Volledige versie bekijken : website wedstrijd
djm2d
%Europe/Berlin %434 %2005, 10:25
hallo all flash lovers,,, :P
ik zat te denken aan een wedstrijd om een flash website te maken
regels: (als jullie een regel willen aanpassen mag dan;))
ik d8 aan ongeveer 5 flashers die wel zin hebben in wat fun:)
en 2 of 1 iemand die beoordeelt...
geef maar reactie op wat ik tot nu toe bedacht heb
gr, mitchell
felsie
%Europe/Berlin %696 %2005, 16:42
is er een prijs? en voor wie is de site? of is het gewoon een project? en word het een site met al info&stuff er op of maken de flashers samen een site met flash filmpkes ofzo?
meer info plzz
felsie
djm2d
%Europe/Berlin %855 %2005, 20:32
neej het is for fun...
het gaat alleen om de layout en gewoon wie het mooist heeft gemaakt...
duss...
wil je misschien iets van jury zijn ofz...?
Vinc
%Europe/Berlin %858 %2005, 20:36
Ik wel =D... In de jury dan he :P
Dauntless
%Europe/Berlin %901 %2005, 21:38
Ik denk dat het leuker is: Bouw een site in 1 uur! Zoals die speed modeling battles.
Ea.Z
%Europe/Berlin %904 %2005, 21:42
lol..
hier doe ik ZEKER AAN MEE:
ook al ga ik af als de beesten
(eindelijk een battle waar ik kan aan meedoen)
Daunt's idee lijkt me wel wat, maar wat als je al wat werk verricht hebt en je wilt daarop voortbouwen?
(btw: in 1 uur tijd zie ik nie veel mooi op het scherm verschijnen) :p
felsie
%Europe/Berlin %344 %2005, 08:16
ik wil in de jury :D dan is de jury:
vinc en felsie.
ok?
ow en dat idee van 1 uur lijkt me geweldig! maar hoe controleren we dat? we moeten eigenlijk een dag afspreken waarop iedereen kan, en dan doen we zovan dat ik/vinc een post doen met het gaat nu in. dan gaat iedereen te werk. daarna naeen uur moet iedereen die meewil doen heb inleveren en dan bekijken vinc en ik ze alllebei allemaal.
ok?
fels
behived
%Europe/Berlin %373 %2005, 08:57
zoals eaz zegt, dan neem je een oude site, past die even aan en in 1 uur heb je een mooie site...
felsie
%Europe/Berlin %624 %2005, 14:59
owja :( iemand een goed idee?
behived
%Europe/Berlin %630 %2005, 15:08
je kan natuurlijk rekenen op de eerlijkheid van de "flashfocussers"
Dopefish
%Europe/Berlin %675 %2005, 16:12
ik wil ook wel in de jury.
of als daar geen plek is neem ik wel deel..
behived
%Europe/Berlin %681 %2005, 16:20
waarom willen er meer meedoen in de jury dan zelf een site maken?
oplossing: wie deelneemt mag stemmen, maar niet op zichzelf! :)
snurrie
%Europe/Berlin %683 %2005, 16:23
ik wil ook wel meedoen. :)
Gl0be
%Europe/Berlin %699 %2005, 16:46
leuk idee, als ik tijd heb doe ik wel mee. Wel even duidelijke regels opstellen
snurrie
%Europe/Berlin %702 %2005, 16:51
je hoeft maar 1 uurtje tijd te hebben ;)
oja. we kunnen denk ik gewoon het beste een (paar) tekstje(s) maken (desnoods lorem ipsum). En gewoon iedereen evenveel aantal (flash)pagina's laten maken, bijv: onderwerp 1, onderwerp 2 en onderwerp 3. Zo is het gewoon het eerlijkst en kan er denk ik beter beoordeeld worden.. mee eens?
En het moet in flash neem ik aan(?)
Ea.Z
%Europe/Berlin %909 %2005, 21:50
1 uur flashen, meerdere pagina's.. met text?
de mooiste site... in 1 uur? dat word een ramp... ik denk dat we hier geen mooie dingen gaat tevoorschijn toveren in een uur tijd... zeker niet...
ik ga ook akkoord met wat behived zegt: iedereen mag stemmen ALS die persoon zelf ook een site heeft gestuurd EN niet op zichzelf stemt...
verder denk ik wel dat we wel kunnen zien aan een inzending of die in 1 uur is gemaakt..
perfect 3D creaties zullen er niet in 1 uur gekomen zijn..
dus... ;)
snurrie
%Europe/Berlin %914 %2005, 21:56
ja dat is denk ik het beste stemsysteem.
maar 2 pagina's met waar lorem ipsum tekst in staat kan toch wel?
Ea.Z
%Europe/Berlin %988 %2005, 23:43
ja, dat is het niet.. maar als het om de mooiste site gaat, zou ik wat meer tijd vrij maken..
tenslotte moet je
**ideeen hebben
**veel maken
**sommigen moeten heel wat coden
**details verzorgen(kost heel wat meer tijd dan je denkt)
enzovoort..
dus ik zou er wat meer tijd voor maken...3uur ofzo...
dat is wat menselijker.. denk ik...8-)
felsie
%Europe/Berlin %342 %2005, 08:13
ik zou best ook een site willen maken, maar mijn probleem is dat ik alleen html kan en geen flash websites :(
maar op die site hoeft toch geen tekst op te staan? dus het gaat om de lay out maar michien kunnen we het toch verlenge tot 2 uur ofozo?
fels
snurrie
%Europe/Berlin %363 %2005, 08:42
ja, dat is het niet.. maar als het om de mooiste site gaat, zou ik wat meer tijd vrij maken..
tenslotte moet je
**ideeen hebben
**veel maken
**sommigen moeten heel wat coden
**details verzorgen(kost heel wat meer tijd dan je denkt)
enzovoort..
dus ik zou er wat meer tijd voor maken...3uur ofzo...
dat is wat menselijker.. denk ik...8-)
hmm ja, daar heb je idd denk ik wel gelijk in.
Vinc
%Europe/Berlin %365 %2005, 08:46
Laten we dan gewoon een periode van één dag isntellen? :)
Dopefish
%Europe/Berlin %671 %2005, 16:06
oke.
vanaf wanneer gaat dat in?
felsie
%Europe/Berlin %674 %2005, 16:11
hm... op welke dag kan iedereen?
ik denk ergens in het weekend. zondag ofzo. en trouwens, wat doen we met de winnende site? we kunne hem natuurlijk wel voor iets gebruiken. michien wel voor flashpixelcite :P
ik zal michien ook wel meedoen, maar mijn probleem is: hoe ga ik hem upgeload krijgen? of doen we nu toch met alleen graphics en geen tekste/filmpjs ofzo er op??
felsie
behived
%Europe/Berlin %678 %2005, 16:16
ik kan niet in het weekend...
maar ik denk dat je gewoon wat teksten moet klaarzetten samen met een onderwerp, dan zeggen hoelang je er mag aan werken. je zal wel zien of iemand vals speelt of niet aan het resultaat. (als je wil kan je altijd vals spelen)
geef iedereen een week tijd, dan kan iedereen er aan werken wanneer hij wil :)
enkele mooie foto's helpt ook altijd als je een site wil maken natuurlijk
behived
%Europe/Berlin %679 %2005, 16:18
@ felsie:
heb je nergens gratis webruimte?
Renoiser
%Europe/Berlin %681 %2005, 16:21
wil best mee doen maar volgende week examens dus :S
djm2d
%Europe/Berlin %771 %2005, 18:31
wooyoo ik schrok me dood man...
ik kijk ff bij MIJN EIGEN post en opeens iets van 25 posts:|:|:|:P
grappig man;) maarja ik weet wel wat:
1. Iedereen moet MSN hebben zodat wel een groep hebben waar we met ze'n allen dan start kunnen zechen en stop...(en dan kunnen we ook overleggen en sommige dingen vragen)
2. het gaat 1 uur duren (ja de mooiste website gaat het om maar in 1 uur)
3. er zijn 2 mensen jury
4. en het gaat voornamenlijk om de lay-out (je mag wel text hoeft niet)
5. als je betrapt wordt dat je een deel of je hele website al eerder hebt gemaakt dan wordt je gediscwaliviceert
6. de mensen die mee willen doen moeten ff mailen naar mitchell@fire-web.nl en ook je msn als je dat niet hebt gaat het niet door...
ik wil minstens 8 flashers hebben (ik zelf doe ook mee en ik ga ook verliezen:P)
en ik wil 2 jury leden hebben...
FantasTies
%Europe/Berlin %776 %2005, 18:38
Via msn is stom! ik doe dan wel niet mee maar houd het geheel wel leuk in de gaten :P
Flashingback
%Europe/Berlin %780 %2005, 18:43
msn is idd niet nodig als het een batle is die we op flashfocus zelf houden heeft de rest er ook wat aan.
snurrie
%Europe/Berlin %782 %2005, 18:46
en ik denk dat het het beste is om gewoon te vertrouwen op de eerlijkheid van de flashfocussers zoals behived zei... want het lijkt me vrijwel onmogelijk om iedereen op hetzelfde tijdstip te laten flashen..
djm2d
%Europe/Berlin %783 %2005, 18:48
oké dan houden we het op flashfocus maar iedereen moet me wel ff mailen
(nou dan maakt iedereen maar tijd iedereen start bijf..om 11uur en levert alles op een ftp is ofz om 12 uur...
Tenshu
%Europe/Berlin %816 %2005, 19:36
1 uur de tijd voor een website 8)
Voor een goeie website ben je wel meer kwijt dan dat he ;)
Ik wil wel mee doen maar dan moet er meer tijd zijn :)
En ik ben het Met FB eens.
behived
%Europe/Berlin %822 %2005, 19:44
ftp? heb jij ftp-ruimte mss?
is gewoon een link in dit forum niet voldoende?
zal in ieder geval niet makkelijk zijn om iedereen tegelijk 1 uur te laten flashen (volgens mij onmogelijk)
waarom maak je niet gewoon een post met wat er in de site moet staan, wat foto's en de tijd die je er voor krijgt.
Als iedereen dat respecteert gaan we wat grappige resultaten krijgen volgens mij....
Laat de battle dan een paar dagen duren voor je hem afsluit, dan heeft iedereen de kans om mee te doen!
(ps: je zit nu al op 33 posts!) 8~
djm2d
%Europe/Berlin %881 %2005, 21:09
(ps: je zit nu al op 33 posts!) ja leuk he!;)
nee ik heb liever 1 uurtje maar als iedereen graag 2 dagen wil doe en dat ik daarna de batle sluit stem ik me daar bij in...
dus zech het maar...
PS: ik moet wel 2 jury leden hebben anders gaat er niks door die moeten mailen naar mitchell@fire-web.nl
felsie
%Europe/Berlin %917 %2005, 22:01
ik wil wel in de jury zitten!!!!!
ow ik zal wel ff maile m8 ;) (denk nie da ik zon heel goede jury zal zijn maar ik zal mn best doen....)
felsie
Ea.Z
%Europe/Berlin %922 %2005, 22:08
ik wil meedoen..
maar dit weekend kan ik niet.. (moet werken)
volgend weekend mss..
enkele uren lijkt me beter...
FantasTies
%Europe/Berlin %942 %2005, 22:36
Waarom doe je het niet hetzelfde als de competitie's zeg maar.
Jury die niet meedoet, beetje een idee van wat voor iets de website moet worden, een deadline, en klaar is kees!
ath92
%Europe/Berlin %971 %2005, 23:19
ik doe ook mee:) eindelijk een battle waar ik tenminste nog iets mee kan:P
maar wanneer word het nou? ik denk dat ik een uurtje wel wat "grappigs" kan make":)
maj, het is wel te kort om het helemaal af te werken... mja, maakt niet uit:P
Stuf
%Europe/Berlin %056 %2005, 01:21
.. ik doe ook mee..als ik daar tijd voor kan vinden. .. eens kijken wat ik kan maken in een uurtje tijd. Op welke tijd begint het precies? Mss is dat handig om even in het begin topic te vermelden.. anders moeten mensen het hele gesprek uitpluizen..
behived
%Europe/Berlin %387 %2005, 09:17
hak de knoop even door en dan kunnen we starten (ik kan niet in het weekend)
djm2d
%Europe/Berlin %398 %2005, 09:33
volgendweekend wat vinden jullie daarvan?
de 26e dus op een zaterdan?
Dark Angel
%Europe/Berlin %405 %2005, 09:43
volgendweekend wat vinden jullie daarvan?
de 26e dus op een zaterdan?
niet echt handig als mensen moeten werken op zaterdag. en na het werk heb je wel iets anders te doen :)
behived
%Europe/Berlin %410 %2005, 09:51
hak de knoop even door en dan kunnen we starten (ik kan niet in het weekend)
zaterdag = weekend 8~
Niek_M
%Europe/Berlin %425 %2005, 10:12
Ik wil wel ook meedoen, en voor mij maakt het niet uit welke dag het wordt gedaan.
o1-jasper
%Europe/Berlin %471 %2005, 11:18
volgens mij word dit een oneindige discussie (over de tijd wanneer het gehouden word enzo)
Ik denk dat je beter een week de tijd kunt nemen waarin de creaties ingezonden kunnen worden..
behived
%Europe/Berlin %477 %2005, 11:27
voorstel:
van vrijdag tot vrijdag volgende week
onderwerp: bepaalt djm2d + hij levert de teksten en de foto's + bepaalt de tijd die je er mag aan besteden
hij zet deze gegevens vandaag of morgenvroeg in zijn eerste post en wie meedoet post zijn inzending hier.
de jury moet hij dan ook maar eventjes vermelden
Dopefish
%Europe/Berlin %603 %2005, 14:28
Inderdaad over MSN Messenger is debiel, verder vind ik eigelijk een jury overbodig. op pagina 1 staat een voorstel voor mensen dat als je meedoet je mag stemmen, maar niet op jezelf.
3 uur lijkt me ook reeeler. Vetrouwen is iets moois dat moeten we behouden, de tijdsduur van Behived lijkt me prima.
Tenshu
%Europe/Berlin %645 %2005, 15:30
Als er een jury komt dan moet het wel een goeie jury zijn die niet partijdig is. Dus een jury die niet op flashfocus is. Anders gewoon geen jury en dan op het einde een poll maken ofzo en dat iedereen kan stemmen, maar de gene die hier aan mee hebben gedaan die mogen dan niet stemmen.
Als het meer dan 4 dagen duurt doe ik mee :)
Ik vind het een goed idee dat djm2d het onderwerp bepaald enzo..
behived
%Europe/Berlin %670 %2005, 16:05
een jury niet van flashfocus?
dat wordt moeilijk eh!
Tenshu
%Europe/Berlin %673 %2005, 16:10
een jury niet van flashfocus?
dat wordt moeilijk eh!
Nouja ... maak eigenlijk niks wie dat worden, als ze maar onpartijdig zijn :P
Niek_M
%Europe/Berlin %874 %2005, 20:59
gewoon stemmen aan het eind :)
Ea.Z
%Europe/Berlin %971 %2005, 23:19
komaan jongens.. maakt dit niet zo moeilijk...
een website in full flash...
text en foto geleverd door TS
jury komt zich hier aanmelden..
TS kiest jury
Battle-Flashers melde zich hier en zeggen wanneer ze tijd hebben...
we kijken voor een dag in te stellen waarop we mogen beginnen
TS vertelt ons de details over wat, hoe, en waar...
Hosting moet iedereen maar zelf verzorgen, anders moet dat vooraf besproken worden.
en dan maar beginnen:)
btw: behived kan niet in het weekend, ik dit weekdend ook niet...:p
FantasTies
%Europe/Berlin %983 %2005, 23:35
Ik zou zeggen, gewoon van vrijdag tot vrijdag of maandag tot maandag etc etc etc :P zoiets, dan kan vrijwel iedereen!
Ik wil wel jureren :D.
De rest lijkt me een goed plan.
djm2d
%Europe/Berlin %680 %2005, 16:19
nee we doen het volgendeweek vrijdag (dan is het geen weekend en dan is iedereen tuis... ok: de 25 om een uur of 7/8 en dan gaan we 1 uur door tot 8/9.
het maakt niet uit watvoor text erin staat dus gewoon een zo goed mogenlijke site ...
de plaatjes en text moeten jullie zelf voor zorgen...
behived
%Europe/Berlin %690 %2005, 16:34
dus jij wil om 7 of 8 uur 's morgens tot 8 of 9 uur 's morgens?
iedereen vroeg wel een paar dagen de tijd om te kunnen deelnemen.
Zelf je teksten en foto's bepalen? Ik vond het juist leuk om te zien wat iedereen met hetzelfde materiaal en dezelfde opdracht zou gaan doen...
Ik dacht echt dat het een toffe battle had kunnen worden...
Tenshu
%Europe/Berlin %699 %2005, 16:47
nee we doen het volgendeweek vrijdag (dan is het geen weekend en dan is iedereen tuis... ok: de 25 om een uur of 7/8 en dan gaan we 1 uur door tot 8/9.
het maakt niet uit watvoor text erin staat dus gewoon een zo goed mogenlijke site ...
de plaatjes en text moeten jullie zelf voor zorgen...
Niet iedereen is vrijdag vrij. Mensen hebben school/werk denk daar dus aan.
Trouwens vrijdags avond heb ik wel wat beters te doen.
En een uurtje vind ik te weinig om iets te maken vanaf het begin.
Maar als het zo'n een battle word, dan is het niet leuk en doe ik ook niet mee.
Flasher
%Europe/Berlin %715 %2005, 17:10
de 25 om een uur of 7/8 en dan gaan we 1 uur door tot 8/9.
Er zijn mensen die wel wat beters te doen hebben op vrijdagavond ;)
WernerL
%Europe/Berlin %723 %2005, 17:21
Ik ben vrijdag avonds iig niet thuis. :P
snurrie
%Europe/Berlin %731 %2005, 17:32
djm2d, er zijn best wat mensen die mee willen doen. maar het is gewoon niet slim om een bepaald tijdstip af te spreken. Geef ze gewoon wat meer tijd, bijv. 1 week. En wees even duidelijk wat nou precies de battle is.. een website maken in 1, 2, 3 uur? En er gaat echt niet iemand vals zitten spelen (denk ik). Zet alles dus ff op een rijtje...
Dit kan denk ik een erg leuke battle worden!
djm2d
%Europe/Berlin %446 %2005, 10:43
ik heb het over de avond tussen 7 en 8 uur PM...
dus... en op iedere dag hebben mensen we iets beters te doen...:S:S:S dus moeten ze maar tijd maken...
Ea.Z
%Europe/Berlin %494 %2005, 11:51
miljaar... kwil geen spelbreker zijn... maar ik kom tijdens de week tegen 18.00 thuis...
dan heb ik werk voor school en van dat spul.. pas tegen 22.00 ben ik klaar...
dan wil ik wel een uur uitrekken om te speed designen... maar wat kan je veel moois maken in een uur tijd...:s
vrijdag ga ik meestal uit...
en dit weekend werk ik zaterdag, vanaf 13.00 tot sluiting(02.00 of later)en zondag van 13.00 tot 23.00.. dus... kweet nie of dan tijd kan maken.
En zoals ik zijn er nog mensen. geef gewoon iedereen de tijd van een week.
Hoe test je of iemand vals speelt?
gaat niet. Zelfs als je het op jouw manier doet kunnen mensen perfect vals spelen.
Dus kun je ons gewoon de kans ook geven, van een week, waarin ieder voor zich een uur tijd maakt..;)
Gaan we het zo doen?
Stuf
%Europe/Berlin %596 %2005, 14:19
vindt ik ook een beter idee... ik kan ook niet op een vrijdag avond
FantasTies
%Europe/Berlin %603 %2005, 14:28
Het lijkt mij dat als er heel veel mensen zijn die wel een weekje willen doen en dat een iemand bepaald wat erin moet staan, dat het dan leuker is om dat te doen in plaats van precies doen waar iedereen van zegt dat het niet echt gaat :P
Het is mischien jou topic maar het is voor andere mensen zeg maar, ik vind dat je een beetje teveel de baas speelt :#
djm2d
%Europe/Berlin %910 %2005, 21:51
oké we doe het op de 26e en op de 27e dus dat is volgend weekend...
en dan kan je het hele weekend flash-disigne enz.... nou ik en een vriend van mij zijn jury dus... en wij beordelen eerlijk en zijn onpartijdig...
JE MOET HET OP EEN FTP ZETTEN DIE NOG WORDT GEMAAKT (dan maak je een map aan en die map geef je de naam hoe je heet op flashfocus en dan zet je daarin je fla en je swf)
de winaar wordt gemailt en die wordt ook bekend gemaakt op deze topic...
morreke
%Europe/Berlin %446 %2005, 10:42
ik en een vriend van mij zijn jury
smaken verschillen, waarom niet iedereen in het stemmen betrekken ?
JE MOET HET OP EEN FTP ZETTEN DIE NOG WORDT GEMAAKT
waarom op jouw ftp en niet gewoon op onze webruimte ?
en dan zet je daarin je fla en je swf
waarom de .fla ?
behived
%Europe/Berlin %449 %2005, 10:47
volgens mij leest djm2d de posts niet zo goed. Ik steek er mijn tijd niet meer in om hem te overtuigen dat niet iedereen niet in het weekend kan, dat er wel degelijk een onderwerp, tekst en foto's moeten zijn...
Dark Angel
%Europe/Berlin %481 %2005, 11:32
ik kijk bekijk over een paar maanden wel weer dit onderwerp,.. hopenlijk is er dan al iets leuks gemaakt, tegen die tijd moet alles toch wel duidelijk zijn? :D
volgens mij leest djm2d de posts niet zo goed. Ik steek er mijn tijd niet meer in om hem te overtuigen dat niet iedereen niet in het weekend kan, dat er wel degelijk een onderwerp, tekst en foto's moeten zijn...
als je net zoveel energie in de website steekt net zoals je post om iedereen te overtuigen, ga je vast winnen :P :D
Dopefish
%Europe/Berlin %530 %2005, 12:43
Hmja. ik denk dat dit topic wel gesloten kan worden. want die kerel TS, speelt een beetje enomr de baas, dat is niet zo puik. Ik en een vriend van mij zijn jury zegt die kerel..
kortom alle discussie over de tijd, en dingen die rhiervoor zijn gezegd is ie alweer vergeten...
I'm Off!
Tenshu
%Europe/Berlin %597 %2005, 14:20
Ik hou deze battle maar ook voor gezien. Als hij naar niemand luistert en hij zelf de jury wil zijn
en mensen hebben zich zelf al aangeboden om een van de jury leden te willen zijn. Dan hoeft
het voor mij echt helemaal niet meer. We praten nu allee maar over wat voor battle er moet
komen, maar een echte battle houd dat is nog steeds niet gebeurd.
En waarom een op jou ftp en waarom een .fla bestand aan je opsturen? Wil je soms onze
scripts zien of zelfs gebruiken? Nee.... nee.... als dat het geval is zou ik nooit mee doen aan zo'n battle.
Ik ga geen tijd meer besteden aan deze discusie.
morreke
%Europe/Berlin %643 %2005, 15:27
Wil je soms onze scripts zien of zelfs gebruiken?
inderdaad daar lijkt het sterk op :)
felsie
%Europe/Berlin %668 %2005, 16:03
heeft iemand nog een oude spreekbeurt op zn computer? die kunne we dan nemen en de verschilende hoofstukken als verschillende paginas :D zo hebben we meteen een gmooie inhoud. ik denk dat we beter niet op zijn ftp doen en geen fla. dan is iedereeen zeker dat zijn spullen niet gestolen worden. en als je ze toch niet wil stelen, waarom dan niet op eigen ftp?
als het niet op eigen ftp kan, en het een fla bestand moet zijn ddan peer ik hem....niet dat je zoveel aan mijn website zoude hebben....
fels
djm2d
%Europe/Berlin %644 %2005, 15:27
hallo, srry dat ik niet kon andwoorden maar ik heb een paar degen in het ziekenhuis gelegen... :( sorry daarvoor... ja het kan op een eigen host van jullie maar niet iedereen heeft een eigen webruimte...
Tenshu
%Europe/Berlin %937 %2005, 22:30
er is geen animo voor meer denk ik....
Niek_M
%Europe/Berlin %829 %2005, 19:54
Jammer dat het zo moet eindigen, naja volgende keer beter ! :)
$ilver
%Europe/Berlin %922 %2005, 22:09
3 pagina's doorgelezen, werd steeds meer benieuwd hoe het zou gaan lopen :)
Jammer dat het zo loopt, ik kan alle reacties erg goed begrijpen...
djm2d
%Europe/Berlin %746 %2005, 17:54
Topic Sluiten!!!
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.