Volledige versie bekijken : Optimalizeren van flashsites voor searchengines
esparadrapo
%Europe/Berlin %653 %2005, 16:40
hello allemaal,
ik ben al een tijdje in flash bezig, en het begint goed te lukken.
heb vandaag wat zitten zoeken hoe ik mijn site kan optimalizeren zodat het door zoekmachines gevonden kan worden :confused: maar helaas niet zoveel gevonden.
heb gehoord dat het mogelijk is om je inhoud in een laag boven je flash te zetten als text of zo iets, maar weet niet hoe dit in elkaar zit.
weet er iemand meer hierover??
greetz
behived
%Europe/Berlin %658 %2005, 16:48
je kan je tekst herhalen tussen <noembed> of <noframes>-tags.
De tekst die ik gebruikt heb in mijn flash-site staat in de html herhaalt tussen <noframes>-tags (http://www.creative-web.be).
Wanneer je gaat zoeken in google op webdesign dendermonde zal je zien dat ik op de 4de plaats sta, met deze tekst als onderschrift.
Wat een grote hulp is bij het referenceren is ervoor zorgen dat je website op zoveel mogelijk andere websites staat vermeld. Je site aanmelden in zoveel mogelijk open directories (zoals dmoz) in de juiste categorie... google doorzoekt deze open directories, komt je site tegen en je krijgt "extra punten" omdat je site goed verweven is in het world wide web. Je kan je persoonlijke website ook in je handtekening zetten als je op forums post om dezelfde reden....
Dauntless
%Europe/Berlin %659 %2005, 16:49
Kijk hier (http://webmonkey.wired.com/webmonkey/04/44/index4a.html) ook eens :)
chrisdg
%Europe/Berlin %865 %2005, 21:46
Behived geeft duidelijk aan hoe je e.e.a. technisch implementeert. Het toepassen van de juiste techniek is slecht een basis, Search Engine Optimalisatie is een continu proces.
Daarnaast is het belangrijk om bij jezelf na te gaan waarom je zo graag hoog in de zoekmachine wil staan.. Je wilt bezoekers trekken ;) Bezoekers wil je daarna converteren naar terugkomende bezoekers (loyale klanten).
Kernbegrippen bij dit soort vraagstukken zijn (mijns inziens natuurlijk):
- doelstelling
- relevante informatie
- kwaliteit webcontent
behived
%Europe/Berlin %495 %2005, 12:53
zeer interessant artikel Dauntless!!
Elianeke
%Europe/Berlin %871 %2006, 20:54
Hello iedereen,
ik heb een probleem, ik zou graag mijn site willen referenceren,
jammer genoeg ben ik Franstalige en dus ken ik niet goed
in welke Nederlandstalige gidsen ik moet gaan.
Het is eigenlijk een Nederlandstalige spel
Ik weet niet, kan iemand me helpen???? :D please
flashG33k
%Europe/Berlin %465 %2006, 12:09
hmmm had niet eens door dat dit een oud bericht was haha...dit is wel een interessant artikel heb het nu zo'n 2 uurtjes bestudeerd...wat ik mij afvraag of je die script in het artikel ook kan testen...
nemoplus
%Europe/Berlin %005 %2006, 01:08
Hey behived,
Ik keek op je site, maar ik kon die tags niet in je bron terug vinden. Wellicht kun je als je natuurlijk de tijd heb kort posten hoe of wat.
Ik neem aan in de body <noframes>.........</noframes>
hoor graag van je
laters
NemoPlus
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.