PDA

Volledige versie bekijken : Probleem met een knop

tzr250
%Europe/Berlin %598 %2005, 15:21
Hallo, ik heb een button gemaakt die als je erop klikt naar de volgende scene moet gaan

... ik krijg steeds deze error
-------------------------------------------------------------------------
*Error** Scene=Enter knop, layer=actions, frame=73:Line 1: Mouse events are permitted only for button instances
on (release) {

Total ActionScript Errors: 1 Reported Errors: 1

-------------------------------------------------------------------------

ik snap er niets van.. ik denk dat deze error betekent dat ik alleen een on (release) command mag gebruiken als het op een knop is... maar het is een button dus daarom snap ik het niet... ik ben er best nieuw mee maar ik heb bij andere bestanden afgekeken en die kunnen wel gewoon on release gebruiken?? plz help, thanks anyway

Dauntless
%Europe/Berlin %599 %2005, 15:23
Ik denk toch dat je het op een frame hebt gezet hoor... Klik op de button, druk op F9 en vul dar je code in.

tzr250
%Europe/Berlin %601 %2005, 15:26
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, ik denk al het gaat 5x goed en dan nu fout, sorry had even beter moeten kijken... het is dat ik er al een half uur op klem zat haha, omfg, my mistake

tzr250
%Europe/Berlin %636 %2005, 16:16
nog een vraag...

members.chello.nl/g.claasen

als je even de tijd wilt nemen en zou willen kijken, als je op de knop 'enter site' wil klikken moet je de muis heel precies bewegen, ik wil dat die knop een groter klikoppervlak heeft... maar dat heeft die al, het is bijna alsof de muis tussen de letters door niet kan klikken, snapt iemand wat ik bedoel?

pulletje
%Europe/Berlin %639 %2005, 16:21
ga dan op de knop staan, dubbelklik en zet bij de frame HIT, een kader over de tekst heen. het maakt niet uit welke kleur die is. je ziet er namelijk niks meer van terug

Dauntless
%Europe/Berlin %646 %2005, 16:30
De vierde frame van de button heet 'hit'. Zet daar een vierkant ter grote van heel je text.

tzr250
%Europe/Berlin %652 %2005, 16:40
dankjullie wel :)