een mac (langzamer) en op een pc(sneller) dus zie tussen die 2 een tussenweg te vinden en dan hopen dat de timing niet al te ver uit elkaar ligt. het grotendeel zit op een pc, dus misschien is het handig dat je de pc snelhied als standaard aanneemt.

Kloppend op de pieken van de muziek de afbeeldingen te laten zien is zover ik weet niet mogelijk, dat is het zelfde probleem als een visuele output van je muziek, dit kan gefacked worden maar zover ik weet niet echt gemaakt worden in flash alleen.

dus timen maar....

succes

denzione

bobisland
%Europe/Berlin %842 %2005, 20:13
Dit is niet moeilijk hoor, gewoon de muziek luisteren punten opschrijven (de beat) en gewoon een beetje passen meten....

the007
%Europe/Berlin %766 %2005, 18:23
ma das raar, als ik het op m'n pc afspeel, gaat het goed, en als het online staat gaat de muziek sneller, toch begint de muziek en de intro tegelijk want er zit een preloader in
en dan als ik het zo instel dat het online goed gaat, gaat het de volgende dag weer fout
zeer ambatant