PDA

Volledige versie bekijken : new line dynamisch text-probleem

conceptm
%Europe/Berlin %490 %2005, 11:47
Hoi,
Ik kan geen oplossing vinden hoe je ervoor kan dat tekst op een nieuwe regel begint als het opgegeven wordt.

de situatie:
de gebruiker plaatst de tekst in flash. Nadat hij op versturen klikt wordt de tekst dmv php in de database gestopt.
Als de tekst vervolgens uit de db wordt gehaald dmv php en ingeladen in flash dan zijn de aangegeven enters weg. Ik heb al geprobeerd te werken met onderstaande functies, maar zonder succes:

tekst1 = tekst1.split("\r\n").join("\r");

<?PHP

tekst=nl2br($regel[tekst]);

?>

wie weet de oplossing..
Ik heb al geconstateerd dat wanneer de data naar de db wordt gestuurd de tekst al achter elkaar wordt geplakt. Dus ik denk dat de oplossing moet zitten in het versturen naar de database.

conceptm
%Europe/Berlin %536 %2005, 12:52
Even een aanvulling.
Ik ben erachter gekomen hoe het wel kan werken, alleen dat heeft ook een nadeel:

In de huidige situatie gebruik ik deze code:
(Met deze situatie worden de enters niet meegegeven naar php en dus de db)

lv_ins = new LoadVars();
lv_ins.load("insert_message.php?naam="+naam+"&bericht="+bericht+"&"+Math.random());
lv_ins.onLoad = function(success) {
if (success) {
// actie
}
else{
// actie
}

Bij deze situatie wel:
(alleen kan hiermee niet worden gecontroleerd of het laden gelukt is)

loadVariablesNum("dyn_insert_message.php?naam="+naam+"&bericht="+bericht, 0, "POST");

Ik heb zelf al bedacht om een timer in te bouwen die vervolgens een nieuwe functie uitvoert:

loadVariablesNum("dyn_insert_message.php?naam="+naam+"&bericht="+bericht, 0, "POST");
setInterval(functie(), 2000);

Alleen werkt de timer nog niet

Wie weet hoe je de laatste methode wel kan laten checken of het geladen is?!