PDA

Volledige versie bekijken : Vreemd gedrag met flashsite

poindexter
%Europe/Berlin %811 %2005, 19:29
Ik vind dit echt een vreemd voorval. Ik heb onlangs een site gemaakt met flash 8. Nu ik deze geupload heb op de ftp server doet hij het niet bij iedereen. Bij mij en sommige anderen mensen doet ie het perfect. Bij anderen zie je niks op een enkel plaatje na. Andere flashsites zijn perfect werkend.

Nu wanneer iemand hem dus niet kan zien en hij reinstalleert op www.macromedia.com de flashplayer dan is het probleem verholpen.

de url is www.antique-curiosa.nl

Het gaat er dus niet om of de site lelijk of mooi is, maar het is gewoon raar dat ie het bij de ene computer wel doet en de andere computer niet.
Wat is dit probleem? Hebben andere hier ook last van?

snurrie
%Europe/Berlin %827 %2005, 19:50
Waarschijnlijk heb je je site voor Flashplayer 8 gemaakt. En niet iedereen heeft die al. Dus idd zodra iemand Flashplayer opnieuw installeerd heeft ie flashplayer 8, en doet hij het.

poindexter
%Europe/Berlin %862 %2005, 20:42
kan ik dat instellen eigenlijk dat ik een site maak voor flashplayer 8 of voor mx 2004

snurrie
%Europe/Berlin %902 %2005, 21:38
Ja, dat kan. Ga naar Publish Settings (File ->Publish Settings). Dan naar het tablad Flash. En dan kan je bij Version, Flashplayer 8, 7, 6 enz. kiezen.

poindexter
%Europe/Berlin %945 %2005, 22:41
thanx

Thierry
%Europe/Berlin %558 %2005, 13:24
Eén nadeel: als je dingen zoals filters hebt in je movie dan zul je die niet zien als je je movie exporteert naar een oudere versie. ;)

jeroenvdbosch
%Europe/Berlin %666 %2005, 16:00
Weet iemand eigenlijk, hoe verstandig het is een site in flash temaken? Vanwege het hoeveelheid geinstalleerde flashplayers bij de bezoekers... Of eventueel de versie...?!

Gewoon een hersenspinseltje naar aanleiding van deze vraag...

jelmerdewilde
%Europe/Berlin %692 %2005, 16:37
nou, eigenlijk alle pc's hebben flashplayer volgens mij.
de meeste pc's die er op dit moment in omloop zijn, zijn meestal van die standard pc's uit een winkel, en daar zit het altijd op als het goed is en meestal ook nieuwe pc's, en daar zit het ook op... alleen de versie kan nog wel eens verschillen, maar jah dan moet je het gewoon er even bijzetten in je html.

het lijkt me trouwens sterkt dat je bijvoorbeeld html of php zou kieze ipv flash, omdat je de kans hebt dat sommige mensen geen goeie flashplayer hebben ..