PDA

Volledige versie bekijken : isStreaming boolean probleem

expuddle
%Europe/Berlin %467 %2005, 12:12
ik heb wat problemen met een mp3 speler die ik maak. Ik gebruik Flash MX, en het probleem heeft te maken met het wel of niet kunnen pauzeren van de sound object. Waneer ik de volgende hele simpele code gebruik in een niuew document bij wijze van test, dan kan ik de pause functie normaal gebruiken alleen als de boolean isStreaming (de parameter in de loadSound method) false is. Als het true is, dan kan het geluid wel stoppen met de pause button maar niet weer opstarten als ik de playbutton druk. Weet iemand waarom dit is?

myTunes=new Sound();
myTunes.loadSound("1.mp3",false);
myTunes.start;
playbutton.onPress = function(){
myTunes.start(pos);}
pausebutton.onPress = function(){
pos=myTunes.position/1000;
myTunes.stop();}

nog iets raars, als isStreaming false is, dan begint het geluid aleen als ik op playbutton druk, terwijl ik meen dat het geluid gelijk moet starten.

Roenes
%Europe/Berlin %469 %2005, 12:16
nog iets raars, als isStreaming false is, dan begint het geluid aleen als ik op playbutton druk, terwijl ik meen dat het geluid gelijk moet starten.Dit komt volgens mij door dit regeltje:
myTunes.start;
Dit moet een methode zijn:
myTunes.start(); //parameters weet ik zo niet
Maar ik meen me te kunnen herinneren dat het Sound object een onLoad methode heeft die je zou kunnen(/moeten) gebruiken. :)

TheDutch
%Europe/Berlin %473 %2005, 12:22
Omdat wanneer je streamed het niet mogelijk is om de secondsOffset op te geven. Je kunt het wel doen, maar begint gewoon bij 0. Zit nog niet in de Flash Player, las ik in een artikel dat ik vond via Google :).

expuddle
%Europe/Berlin %481 %2005, 12:33
ah dat is raar, want verscheidende tutorials geven aan dat je streaming audio kunt pauseren en weer herstarten. Dus als het niet mogelijk is dan is het ook niet mogelijk om een player te maken waarbij je kan rewinden en fastforwarden?

Roenes
%Europe/Berlin %492 %2005, 12:48
Omdat wanneer je streamed het niet mogelijk is om de secondsOffset op te geven. Je kunt het wel doen, maar begint gewoon bij 0. Zit nog niet in de Flash Player, las ik in een artikel dat ik vond via Google :).Is dit alleen als je streaming mp3tje nog geladen wordt? Want anders zou je idd een streaming mp3 nooit kunnen pauzeren en dat lijkt me sterk. :)

TheDutch
%Europe/Berlin %493 %2005, 12:49
Volgensmij altijd...maar dat moet even geprobeerd worden, heb nu geen tijd.