PDA

Volledige versie bekijken : AIR for iOS app testen.

fusion-worx
%Europe/Berlin %586 %2012, 14:04
Hey,

Ik heb net mijn AIR SDK aangepast naar AIR 3.0.
Nu probeer ik mijn iOS app te testen in Device Central maar sinds de nieuwe sdk is dit niet meer mogelijk.
De Flash-versie van dit bestand is 13 en wordt niet ondersteund door de Flash Player-versie 10.1 op dit apparaat.

En als ik in Flash Professional test dan is het niet mogelijk om de touch events te gebruiken...
Enig idee hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt,
Thomas

jeweetwel
%Europe/Berlin %812 %2012, 19:30
En als ik in Flash Professional test dan is het niet mogelijk om de touch events te gebruiken...
Kan dit überhaupt dan in device central? (zonder/ of met dev license?)

De Flash-versie van dit bestand is 13 en wordt niet ondersteund door de Flash Player-versie 10.1 op dit apparaat.
Mss bij eigenschappen Flash Player 10 selecteren?

fusion-worx
%Europe/Berlin %837 %2012, 20:05
Kan dit überhaupt dan in device central? (zonder/ of met dev license?)
Ja, maar volgens mij moet je een licensie voor Flash Professional of dergelijke hebben (of je gebruikt een probeerversie) want Device Central kan niet apart verkregen worden denk ik.

Mss bij eigenschappen Flash Player 10 selecteren?
De "13" slaat op Flash Player 11, dit is enkel aan te passen door een oudere sdk te gebruiken denk ik, maar dan compilet hij niet meer naar FP 11, wat juist mijn doel is, om het met de nieuwe FP te doen werken.

nuvorm
%Europe/Berlin %498 %2012, 11:58
de nieuwe fp11 (stage 3d) wordt sowieso nog niet ondersteund voor mobiel. Daar heb je air 3.2 sdk voor nodig.

Je kunt natuurlijk wel een air fp 11 project maken die op de desktop draait ondertussen. Flashdevelop heeft hier templates voor.