Volledige versie bekijken : http://www.esao.net/
Jodacs
%Europe/Berlin %345 %2005, 08:17
Goeie dag almal. Ek pos die as my eerste en wou maar net se dat FlashFocus heelwat hoog op my lys van flash site is. Great site.
Die ander site wat ek graag wil deel is http://www.esao.net/, dit is n baie mooi uitgelegde webtuiste met die klemtoon op art.
Kyk self en oordeel.
treurmars
%Europe/Berlin %451 %2005, 10:49
Heel erg vet! :)
ath92
%Europe/Berlin %595 %2005, 14:17
ja, MOOI!
Fatty Owl
%Europe/Berlin %818 %2005, 19:38
ja vet, alleen begrijp ik niets van wat je getyped hebt in je post :#
pulletje
%Europe/Berlin %855 %2005, 20:32
@ fatty owl, dat is nou zuid afrikaans/nederlands en er staat iets in de trend van:
goeie dag allemaal, dit is de eerste post die ik maak en ik wil zeggen dat FlashFocus heel hoog staat op mijn lijst van flash sites. een geweldige site.
de andere site die ik graag met jullie wil delen is http://www.esao.net/ dit is een mooie website met de klemtoon op kunst. Kijk en oordeel zelf.
Mocht ik hier en daar een kleine fout hebben gemaakt dan kan ik maar een ding zeggen. Ik woon niet in Afrika.
de site zelf is zeker heel leuk gemaakt (leuk detail: ga eens met de muiswijzer over de spiegel heen)
Jaapje
%Europe/Berlin %856 %2005, 20:34
ja vet, alleen begrijp ik niets van wat je getyped hebt in je post :#
Volgens mij is hij buitenlands..
en ff on thetoppic:
wel vette site alleen als je op links klikt weet ik niet goed hoe je terug moet..:S
ene als je op drawings klikt dan komen er allemaal schermpjes weer tevoorschijn..
dan is je hele internet explorer balk vol ..
hadden ze beter in het flash bestand zelf kunnen doen..
[edit: Suid Afrika; Port Elizabeth
Hij komt uit zuid afrika.. ze praten daar geloof ik heel raar nederlands..]
w00
%Europe/Berlin %160 %2005, 03:50
Vind het wel een grappige taal. Vind het ook niet onleesbaar ofzo, je kan er wel wat van uit maken :)
Die site is overigens ook mooi gedaan
Jodacs
%Europe/Berlin %524 %2005, 12:35
...
[edit:
Hij komt uit zuid afrika.. ze praten daar geloof ik heel raar nederlands..]
Ja, ek woon hier in suid afrika (zuid afrika volgens nederlanders), en afrikaans, my huis taal, is baie naby aan nederlands. Ek kan nederlands verstaan en meeste van julle kan afrikaans ietwat begruip, alhoewel ek met sommige nederlandse woorde verlore is.
Dit is vir my heel lekker om hier te pos en kultuur in te neem van ander mense en ek vind nederlanders om goeie mense te wees op die internet.
Weereens dič is a baie op-en-wakker webtuiste (flashfocus).
Ek weet nie of Newgrounds (http://www.newgrounds.com) al bespreek is nie maar indien wel ni, is dit nog n webtuiste wat ek aanbeveel as jy flash wil bekyk en self publiseer.
dakans
%Europe/Berlin %587 %2005, 14:06
Wat mij betreft ben je meer dan welkom hier op Flash Focus. Vind het alleen maar leuk dat er nog een cultuur/taal bij is gekomen. Belgen zijn hier immers ook welkom... :P
Zuidafrikaans is trouwens ook nog een heel erg leuk taaltje!!! Klopt het dat een onderzeeboot (in het Nederlands) een 'kan-nie-sie-nie-bootje' (in het Zuidafrikaans) is??? En is pindakaas 'grondnootjesboter' bij jullie? Een lift is een 'hijsbakkie'.
Is toch super die taal...
Jodacs
%Europe/Berlin %596 %2005, 14:19
Wat mij betreft ben je meer dan welkom hier op Flash Focus. Vind het alleen maar leuk dat er nog een cultuur/taal bij is gekomen. Belgen zijn hier immers ook welkom... :P
Zuidafrikaans is trouwens ook nog een heel erg leuk taaltje!!! Klopt het dat een onderzeeboot (in het Nederlands) een 'kan-nie-sie-nie-bootje' (in het Zuidafrikaans) is??? En is pindakaas 'grondnootjesboter' bij jullie? Een lift is een 'hijsbakkie'.
Is toch super die taal...
Onderzeeboot? Is dit n submarine? Indien wel noem ons hom duikboot in Zuidafrikaans maar 'kan-nie-sie-nie-bootje' is n goeie skeppings naam vir duikboot. Ons het ongelukkig nie 'pindakaas' grondboontjiebotter nie maar wel 'skippie' en 'blackcat'.
En een lift is n huisbak in zuidafrikaans ja.
Ek stem saam, nederlands is n wonderlike taal, net so zuidafrikaans.
Stuf
%Europe/Berlin %609 %2005, 14:38
naast die spiegel staat een fotocamera, als je daar op klikt kun je een aantal smakelijke foto's zien.. :S
@Jodacs: Welkom op flashfocus!
stick around..
Jodacs
%Europe/Berlin %621 %2005, 14:55
@stuf
Baie Dankie
En Wat die fotokamera betref...smaaklik, gelukkig het ek nog nie iets te ete gehad nie.
yooze
%Europe/Berlin %822 %2005, 19:44
nee dit zijn westvlamingen wone in belgie heel raar dialect
ij probeert cool te doen door zo te post ;)
Ea.Z
%Europe/Berlin %957 %2005, 22:59
nee dit zijn westvlamingen wone in belgie heel raar dialect
ij probeert cool te doen door zo te post ;)
LOOOOOL
nice try, moa west-vlams is lik wel anders, wi boasje.. Dus ajt nie direct verstoat, wien datn zegt, ist nie dat westvlams is.. Is geweune cool taaltje, moe de max zien om met em int echt te klapn..
**switcht naar AN**
zo, btw: KOOLE TAAL
ontopic: KOOLE SITE (mijn leerkracht vond da ook toen ze meekeek... toen ik 'ff iets aan googlen was...... 8~ 8~ '
Flashingback
%Europe/Berlin %421 %2005, 10:07
hehe site ziet er supper uit en een extra cultuur is ook supper. Ik heb ook nog een vraagje is het zo dat een egel bij jullie een krimpvarkie word genoemd (ik vind het zo een grappig woord)
rickpastoor
%Europe/Berlin %771 %2005, 18:31
Toffe site..maar die voeten zijn idd niet echt fris:o
Jodacs
%Europe/Berlin %457 %2005, 10:58
@Flashingback
Ja, een 'egel' is n krimpvarkie. Daar is ook baie woorde in nederlands wat ek snaaks vind, of wat my heeltemal stom het.
Die esao.net site is baie weird, maar al die skilderye is wonderlik gedoen, en die klem op kuns is vir my interesant. Ek het geen idee wat die doel is van die 'voeten' nie, maar dit is nie baie 'fris' nie...
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.